*4 YIL SONRA*
Sirius yurtdışından -sonunda- geleceği için şüphesiz en çok James heyecanlıydı. Onu öylesine özlemişti ki neredeyse o da yanına gidecekti. Fakat Sirius bunu istememişti -yalnız kalmak istiyorum diye tutturmuştu- ve Lily faktörü vardı. James kafe gününden sonra Lily'nin kalbini kazanmıştı. Sonraki günler de Sirius'un yardımıyla bir şekilde hallolmuştu.
"Walburga, Sirius ne zaman eve gelecekmiş?" Euphemia heyecanla sorduğunda aynı heyecanla yanıt aldı.
"Bir saate evde olur. Şu kurabiyeleri de masaya koysunlar. Sirius onları çok seviyor." Bu sırada Regulus yarı açık gözlerle içeriye girdi.
"N'oldu ne bu tantana?" Saçları karman çormandı ve Sirius'un geleceğine dair en ufak bir fısıltı bile kulağına çalınmış değildi. Gerçi duyduysa bile çoktan unutmuştu. "Oo akşama ziyafet mi var yoksa yine arkadaşlarınızı mı çağırıyorsunuz?"
"Regulus iyi misin sen?" Walburga sordu. Oğlunun böylesine önemli bir günü unutmuş olmasına elbette ki imkan vermiyordu.
"Iyiyim neden? Uykudan yeni uyandığım için tipim iyi olmayabilir ama yakışıklılığımı baki. Sirius bile bana yakışıklı olduğumu söyledi sen düşün." Walburga sakin kalamıyordu.
"Saçmalamayı kes ve elini o kurabiyelerden uzak tut." Regulus dudak büktü.
"Ben James ve Sirius muyum ya ne olacak yesem? Sanki bize yaptırmadınız."
"Abin için onlar." Euphemia daha fazla dayanamadı.
"Yalnız bahsettiğiniz kişi Sirius ise hatırlatayım o buradan çok uzakta. Yok James diyorsanız o zaten her gün bu kurabiyelerden yiyor. Pis yamyam." Walburga şaşkınlıktan ne yapacağını şaşırmıştı.
"Bahsettiğimiz kişi Sirius." Regulus aldığı haberle şok olmuş bir şekilde annesine baktı.
"Yani Sirius geliyor?" Sirius gittiğinden beri hiç eve gelmemişti. Regulus onu özlemişti hem de çok fakat ona fazla kızgındı -gitmesi onu çok sinirlendirmişti- ve bu sinirle onu da sinirlendirmek için elinden geleni yapmıştı. Yani Sirius geldiğinde onu boğabilirdi -bu kadar kindar bir abisinin olması onun için iyi değildi.-.
"Evet an itibarıyla gelmesine yarım saat var." Regulus annesine baktı.
"O zaman ben gidip doğru düzgün şeyler giyeyim ve eğer sinirliyse kaçmaya hazırlanayım. 1 ay eve gelmesem Sirius bana acır mı?" Euphemia güldü.
"Bir şey yapmaz, sen ağzını tutarsan tabi." Walburga söyledi. Regulus, Sirius'u hep sınıyordu. Fakat Sirius'un bu atışmaları sevmediği söylenemezdi.
"Oldu o zaman ben çıktım odama." Ardından gitti. O gittikten sonra da zaten zil çalmıştı.
"Geldi mi, geldi mi!?" James kapıdan girer girmez sordu. Euphemia onun bu haline şaşırmamıştı. Sirius kimsenin kendisini almaya gelmesini istememişti.
"Daha gelmedi Jamie ama birazdan burada olur." Walburga yanıtladı. Lily, James'in elini tutup onu sakinleştirmeye çalıştı fakat onun sakinleşmeye pek niyeti yoktu.
"James sakinleş." Lily onu bahçeye çıkarırken söyledi.
"Çiçeğim o aptalı öldüreceğim." James bunu söylediğinde Lily güldü.
"Sanmıyorum ama denersin."
"Hayır, 4 yıldır gelmemesinin bedelini ödeteceğim ona." Lily çardağa otururken James'e baktı.
"Niye gelmediğini biliyorsun James." Elbette biliyordu. Remus'a olan hisleri yüzünden gelmemişti.
"Remustan bahsetmek yok Lils. Mümkün olduğu kadar geç karşılaşmaların istiyorum. Hatta karşılaşmalarını istemiyorum da o pek mümkün değil." Lily onu onayladı.
"Biliyorum Jamie. Onu üzmek istemiyorum ama hala onunla görüştüğümü öğrendiğinde kızmayacak mı? Biliyorsun Sirius bazen çok fevri davranabiliyor."
"Tabi ki kızmayacak Lils. O senin en yakın arkadaşın ve sen benim karımsın. Sana kızacak değil." Onlar bunu konuşurken Orion ve Fleamont çalışma odasından aşağıya indiler. Ardından zil sesi duyuldu.
"Sirius?" Sirius dudağında yarım bir gülümsemeyle annesine bakıyordu. James çoktan kapıya koşmuş arkadaşını süzüyordu.
"Evet anne?" Walburga oğluna sarıldı hemen ardından da Orion. James ise sıranın sonunda, yerinde duramıyordu.
"Sen tam bir salaksın Siri." James ona sarılmadan önce söyledi.
"Salaklığımı senden almışım Jamie." İkisi de kahkaha atıyordu. Birbirlerini öyle özlemişlerdi ki gözleri dolmuştu.
"Seni neden böyle özledim ki?" Sirius arkadaşından ayrıldı ve etrafa bakındı. Arkadaşının sorusuna omuz silkti.
"Öyle etkilerim vardır." Bi süre sessiz kaldı. "Ayrıca burada bir eksik var." Dedi Sirius.
"Ne eksiği?" Walburga sorduğunda Sirius annesine baktı.
"Şuan benim mutluluğuma birilerinin limon sıkması gerekiyordu ama bunu yapan kimse yok. Yoksa bana iyi bir haberiniz mi var?" James anladığı an kıs kıs gülmeye başladı.
"Şuan bir eksik yok Sirius." Euphemia söyledi.
"Bence de yok ama zamanında annemlere yetmemişim. Yoksa hatanızı anlayıp Regulus'u evden mi kovdunuz?" Sirius sorusunu tamamlar tamamlamaz Regulus koşarak merdivenleri indi.
"Biri beni andı!" Sirius kardeşinin kafasına bir tane geçirdi.
"Evet evden kovulduğunu sanıp sevindim bir an ama işte umduğum ve bulduğum." Regulus abisine sarıldı. Ayrıldıktan sonra kollarını göğsünde çaprazladı.
"Ben de 4 yıl yoktun diye bayram etmiştim ama ne yaparsın bulduğun umduğunla aynı olmuyor." Sirius göz devirdi.
"Çok konuşma ispiyoncu. Annem artık benim tarafımda." Regulus kaş altından annesine baktı. O sırada Sirius kurabiyelere dadanmıştı.
"Jamie gel bunlar en sevdiklerimizden." James hızla arkadaşına doğru ilerledi.
"Asla büyümeyecekler değil mi?" Lily bunu sorduğunda Walburga ve Euphemia birbirlerine bakıp gülümsediler.
"Onlar hep böyle Lils, 3 yaşından beri." Orion bunu söylediğinde Fleamont ile birlikte masaya doğru ilerliyordu. James ve Sirius ise çoktan yerlerine geçmişlerdi.
"Ee Siri çalışmaya hazır mısın?" Sirius bu soruyu Jamesten ziyade babasından bekliyordu. Masada herkes yerindeydi ve tüm gözler üzerindeydi. Regulus abisine bir süre bakıp yemeğine döndü. Onun için ne kadar kurabiye yerse o kadar kârdı.
"Ne o Jamie yoksa sen de mi babamlarla takılıyorsun?" James gözlerini belertti. Sirius ise kıs kıs gülüyordu.
"Neyimiz varmış bizim?" Fleamont sorduğunda gülme sırası James'e geçmişti.
"Asaletiniz çok az da olsa James'e bulaştı sanmıştım da yok o hala aynı. Sizinle takılmıyor belli ki." James bu açıklamayı duyunca daha da gülmüştü. Sirius ise ona kötü kötü bakmaktaydı.
"Biri var demiştin Sirius." Bu sefer annesiydi konuşan.
"Evet anne, Jane. O da geldi sizi tanıştırırım." Sirius annesine yanıt verdi ardından konuşmaları dinlemedi. Sadece Jamesle arada birbirlerine bakıp gülüyorlardı. Yemekten sonra da babasıyla şirkete gidecekti.
Merhabaaa
Şu izolasyon günlerinden bez-dim yıl-dım öldüm bittim valla. Tiksiniyorum evde olmaktan artık günleri bilmiyorum o derece.
Kenarlarım da yağ bağlayacak valla aşırı korkuyoruuumm.
-Kamu spotu başlıyor-
Neyse şu iğrenç korona günlerini umarım sağlıklı, mutlu -ne kadar mümkünse- ve mümkün olduğunca evde hızlıca geçirmeniz dileğiyle
Kendinize ve aile bireylerinize çok dikkat edin.-Kamu spotu bitti-
Umarım beğenirsiniz
Sizi seviyorum bebeklerim 💖💖