🍁Bölüm 1🍁

3.4K 158 67
                                    

Medya:Reynmen/Leila

Sabah alarmın sesiyle uyandım.Bugün de sıradan bir pazartesi günü olucaktı işte.Kıyafetleri dik,kes,düzelt.Herneyse fazla oyalanmadan üstümü giyinim.Dolabın kapağını açtım ve gözüme kestirdiğim bir kıyafeti üstüme geçirdim.

Dolabın kapağını açtım ve gözüme kestirdiğim bir kıyafeti üstüme geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen evden çıktım.Tek başıma yaşıyordum.Annem ve babam yoktu.Birtek teyzem vardı,Handan teyzem,o da bu civarlarda yaşıyor,bazen onun yanında kaldığım zamanlarda oluyor tabiki.

Arabam olmadığı için otobüs durağına yürüdüm.Çok lüsk bir yerde çalışmadığım için biraz kötü giyiniyordum.Zaten çalıştığım yerde üstüme mavi önlük giymek zorunda kalıyorum.İnşallah daha lüks bir yerde çalışırım.

Ben hayal alemine dalmışken otobüş geldi.Hemen kartımı okutup bir koltuğa yerleştim.Camdan dışarıyı seyretmeye başladım.

Birkaç dakika sonrada şirkete geldim.Otobüsten inip biraz yürüdüm.Sonra karşıma ASLANBEY TERZİCİLİK yazısı çıktı.Gelmiştim işte şirketime.Hemen içeri geçip bizim kızların yanına gittim.

Yaren:Günaydın Reyyoş

Reyyan:Günaydın Yaren

Gönül:Şükür geldin 5 dakikadır seni bekliyoruz

Gülerek dolabıma yürüdüm ve mavi önlüğümü alıp giyimdim.Kızlarda o sırada giyinmiş beni bekliyorlardı.

Gönül:Reyyan bak ne dicem

Reyyan:Ne dicen Gönül

Gönül:Bu bizim patron Hazar Bey'in vurdumu yeri titreden,kara kaşlı,ela mı yeşil mi ne gözleri varmış pek de yakışıklıymış

Yaren:Eee Gönül

Reyyan:Sahi ne Gönül ne ima etmeye çalışıyon

Gönül:Birkaç gün sonra öğrenirsiniz

Yaren:Öyle olsun

Reyyan:İyi madem

Gönül:Hadi yürüyün

Gönül'ün talimatıyla onu takip etmeye başladık.Az önca ne ima etmeye çalışmıştı acaba.Aman her zamanki Gönül işte.Hemen Zehra abla bize kumaşları getirdi.Bizde kumaşları kesip dikmeye başladık.

Bir kaç saat sonra öğlen paydosuna girdik.Bir masaya oturup tostumuzu yemeye başladık.Siz şimdi merak ediyosunuzdur.Niye kahvaltı etmedim diye.Benim kahvaltı etmeye vaktim mi var ki sanki.

Yaren:Ee hayat nasıl kızlar

Gönül:İyi

Reyyan:Her zamanki gibi

Yaren:Kızlar ben duydum ki

Gönül:Ne duydun yoksa patronun oğluyla ilgilimi

Reyyan:Of Gönül taktın patronun oğluna

Yaren:Valla ya herneyse hani burdan ayrılan Elif diye bir kız vardıya

Reyyan:Evet

Yaren:İşte o kız sevdiği adamdan hamileymiş

Gönül:Vay be Elif de şanslı kızmış

Reyyan:Herşey gönlüne göre olur inşallah

Yaren:İnşallah

Susup yemeğimizi yemeye başladık.Yemek yeme işimiz bitince tekrar işimizin başına döndük.

Yorgun saatlerin ardından kızlarla otobüs durağına yürüdük.

Gönül:Ne yorucuydu bu gün ama

Yaren:Sahiden öldüm yorgunluktan

Reyyan:İlk gün diye heralde

Yaren:Heralde

Derken benim otobüsüm geldi.Heme otobüsü durdurup içine bindim.Cam kenarına geçip kızlara el salladım.Gerçekten çok yorgunum hemen eve gidip uyumam lazım.Yoksa yarın iş yapacak halim olmaz.

Bir kaç dakikanın sonunda otobüsü durdurup indim.Hızlı adımlarla eve vardım.Üzerime pijamalarımı giyinip kendimi yatağa attım...

***
Diğer kitaplarıma bakmayı unutmayın sizleri seviyorum

Patron'un Oğlu -BİTTİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin