5.Bölüm

1.3K 87 5
                                    

Anna: Bay Jeon o kız kim?
           Bay Jeon: Pardon siz kimsiniz?
Anna: Bay Jeon soruma cevap verin. O kız kim?
                   Bay Jeon: Size hesap vermek zorunda değilim ve ayrıca hangi kız? Okulda birçok öğrencim var.
Anna: Öğrencilerinizden bahsetmiyorum Bay Jeon. Merdivenlerde sizi öpen ve söylediklerine çok memnun olduğunuz o kızdan bahsediyorum.
          Bay Jeon: Pardon ama siz kimsiniz?
Anna: Benim kim olduğum önemli değil Bay Jeon. Konumuz o değil. Zamanı geldiğinde öğrenirsiniz. Soruma cevap alabilir mıyım?
           Bay Jeon: Tanımadığım bir kişiye neden cevap vereyim ki?
Anna: Okulda da birçok öğrenciyi tanımadan yardımcı oluyorsunuz ama?
         Bay Jeon: Ama onlar öğrencim. Soru soruyorlar. Sizin gibi beni sorgulamıyorlar.
Anna: Eğer soruma cevap verirseniz bana da katkıda bulunacaksınız zaten. Ayrıca bana "siz" demenize gerek yok. Sizden on yaş küçüğüm.
            Bay Jeon: Ooooo yavaş.
Anna: Bay Jeon sabrım tükeniyor. O kız kim? Söylerseniz zaten sizi rahat bırakacağım.
                Bay Jeon: Gerçekten rahat bırakacak misin?
Anna: Kesinlikle.
                    Bay Jeon: Tamam sen kazandın. O benim kuzenim Linda. Okul çıkış beni almaya geldi. Hepsi bu. Mutlu musun?
Anna:Gayet mutluyum. Teşekkürler. Emin olmam için lütfen İnstagram adını da öğrenebilir miyim?
                 Bay Jeon: Biraz ağır olmuyor mu? Hiçbir seyim olmadan ne bu sorgulayıcı tavırlar? Ayrıca kızın kim olduğunu söyleyip bırakacaktın. O yüzden yat artık. Zaten eğer benden on yaş küçüksen lise öğrencisi olman lazım. Bir de beni tanıyorsan demekki benle aynı okuldasın demektir.
Anna: Wow Bay Jeon. Gözünüzden hiçbir şey kaçmıyor. Şimdilik hakkımda bu kadar bilgi yeter. Iyi geceler.
              Bay Jeon: Tamam. Seni bulacağım. Eğer adım Jungkook'sa seni bulacağım.
Anna: Umarım...
Yazışmayı bitirirken ellerim titriyordu. Keyfim yerine gelirken kızların yanına indim.
"Oo testler kraliçesi gelmiş. Ne o keyfin yerinde"
"Ee testleri full yapsam benim de yüzüm gülerdi."
Off be Jisoo uniem ee hadi filmi aç da izleyelim.
Keyfimm o kadar yerindeydi ki filmi keyifle izledim.
"Sanırım seni seviyorum Bay Jeon."

Love My Teacher|Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin