1

32 2 0
                                    

Včera jsem se probudila z kómatu. Nic si nepamatuji. Doktoři mi řekli že to moji rodiče nepřežily .....ale ja ani nevim co nepřežili!! Jediný co vím tak to vím jen kvůli mojemu telefonu . Poslední zpráva co jsem kdy poslala byla "už tam budem" ....byla to zpráva pro nějakou holku ... Katku...nevím kdo to je . Dnes ke  mě má přijít . Někdo ťuká.
„dále”
„Ahoj!!” brečela a skočila mi kolem krku asi ta Katka .
„asi ahoj?” zmateně sem se usmála.
Jen se na mě podívala
„můžu se zeptat kdo si” řekla sem
„t..ty si m...mě  nepa...nepamatuješ?” začla ještě víc brečet
„promiň...nic si nepamatuju...jen vím že si asi Katka”
„to jsem...jsem tvoje sestřenka ....o rok starší .. děláme vše spolu ” s brekem se na mě usmála
„aha” řekka jsem s úsměvem
„j.já už půjdu”řekka a odešla

Tak už vím že je to má sestřenka . To je super 😁. Jsem ráda že sem ji videla i když si ji nepamatuju .
Najednou někdo otevřel dveře o mojeho nemocničního pokoje. Ve dveřích se oběvil z pohledu mladý kluk . Měl rozcuchané špinavé blond vlasi rozházené do všech stran . Měl neco vitetované na krku a do očí mu nešlo videt. Přišel ke mě.

„Ahoj?” řekka jsem zmateně .
Nic neřekl .
Sedl si vedle mojí postele a asi se na mě koukal ale furt sem mu do očí neviděla.
Pak najednou řekl

„já vím že si mě nepamatuješ ... jsem tvůj kluk byla si na mě naštvaná tak si se chtěla odstěhovat ....když tě rodiče vezli k sestřence naboural do vás náklaďák .... přišel sem se ti omluvit za všechno i když si nic nepamatuješ ....promiň” řekl a stekla mu slza .
Jen jsem na něj koukala . Nevědela jsem co říct ......
„asi si nepamatuješ mé jméno co? ... Jsem Petr..Petr Adámek ” řekl .
Já jsem se na něj usmála a obejmula ho.
„asi odpuštěno” zasmála jsem se
„a co děláš v současný době petře?” zeptala jsem se ho abych mu nějak zlepšila náladu .
„dělám hudbu pod přezdívkou stein27.... někdy si mě můžeš poslechnout ” uchechtl se . Vzpoměla jsem si ...já si vzpoměla !! Už vím proč sem na něj byla naštvaná.....on....on .......


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 15, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Proč Já?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat