25.Bölüm 🍂

1.5K 77 11
                                    

Medya,Mertin dinlediği şarkı

Mert
Kayra ile ayrılalı iki ay olmuştu.İki ay.Yüzüme öyle bir bakıyordu ki anlamıyordum duygularını.Önceden nefretle bakıyordu artık nefret bile yoktu bakışlarında sanki.Hiçbişey yoktu.Bu belirsizlik canımı yakıyordu.Biraz cesur olsaydım ve kendime itiraf edebilseydim yönelimimi.En çokta Kayrayı sevdiğimi itiraf edebilseydim kendime.Hersey çok farklı olurdu.

Kayra gözlerimin önünde başkasını seviyordu.O aşkını cesurca yaşıyorken benim yaşayamamam canımı acitiyordu.Ben sevmedigim biriyle evlenmek zorunda bırakılmıştım.Geçmişteki hatam Esin.Sevgililer gününü unutup kutlamadığım için trip yiyordum.Hayır,sevgililer günü diye bi güne inanmadığım için suçlu olamam.İnsan birini seviyorsa ona hergün sevgililer günüdür bence.Düz mantık.

Balkonda Esinin trip dolu mesajlarına görüldü atarken kapının önünde siyah bi porsche durdu.İcinden Kayra ile o adam indi.Kıskançlık duygusu damarlarımda dolaşmaya başladı.Kıskançlığı daha önce hiç bu kadar yoğun ve net hissetmemiştim.Gözlerim onların olduğu noktaya odaklanmıştı ve onlar beni görmüyorlardı.Baksalardı görürlerdi ama Kayra beni o kadar güzel görmezden geliyordu ki varlığımdan şüphe etmeye başlamıştım artık.Arada bir kendimi yokluyor,aynaya bakıyordum,fotoğrafımı falan çekiyordum var mıyım diye.O derece görmezden geliniyordum.Bazen düşünüyordum keşke beni görmezden gelen Kayra değilde Esin olsa ne olurdu diye...

Kayra ile o adamı daha fazla izlemeye dayanamadım ve odama girdim.Yatağıma uzandım Esinin mesajlarının bildirimi telefonumun anasını ağlattığı için sessize aldım telefonu.Tek yapmak istediğim ve tek ihtiyacım olan şey kafamı dinlemekti.Kulakligimi takıp Lykke Li-Tonight şarkısını açtım ve dinlemeye başladım.Gözlerimi kapatmış anın güzelliğine bırakmıştım kendimi ve sonrada karanlığa...

Çok kısa biliyorum.

Az da olsa Mertin bakış açısını yazdım.

Saat;01:16

İyi okumalar 🍂

AŞK ve NEFRET (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin