Astăzi e prima mea zi în noua firmă...
Pentru o fată de 19 ani am niște recomandări foarte bune...
Am fost angajată ca asistenta Ceo-ului firmei Kim's... Cea mai mare firmă de It din lume... Știu e ceva să primești un asemenea post....Dar nu m-am prezentat... 😅😅😘
Eu sunt Lee Y/n și am 19 ani... Am terminat de curând liceul.... Am învățat la un liceu de prestigiu din L.A... M-am întors în țara natală acum 2 săptămâni... Dar destulă introducerea acum să trecem la poveste....😉Mă trezesc la ora 06:00 și încep să îmi fac rutina.... Termin pe la ora 07:00 și merg să-mi beau cafeaua... După aceea plec spre firmă....
Ajung la timp și mă duc în biroul meu după programul șefului....
După ce îl iau mă îndrept spre biroul șefului.... Bat la ușă și aus un "Intră"... După voce e un bărbat tânăr... Vă spun sincer că nici măcar nu știu pentru cine lucrez...Intru și văd un bărbat superb... Nu cu mult mai înalt pe mine deși eu am tocuri în picioare.... Slab... Lucrat la sala de forță... Și care lasă la iveală o aură de superioritate....
-Bună ziua domnule Kim... Acesta este programul dumneavoastră pe ziua de astăzi....
-Bună... Tu trebuie să fi secretara Lee... Spune și mă privește insistent...
Pot să spun că e tot transpirat... Asta fiind probabil temperatura de afară care trece ușor peste 38°...
Se ridică în picioare și se apropie de mine cea ce îmi oferă privilegiul de al studia mai îndeaproape...-Pari foarte tânără... Câți ani ai?
-19 domnule... Spun și mă aplec în semn de politețe...
-Ce aș vrea să mai am vârsta ta...
-Mă scuzați că întreb... Știu că nu e treaba mea... Dar dumneavoastră ce vârstă aveți...?
-Ce vârstă îmi dai?
-Stați puțin.... Cred că mi-am dat seama de niște chesti...
-Cum ar fi? Spune și rânjește superior...
-Păi aveți 31 de ani... Sunteți singur... Nu ați mai avut o relație de 5 ani... Ateu... Un grad de iq de 148... Puțin peste un geniu.... Ați fost cântăreț într-un grup de băieți cu 7 membri... Poziție în grum lider și rap-er principal... 1.81 dar părur vă face să păreți de 1.84... 65 kg... Ați fost vopsit în mai multe culori.... Sunteți șeful firmei de 2 ani 6 luni 3 săptămâni și 4 zile... A da și încă un aspect minor... Sunteți virgin....
Spun asta după ce mă uit puțin prin jur și îl văd cum rămâne cu gura căscată....
-De unde ști toate astea...? Spune uimit....
-Intuiție... Spun și merg spre boroul meu unde îmi rezolv niște acte....
După o oră rezolv tot ce aveam de făcut în următoarele 6 lui așa că merg în biroul șefului să văd dacă are nevoie de ceva.... Bat la ușă...-Intră.... Spune iar eu intru.... Îl văd îngropat în hârti.... Și merg la el....
- Ai treminat treaba pe săptămâna asta?
-Da domnule....
-Atunci fă-mi programul pe săptămâna viitoare....
- L-am făcut domnule....
-Bine atunci.... Vino aici....
Spune și face semn spre poala sa...-Nu domnule... Nu pot so fac....
-Comentezi cumva?
-Nu dar....
-Nici un dar. Sunt șeful tău și asculți ceea ce îți spun eu...
Oftez și mă pun pe piciorul său fiind mai roșie ca un rac...
Acesta mă trage mai în sus până ajung în poala lui...
El termină cu documentele și lasă pixul pe masă.... După câteva secunde îi simt respirația caldă pe gâtul meu și într-o fracțiune de secundă își lipește buzele pergecte de gâtul meu.... Mă speriu și încerc să mă rodoc dar nu mă lasă.....
-Haide la mine....
-Pentru ce?
-Să mai discutăm....
-Nu știu ce să zic domnule... Spun și mă ridic sus din poala sa...
-Haide... Spune și mă ia de mână și mă târăște la mașina sa....
......
Heyo frților nu am murit... Am venit cu o nouă carte... Sper să vă placă.... Vă pwp și vă iubesc Joonișori mei❤❤💋💋.... App vă rog ignorați greșelile gramaticale....