Szerző:HC
A lila, túlzottan magas hegyek mögött, éltek az avatárok kommunista rendszerben, Törpapa vezetése alatt. Ebben a furcsa módon, cigány nélküli világban, ahol mindenki dolgozott, arányában minden jól ment.
Mindaddig amíg egy 30 centis faszú, 40 kg-os fiatalember, aki az Ügyifogyaték névre hallgat, meg nem jelent. Ügyifogyaték a szomszéd faluban született, Petőfi utca 23. cím alatt lakott, adót nem fizetett.
Élete az önkielégítésről és a magamutogatásból állt. Egy nap viszont úgy kelt fel, hogy elhagyja a szeretett faluját és világot lát.
Az első falu, amit megpillantott az Aprajafalva volt, Budapest IX. kerülete. Amint átlépte a kaput, meglátott egy monumentális, kiskapitálissal írott szöveget amin az állt: Üdvözöllek.
A falu látványa nagyon megtetszett gabonaszemű barátunknak, így úgy döntött, hogy itt telepszik le.
Hirtelen két erős, tetovált, redneck jelent meg előtte, akik nem fogadták szívélyesen.
-Ki a geci vagy te faszgyűrű arcú? Mondta neki rekedt hangon Törperős.
-Szerintem verjük véresre, szedjük ki a hurkákat a beleiből, és verjük a szemeibe. Reagált Törpojáca, társa mondatára.
Az összeszólalkozás hatására, jó falu szokására összegyűltek a falu lakói nézni a veszekedést.
Ügyifogyaték gondolkodott egy ütős visszaszóláson, de magába fojtotta. Ráeszmélt, hogy a két egyed akik előtte állnak nem szeretik a bevándorlókat.
Az inzultálásuk miatt Ügyifogyi kobrája nagyon izgatott lett, azonban egyből lelankadt amikor megjelent Törpapa.
-Hagyjátok békén a vendéget, Törperős, Torpojáca! Ordibált torkaszakadtából a nagy vezér. Törperős és Törpojáca, Törpapa szavára levették szaros kezüket Ügyifogyaték válláról.
Törpapa odasétált Ügyifogyatékhoz, és mint aki okosnak akarja tettetni magát keresztbe tette kezeit hátul.
Törpapa tekintete Ügyifogyaték cipzárján landolt aztán gyorsan a szemébe nézett és bátran megkérdezte:
-Milyen szándékból érkeztél ide...?
-Ügyifogyaték a polgári nevem.
-Ügyifogyaték, aha.
-Csak utazás céljából érkeztem.
-Lopni jöttél a kurva anyádat. Vágott közbe Törperős.
-Elég legyen Törperős! Jelent meg Törpila a falu egyetlen puncija.
Hirtelen mindenkiben megállt a keringés egy másodpercre. Ügyifogyaték fallosza fájdalmasan lüktetett, azt hitte felrobban a vágytól.
-Hadd mutassalak be a falu lakoinak. Törpapa egysével rámutatott hatalmas virsli ujjaival a törpökre, és részletesen jellemezte őket.
-ő itt Okoska, aki a neve ellenére csak 8 általánossal rendelkezik.
-Balra tőled Törperős található, esze nincs de a szteroidok túladagolása miatt hasznos tagja az építőiparnak.
-Szembe veled Tréfi áll, aki egy igazi faszkalap humorzsák.
-Hami jobbra, ő a falu szakácsa, de csak menza kajákat készít, két hetes, penészes, tömlős sajtból.
-Ő ügyi aki a messzi távolban áll a létrán cerka lábaival, ő a legjobb ezermester.
-Törpojáca csak úgy van, egy ingyenélő szar senki.
-Kertitörp meg a luxus birtokom kertésze.
Ügyifogyaték nem figyelt Törpapára, végig Törpillán járt az esze, a farka mint a titán olyan kemény volt. Hirtelen feleszmélt, hogy Törpapa most mutatja be neki a lányt.
-És ő pedig a falu egyetlen nősténye Törpilla.
-Ö-ö szia én Törpilla vagyok. Köszöntötte félénken Törpilla.
Ügyifogyaték kivette nadrágjából kezét, és abbahagyta a fantáziálást.
-Örülök, hogy megismerhetlek Törpilla.
-Érezd magad otthon a mi kis falunkban, Ügyifogyaték. Vágott közbe Törpapa.
-Idefigyeljetek mostantól Ügyifogyaték is a falu tagja, bánjatok is úgy vele!
-Megmutatom hol fogsz lakni, lakbér hatvanezer forint lesz.
Odasétáltak kettesben Törpapa és Ügyifogyaték kéz a kézben a házhoz amin már tető sem volt, mert az előző tulaj lelakta.
Törpapa a pillanat hevében odahajolt Ügyifogyatékhoz, megmarkolta zacskóját és halkan a fülébe súgott valamit:
-Vigyázz Törperőssel, vannak veszélyes kirohanásai.
Törpapa megigazította lekvárfoltos zakóját és visszament az irodájába. A falu befogadta Ügyifogyatékot. Ekkor még nem tudták mekkora hibát vétettek.
Ugyanis Ügyifogyaték nem önakaratából hagyta el az előző élőhelyét, hanem azért mert kiderült, hogy felhúzta a petrencés rúdjára az óvodás kislányokat, akiket az aktus után megölt, majd a testüket
beledobta egy száz literes műanyag hordóba, amiben eredetileg körte cefre volt, majd kifőzte őket pálinkának. Ügyifogyaték égett a vágytól amióta meglátta Törpilla feszes testét.
Ügyifogyaték úgy döntött, hogy körbekérdezi a faluban a törpöket akiket szimpatikusnak tart, hogy meséljenek neki álmainak vélt nőjéről. Meglátta Hamit, aki amint Ügyifogyit megpillantotta felé integetett.
-Szia Ügyifogyaték, mi újság? Kérdezte Hami.
-Szeva, semmi különös, ismerkedek a hellyel.
-Hé lenne egy kérdésem. Kérdezte Ügyifogyaték.
-Miben tudok segíteni? Kérdezte kíváncsian Hami.
-Hogy tudnám Törpillát jobban megismerni?
-Aha, értem már miért jöttél ide.
-Nem, nem, félreérted, nem tudtam, hogy van itt ilyen nő.
-Oké, én hiszek neked, de rossz hírem van számodra.
-Igen?
-Törpilla, Törperős barátnője.
Egy pillanatra meghűlt a levegő Ügyifogyaték körül, egy világ tört össze benne, majd zördült fel hangosan.
-HOGY MI?!
-Ha csak ennyit akartál akkor én több dologban nem tudok segíteni.
-Nem, nem, semmi baj.
-Hé várj!
Ügyifogyaték megállt egy helyben majd lassan gyilkos tekintettel megfordult és így szólt:
-Tessék?
-2 nap múlva Törpapa szülinapja lesz, készülj fel te is, én tortát fogok sütni, te vegyél neki valami ajándékot, nagy buli lesz!
-Oké, beleadok mindent!
Tovább tanakodott Ügyifogyaték, hogy hogy tudná megszerezni Törpillát, útközben hazafele a házához cerkája hirtelen orbitális ágaskodásba kezdett, Ügyifogyaték ki akarta gyúrni a rudit
talált is egy alkalmas bokrot a folyamat elvégzésére, de balszerencséjére Törpapa meglátta őt az udvaron. Törpapa ódaszólt Ügyifogyatékhoz.
-Hééé, Ügyifogyaték, mit csinálsz?
Ügyifogyaték szíve kihagyott egy ütemet, ugye nem jött rá Törpapa, hogy mit akart csinálni, ignorálta ezt a részletet és gyorsan visszareagált Törpapa kérdésére.
-Semmi semmi, éppen indultam haza fele, csak megfájdult a fejem.
Törpapa felsimerte a lehetőséget a helyzetben és fel is ajánlotta segítségét.
-Gyere be a házámba adok gyógyszert, nagyszerű fejfájás ellen.
Ügyifogyaték nem akart bunkó lenni, elfogadta az ajánlatot. Belépett Törpapa házába, és ledöbbenve figyelte az eres néger faszokat amivel ki volt tapétázva a fal.
-Mekkora hancurvessző! Kiáltott fel boldogan Ügyifogyaték. Törpapa elmosolyodott, majd rá tette a kezét Ügyifogyaték széles vállára.
-Ezeket én gyüjtöttem mind Ügyifogyaték, életem legszebb teljesítménye. Mondta büszkén pedofil hangon.
-Ha van bármi amiben segíthetek tudasd velem nyugodtan.
Ügyifogyaték fején átfutott a gondolat. Mi van ha ő tudna segíteni nekem megszerezni Törpillát? Ő a falu vezére, és úgy tűnik kedvel engem, talán túlságosan is.
Összeszedte bátorságát és megkérdezte a már akkor félmeztelen törp vezértől.
-Lenne egy kérdésem
-Hogy tudnám megszerezni Törpillát?
Ügyifogyaték reménykedett abban, hogy semmi sem lesz Törpapa és ő közte csak ez az egy kérdés és mehet haza. Törpapa azonban nagyon kanos volt, és már nagyon fel volt izgulva.
-Törpillát?
-Hmmm, tudok neked segíteni, de neked is segítened kell nekem.
-Tényleg tudna segíteni? Kérdezte meglepetten Ügyifogyaték.
-Le kell szopnod a kárszegem.
Ügyifogyaték számított erre, hogy ezt fogja mondani Törpapa, azonban bármire képes volt csak azért, hogy megbassza Törpillát.
-Megteszem. Mondta nyelve egyet Ügyifogyaték.
Törpapa előrántotta régen kielégített, kékeres, mai napig ismeretlen méretű dárdáját. Eltartott egy ideig míg Ügyifogyaték szemén lévő 3D-s szemüveg betöltötte a textúrát Törpapa férfiasságán.
A szoba lángolt, a testhőmérsékletűk mindkettejüknek megnőtt, Ügyifogyaték letérdelt, nyelt egyet, majd tövig bekapta Törpapa falloszát. Körkörösen körbe nyalta, a fitymája küröl a túrót megette
a nyelve párhuzamosan kezdett el gyorsabban mozogni szinkronban ahogy Törpapa fasza egyre jobban vastagodott és nőtt.
Törpapa hangosan röffentett miközben szőlő szemeket köpködött Ügyifogyaték fejére aki az arcával eggyé vált Törpapa nemzőlándzsájával.
Érezte a nedűt Ügyifogyaték a gégéjében, és tudta, hogy előbb útóbb ki kell majd húznia a szájából.
Törpapa ekkor azonban, megfogta két kezével Ügyifogyaték fejét és megkúrta a száját. A pillanat hevében Ügyifogyatéknak még sikerült kivennie szájából a cerkát, de Törpapa már lövelni készült
-El fogok élvezni ahhhhhh. Ordított Törpapa száz decibelen.
Törpapa első adagja 70 km/h sebességgel repült ki a nagy világba, amivel szétlőtte a csillárt a plafonon, és szétfestette a szobát gecivel.
-Törpapa? Kérdezte félve Ügyifogyaték.
Törpapa még egyszer lövelt, szétrobbantotta az ablakot amit még az Ikeában vett 2 éve nagyon drágán.
Hangos csörömpölés követte a törpapa második ejakulációját. Az egész falu felkelt, Ügyifogyaték úgy döntött gyorsan feláll és elfut, félt, hogy kitagadják a faluból az incindens miatt.
Törpapa utána ordított még mielőtt kilépett volna az ajtón.
-Ahhoz, hogy Törpillát magadévá tedd, ki kellesz iktatnod a csávóját.
Legalábbis ezt értette Ügyifogyaték miközben szedte apró lábait a menekülés hevében. Ugyanis Törpapa azt mondta, hogy elaltatnod, de ezt főhősünk félreértette.
Törpapa lassan felkelt, Ügyifogyaték észrevétlenül elemenekült a házból, senki sem vette észre őt.
-Mi ez itt? Kérdezte mindenki Törpapát.
Most nagy szar van, mi a gecit mondjak nekik? Gondolta magában Törpapa.
-Törpök figylejtek, elbasztam a kotyvalékot, bocsánat, hogy felkeltettelek titeket. Mondta remegve Törpapa aki készen állt a büntetésre.
-Jaa, oké rendben. Mondták egyszerre megkönnyebülten a lakosok. Kivéve Törperős, feltűnt neki, hogy mindenki kijött kivéve Ügyifogyaték.
Holnap megkérdezem hol volt Ügyifogyaték. Beszélt magában Törperős.
Ügyifogyaték haza ért, azonban egész nap álló pucuját még nem sikerült megettetnie, Törpapáról és Törpilláról fantáziálva elkezdte húzni a bőrt a virslijén, miközben verte a hátát egy szöges bottal.
Ügyifogyaték beleélvezett a kezébe majd megitta a magasztos termékét, utána álomra tért.
Másnap, álmosan felkelve a roshakodó házában, kőkemény merevedés fogadta, ami nem engedett annak fájdalmából. Lassan elszorultak az erek a törpkukiban.
Ügyifogyaték kikelt az ágyból, összeropogtatta kezeit, majd két kezet rá tette a makkjára és megcsavarta a hímvesszőjét. Hatalmas adag szabadult fel, a szoba ondóköpetben úszott.
Szerencsére volt egy elvezető nyílás ahova beöntötte a folyadékot, ezt a nyílást vélhetően ez előző tulaj építhette ki. Mély lépteket hallott, ami a ház felé közelített, kinézett az ablakon
és abban a pillanatban meglátta Okoskát a házához közelíteni, aki kopogni készült az ajtaján, gyorsan odarohant az ajtóhoz és kinyitotta mielőtt kopoghatott volna.
Mosolygó arccal fogadta Okoskát, Okoska nem tudta mit gondoljon a szívélyes fogadtatásról, egy kicsit meglepődött majd megköszörülte torkát, kihúzta magát és magas hangon megszólalt.
-Ü-üdvözöllek Ügyifogyaték szere-
-Hello, Okoska, igaz? Vágott közbe pedofil hangon Ügyifogyaték miközben vakargatta golyóit.
Okoska nem nézett le ezért nem látta Ügyifogyaték mit csinál, ezért folytatta a mondanivalóját.
-Szeretnék kérdezni tőled valamit.
-Tessék? Várta Okoska válaszát.
-Hol voltál tegnap amikor Törpapa pörköltje felrobbant? Kérdezte sznob hangnemen Okoska.
Egy kicsit megijedt Ügyifogyaték, tudta, hogyha kiderül a tegnap este akkor ő nagyon megjárja, Ügyifogyaték nem akart elmenni a faluból.
Egy pillanatra tétovázott Ügyifogyaték, és csak egy megoldás jutott az eszébe.
-Gyere be Okoska. Ügyifogyaték villámgyorsan berántotta a házba Okoskát, majd elővett egy nagy légkalapácsot amivel összetörte a lábát Okoskának.
Törpapa éppen arra sétált és meglátta a kettejük beszélgetését, a fütyköse elkezdett rügyezni, lepillantott a nadrágjára majd mire visszanézett már nem voltak ott Okoskáék.
Egy remek ötlete támadt, ha már úgy is áll a hurkája akkor felmászik a fára amit húsz éve még ő ültetett Ügyifogyaték háza elé, szépen, komótosan felverekedte magát a sűrű lombozaton.
Elhelyezkedett és az ablakon pont belátott a házba. Mindeközben Ügyifogyaték realizálta, hogy csak úgy maradhat ebben a faluban és nyerheti el Törpilla szívét ha halálra bassza Okoskát.
Kutyapózba erőszakolta Okoskát majd azúrkék ánuszába belekente a fülzsírját.
-Mit csinálsz Ügyifogyaték? Kérdezte habogva Okoska, aki már ekkor tudta mi lesz a sorsa. Áldozata lett Ügyifogyatéknak.
-Semmi baj Okoska, nem fog sokáig tartani. Súgta a fülébe erotikusan.
Okoska szemei maguktól forogtak, nem bírta a látványt, amikor Ügyifogyaték előhúzta a bőrős virslijét, hintőport szórt rá, majd beleégette Okoska segglyukába.
-Neeee. Üvöltött fel hangosan Okoska. Ennek a hevében Ügyifogyaték zöld sárga szigetelőszalaggal leragasztotta a száját.
Mélyen szántotta Okoska üregét a fütykös, oly annyira, hogy ömlött a vér. Okoska fasza pulzált, de Ügyifogyaték nem buzi ezért levágta azt is a légkalapáccsal.
Okoska hatalmas fájdalmában sikított, de senki sem hallotta, Ügyifogyaték szája habzott, a hancurlece elérte a maximum státuszt.
Ügyifogyaték spermiuma lyukat robbantott Okoska hasfalában, fröcskölt a vér és a geci.
Törpapa véginézte az esetet, de ő csak maszturbált a fa tetején mint aki jól végezte dolgát. Törpapa is nagyot élvezett, Törpapa gecije nagyon savas, pH skálán nézve 1,lemarta a növényzetet maga alatt.
A fa elhervadt, majd kidőlt. Törpapa elbújt egy közeli bokorban. Ügyifogyaték furcsállta, hogy besüt a nap a házába, de leszarta igazából mert volt fontosabb dolga is.
Okoska testét elkellet rejteni, de nem volt alkalmas az idő arra, hogy bedobja a folyóba, ami piranháktól hemzseg. Ezért úgy döntött, hogy inkább megeszi a holtestet.
Elővett egy kést, megkente vajjal és lekvárral a máját és elfogyasztotta. Ügyifogyaték jól lakott.
Törpapa tíz méteres távolságból bekopogott dákójával és lerakott egy levelet az ajtó elé. Ügyifogyaték ajtót nyitott de nem állt ott senki, lepillantott a humuszos földre és felvette a levelet.
A levélben ez állt:"A kurva anyád". Ügyifogyaték nem tudta, hogy ki küldhette de volt egy sejtése. Törperősnek nem vagyok nagyon szimpatikus, lehet, hogy ő volt az aki küldte Okoskát is? Gondolta Ügyifogyaték.
-Mégis hogyan intézhetném el Törperőst? Üssem le? Ááá az nem működne, ő jóval erősebb mint én, vegyem rá a falut, hogy együtt basszuk halálra?
Tanakodott magában Ügyifogyaték, aztán hirtelen megjelent a feje felett egy villanykörte.
Ügyifogyatéknak eszébe jutott, hogy él messze a falutól egy keresztény mágús, aki megtaníthatja neki a Wingardium Leviosa varázslatot, és ezáltal rábaszhatna tíz tonna követ Törperős fitt testére.
Így felkereste Törpapát és útnak indult. Mindeközben a falu titokban készülődött Törpapa születésnapjára.
Hami aki a tortáért volt felelős, kifejezetten beteg fétissel rendelkezett. Imádott csokitortát készíteni, de nem mindennapos recept alapján.
A piskótát halott madarak tollaiból készítette, a krémet a saját ondójából készítette el, szerette húzogatnia fütykösét a piskótában,
a végén pedig rászart az egészre és elkenegette rajta, így úgy tünt, hogy csoki van a tetején.
Végezetül a díszítés maradt amit úgy oldott meg, hogy elővette a bicskáját amit még Svájcban vett 30 euroért, majd darabokat vágott le hímtagja végéből.
Hami szerszáma hirtelen elfogyott, rávágta az egészet a tortára. Törperős rajta kapta Hamit, ugyanis furcsálta az előző torta ízét ezért megnézte, hogy készíti el.
-Te fasszopó terrorista! Mondta feszülten Törperős, aki felemelte Hamit a ruhájánál fogva és kést vájt a szájába, amivel mosolyt csalt az arcára.
-Hami én jobb embernek ismertelek. Mondta sírva Törperős miközben teljesen hétköznapian kezelte a szituációt.
-Ne tedd ezt Törperős! Mondta Hami akinek már lélegeznie is nehezére esett.
De ekkor már telejsen mindegy volt, Hami belsővérzése lassan elpusztította szervezetét. Törperős nem bírta a látványt, ezért gyorsan elrohant és ott hagyta Hamit, aki szenvedett.
Ügyifogyaték elindult Törpapa engedélyével az adott mágiát megtanulni amivel képes lehet legyőzni Törperőst.
Az úton összetalálkozott Ügyivel aki látszólag csúnyán megsérült mert elesett, odarohant hozzá Ügyifogyaték, meglátta a nyílt sebet a vastag combján, majd elővette rudját és belehúgyozott a nyílt sebbe.
A rajta keletkezett nyílt sebet a keselyűk jobban kitágították, ezért még jobban csípett a zuhany.
Ügyi nem volt boldog, de már teljesen eszméletét vesztette és marta a sebét Ügyifogyaték aranysárga vizelete. Ügyifogyaték hímtagja nagyon bizsergett, ezért elkezdte simogatni a mellbimbóját.
Lehajolt Ügyifogyaték, aki elcsavarta Ügyi nyakát majd átszúrta a gecijével redvás szájpadlását. Ügyifogyaték lúgos gecije miatt a növényzet a közelben elpusztult.
Tovább indult, Ügyi holtestét meg bebaszta egy közeli erős sodrású patakba. Megpillantotta a kastélyt amit keresett, ahonnan fitymacsattogások és nyögések hallatszottak visszhangozva.
-Biztos, hogy ez az a hely? Kérdezte kétségbeesetten Ügyifogyaték. Majd hosszabb gondolkodás után meglátogatta Hókuszpókot.
-Hallo? Van itt valaki? Nem válaszolt senki. Tovább ment a várban, majd észrevett egy ajtót, ami félig nyitva volt.
Hókuszpokót vette észre aki éppen megerőszakolta rabszolga macskáját Sziamiaút. Az állat ánusza vörösen lüktetett, Hókuszpók miközben misszionárius pózban szeretkezett, nyalogatta Sziamiaú szőrös füleit.
Hókuszpók ráhúzott egy fürdőruhát Sziamiaúra, mert ettől ő nagyon felizgul és folyik a vér az orrából. Ügyifogyaték véletlen felrúgott egy vibrátort amit mindketten meghallottak.
-Ki van ott? Kérdezte üvöltve Hókuszpók. Sziamiaú elpirult, és zavarba jött.
-Csak én vagyok az Ügyifogyaték. Mondta magabiztosan hősünk.
-óóó nahát egy törp az, mit keres itt egy törp az én kastélyomban? És hogy jutottál be?
-Nyitva volt az ajtó, szeretném ha megtanítanál egy varázslatra.
Hókuszpók felemelte Ügyifogyatékot majd érdes öklében úgy összeszorította, hogy összefosta magát.
-És abból nekem mi hasznom származna?
-Mit szeretnél tudni? Húzta fel a szemöldökét Ügyifogyaték.
-Mesélj a törpökről. Sziamiaú közben levette a fürdőruhát, és visszavette bundáját, ami olyan ragacsos volt, mint egy pillanatragasztó.
-A törpökről? Arról tudok beszélni hisz én is az vagyok.
-Mond el merre van Aprajafalva.
Ja csak ennyit akar tudni ez a vén faszkalap? Gondolta magában Ügyifogyaték.
-Miért nem használsz GPS-t faszfej? Vicceltem, megmutattom merre van csak tegyél le.
Hókuszpók összehúzta fekete, vastag, sűrű szemöldökét majd letette a földre a vendéget.
-Nézz ki az ablakon látod? Onnan jöttem, abból az erdőből, ha elfordulsz balra akkor tovább kell menned egyenesen és tíz perc séta után meglátod a falut.
-Én nem fogok sétálni.
-Hanem?
-Autóval fogok menni, de egy baj van nincs üzemanyagom. Hókuszpók nagyon keveset tudott a törpökről, és öt éven keresztül rögeszmésen azt hitte, hogy a törpgeci az fagyálló.
-Húzd elő a kukid aranybogaram. Hadd lássam. Kigombolta Ügyifogyaték nadrágját majd torka köré szorította a gucci övet. Elkezdte paskolni tengerkék fenekét, majd szájába vette fütykösét.
Olyan erősen löveltek ki a hímivarsejtek, hogy Hokuszpók orrán ömlött ki a fehér nedű. Gyorsan elővett egy befőttes üveget és a fröcskölő szökőkutat bezárta az üvegbe amit hamar megtelített a sperma.
-Ezt most miért kellett? Kérdezte Ügyifogyaték fáradtan.
-Ezzel fogom elindítani a kocsimat, nincs benne semmi üzemanyag. Ekkor esett le Ügyifogyatéknak, hogy aki előtte áll egy autista.
Hókuszpók megtartotta szavát és megtanította a mágiát a törpnek. Ezután úgy tekintettek mintdketten egymásra mint a rokonok. Feltöltötte régi Ladáját, majd elfordította a kulcsot és felrobbant az autó.
Ügyifogyték akkor már távol járt a kastélytól így nem volt veszélyben. Eközben a faluban mindenki dolgozott, Tréfi igazi faszfej barát módjára elment meglátogatni Hamit, hogy rárobbantson egy bombát.
Amint belépett az ajtón meglátta Hamit, aki meghalt.
Tréfi megijedt, de hamar összeszedte férfiasságát és kihívta a mentőket, akik nemet mondtak neki mert múltkor átbaszta őket, hogy kihalt a falu és csak ő maradt életben.
Ezért szólt Törpapának, aki részvétét kifejezve, kiharapta Hami szívét.
-Kertitörpe ássuk el, már nincs haszna, de várjatok kész a torta?
Törperős nem volt a közelben mert elment maszturbálni egy bokorba Törpilla facebook profilképére.
-Gyújtsuk fel. vágott közbe Tréfi.
-Tényleg, annak több értelme van. Értett egyet Törpojáca. Keresztre feszítették Hamit, meggyújtották, majd a hamvait egy vázába öntötték.
Már éjfél volt mire a törpök elmentek aludni. Közben Ügyifogyaték is hazaért. Épp elkerülte az őt kereső Törperőst, aki egyidejűleg Okoskát is kereste.
Mindenki elaludt, a faluban egy lélek sem volt. Este Ügyifogyaték azt álmodta, hogy Törpilla szopja a bránerét. Durva magömlés követte ezen vízióját.
Elérkezett a várva várt nap, Törpapa születésnapja. Törpapa alzheimeres ezért ő lófaszt sem tud az egészről, kivéve ha emlékeztetik.
Sütött a nap, csiripeltek a madarak, nagyszerű napra virradt Aprajafalva, Ügyifogyaték gólem dárdája újra készen állt a bevetésre, ugyan is volt egy terve Törperős megölésére.
Egyszer csak meglátta Törpillát, Törpilla feszes feneke az agyában erekciót sugárzott át a húgycsövébe, Törpilla látta, hogy Ügyifogyatékos őt bámulja, ezért egy széles mosollyal reagált.
Gönyörű mosolya volt, fogait egyesével húzta volna ki Ügyifogyaték, egy meghitt vacsora közben kettesben Törpillával. Egy hang zavarta félbe a meghitt hangulatot, Törpojáca volt az.
-Okoska? Okoska? Hol vagy Okoska? Kereste kétségbeesetten Törpojáca kedvenc rabszolgáját.
-Nem láttad Okoskát Ügyifogyaték?
Ügyifogyaték gyomra összeszorult, nyelt egyet, majd válaszolt.
-N-nem tudom hol lehet, Törpojáca.
-Mindenesetre nem nagy baj, este lesz a buli tudod?
-Persze tudom.
Ügyifogyaték olyan balfasz volt, hogy elfelejtett ajándékot venni, pedig a kastély mellett ahol tegnap járt volt egy szexbolt.
Törpapa biztos örült volna egy játszótársnak. Gondolta magában miközben Törpillára gondolt.
Törperős meglátta barátját, Törpojácát haverkodni Ügyifogyatékkal, Ez nem tetszett neki, nagyon mérges lett. Olyan mérges lett, hogy a fejében lejátszott egy pingpong meccset, ahol elveri Ügyifogyatékot.
Megigazította csokornyakkendőjét, majd odasétált kettejükhöz beleköpött Ügyifogyaték szájába miközben Ügyifogyaték a zöngés magánhangzókat gyakorolta és így szólt:
-Remélem jól fogod magad érezni ma este hahahaha. Mondta röhögve Törperős, akit koksztúladagolás miatt egyszer még biztosan kórházban fognak ápolni.
-Persze, hogy jól fogom magam érezni. Vágott vissza Ügyifogyaték.
Törpapa megjelent a semmiből, furcsának vélte a kialakult helyzetet, mindenki túlteljesít, és keményen dolgozik. Mi lehet az oka? Ennyire szeretnék Ügyifogyatékot?
-Dolgozzatok csak barátaim. Mondta széles mosollyal az arcán az ingyenélő köcsög majd visszament a házába.
-Gyerünk folytassátok a munkát. Utasította a többieket Törperős. Miután véget ért a munka mindenki haza ment felkészülni az estére.
Lassan beesteledett elérkezett az idő, Ügyifogyaték hazáig követte álló fasszal Törpillát, hogy kiderítse merre lakik. Azonban el kellett bújnia, mert Törperős erre fele igyekezett.
Törperős, Törpillához jött, hogy elvigye a buliba. Éppen bekopogni készült azonban azt már nem élte meg, Ügyifogyaték ugyanis rávarázsolt egy felhőkarcolót, ami agyon nyomta Törperőst.
Így minden elő volt készítve, a nagy tervéhez, azonban a testtel kezdeni kellett valamit. Szívószállal felszívta az agytekervényeit, majd a beleiből nyakláncot csinált magának amit eltett a farzsebébe.
A maradékot már nem érdekelte hova rejtse ezért belerúgott egyet és elrepült a holttest. A horizonton hatalmas geci csóvákat húzott maga útán Törperős, ugyanis annak ellenére, hogy impotens volt
halála előtt felizgult, majd amint landolt hímtagja a köpködést befejezte. Ügyifogyaték bekopogott Törpilla házába, aki rá öt másodpercre így reagált.
-Mindjárt jövök!
Kinyitotta az ajtót, a látvány felemelő volt, Ügyifogyaték orrát megcsapta a gőzölgő puna szag.
-Nahát Ügyifogyaték, hogy-hogy te? Azt hittem veled csak ott fogok találkozni.
-Törpilla, szeretném ha beszélgetnénk egy kicsit. Dörmögte komoly hangon Ügyifogyaték.
-Gyere be a házba, öntök neked teát. Válaszolt Törpilla, akinek az arca elég részletesen ki volt sminkelve.
A ház egész szépen nézett ki belülről, teljesen átlagos lány szobának tekinthető.
-Itt a tea, bocsánat, hogy késtem.
-Semmi baj, nem sietség.
-Na és miről szerettél volna beszélni?
-Törpilla...én...
Majd összeszedvén bátorságát, szemrebbenés nélkül kimondta amire vágyik Törpilláttól.
-Beszeretném teríteni gecivel a mocskos pofádat. Törpilla felriadt, azonban érezte, hogy emiatt van itt Ügyifogyaték.
-Nekem van barátom, ugye tudod? Ha megtudja biztos kinyír téged! Mondta Törpilla kifogásokat keresvén.
-A barátod eljött érted? Kérdezte Ügyifogyaték, mint aki mit sem tudna arról, hogy ráesett egy felhőkarcoló Törperősre.
-Igazad van, nem jött el, mindig csak magával foglalkozik sosem velem, kezd mér elegem lenni.
-Mit szólnál ahhoz ha most megadnám neked azt amit ő sose tudott megadni neked?
-Mire gondolsz? Kérdezte Törpilla.
Abban a pillanatban közelebb ült Ügyifogyaték Törpillához és végighúzta a hüvelykujját piros ajkán.
-Törpilla hadd tegyelek magamévá. Mondta félnótás hangszinten.
Törpilla nem ellenkezett, valamiért olyan érzése volt, hogy mióta meglátta Ügyifogyatékot csak őt kivánta beengedni a kamrájába.
Egymásba dugták nyelvüket és lenyomták azt egymás torkán, Törpilla játékosan megharapta Ügyifogyaték nyelvét, ettől Ügyifogyaték nagyon beindult.
Felállt a kanapéból, majd arra utasította Törpillát, hogy elégítse ki kéjvágyát orális úton.
Törpillának ez új volt, szülei nem magyarázták el neki, hogy a kolbász amit reggelente evett, az ismeretlen családapák rudija volt, ezért nem tudta mennyire finom amit most készül a szájába venni.
Törpilla lassan letérdelt, kigombolta Ügyifogyaték nadrágját és elé tárultak hatalmas lengő herezacskói, és gigantikus kárszege. Ekkora erekciója még sosem volt Ügyifogyatéknak, ez az első pillanat
amikor egy lány önakaratából kielégíti.
-Tetszik amit látsz? Tette fel a költői kérdést Ügyifogyaték.
-Igen, nagyon is. Törpilla rebbentette meg szempilláit.
Letérdelt, majd szép lassan közelebb hajolt Ügyifogyatékhoz, és letorkozta füstölgő bájdorongját.
Törpilla olyan hevesen kezdte húzni ki-be a szájában Ügyifogyaték hímtagját, hogy ilyen isteni érzésben még nem volt része Ügyifogyatéknak.
Ügyifogyaték rámarkolt Törpilla fejére és megmélytorkozta, a nyál csöpögése a padlón hangosabb volt mint egy busz.
Makkjára adott egy hatalmas puszit, amitől kirobbant a törp tartája és a geci menetet vágott Törpilla arcán.
-Ez isteni volt Törpilla. Mondta Ügyifogyaték aki annyira élvezte, hogy hátra esett a bársony karosszékbe.
Törpilla durcizott.
-Ez nem fair, hogy csak te érzed jól magad, én is jól akarom érezni magam ezért most te jössz.
Várjunk, hogy értette, hogy én jövök? Kérdezte magát összezavarodottan. Törpilla felhúzta szoknyáját majd levette, csak bugyi volt rajta, azonban az átlagnál nagyobb csiklója volt Törpillának.
Törpilla nem bírta tovább és levette a rózsaszín kobramintás alsóneműjét is. A látvány étvágygerjesztő volt, Törpilla fasza széthasította Ügyifogyaték elméjét.
Ügyifogyaték nem hitt a szemének, azt remélte ez egy felcsatolhatós műfasz, vagy egy dildo amit technokol ragasztóval illesztett ágyékára a hőn áhított nő.
Hogy nem tudott erről senki? Tette fel a kérdést miközben a fejét fogdosta Ügyifogyaték. Törpilla nyeles aszpirinján megcsillant a holdfény világítása.
-Na mi lesz Ügyifogyaték, mikor veszed kezelésbe ezt az ördögfiókát?
Törpilla nem volt tisztában, hogy általában ha valaki lány akkor nincs bot a lába között, de ez is a szülői nevelés hiányából adódik.
Összetéve a képletet, mérhetetlenül viccesen ironikus, hogy Ügyifogyaték annyi buzi élményen ment át, csak azért, hogy ismét faszt szopjon, ami egy lányon van.
De Ügyifogyaték megváltoztatta hozzáállását, optimistán gondolkodott, ugyanis megpillantotta Törpilla merev golyói alatt nedves punciját is, aminek már az ajtóban is érezte a szagát.
-Gyere ide Törpilla, olyan szopásban részesítelek, hogy azt nem felejted el egy hamar. Vakkantott egyet majd rávetette magát Törpilla erősen pulzáló péniszére.
Törpilla fallosza hosszabb volt mint Ügyifogyatéké ezért az öngyilkosság gondolata járt a fejében, amikor bekapta mindkét heréjét és bent tartotta a szájában harminc másodpercig.
Mikor kivette a nyál csak úgy csöpögött le a herékről, mintha csak egy csapot nyitottak volna meg. Törpilla életében egyszer sem verte ki még amióta megszületett ezért nagyon jó érzés volt az első.
Törpilla szerszámán az erek annyira kidülledtek, hogy majdnem felrobbantak az élvezettől, Törpilla készen állt a kilövésre, a spermája olyan erősen lőtt ki mint egy rakéta.
Nem tudta, hogy figyelmeztetnie kellene Ügyifogyatékot erről a jelenségről, a geci olyan sebességgel hagyta el a Törpilla rozsdás húgycsövét, hogy Ügyifogyaték 5 métert repült a szobában.
Ügyifogyaték mellkasán landolt geci kiszívta a kontúrt testéből és elvesztette szép kék színét.
Eszméletét vesztette,de előtte még megkóstolta Törpilla láva forró spermáját, ami gyermekkorára emlékeztette.
Azonban tudta, hogy még itt nem érhet véget, meg kell ragadnia Törpilla gyönyörű hüvelyét. Ügyifogyaték aprán lehunyta geciben forgó szemeit. Törpilla odarohant hozzá és próbálta mindenáron felkelteni őt.
Eközben Törpapának szólt Törpojáca, hogy jöjjön ki, van egy meglepetésük, Törperős holtteste pont ott landolt, ahol Hami hamvai voltak.
Nosztlagia kedvéért Tréfi elment, Kertitörpe utasítására, hogy hozza el Hamit, ő is legyen köztük.
Amint belépett meglátta Hami hamvait, majd rögtön rá Törperős szétroncsolódott testét, a fasza most nem állt fel furcsa módon Tréfinek, a látványt nagyon gusztustalannak tartotta ezért belehányt Hami urnájába.
Az urnát színültig telehányta ezért kiöntötte annak tartalmát majd azt helyettesítette a cigijéből lehulló hamuból.
Öt perc szörnyűlködés után úgy tett mintha mi sem történt volna, ezért hozta a tortát és az urnát is.
A létszámhiány nagyon nagy volt, Törpapa nem látta, hogy hányan vannak mert szemkendő volt rajta, ami nagyon felizgatta. A többiek viszont aggódtak, hogy hol lehetnek a többiek.
-Hé Törpojáca, hol van mindenki? Súgta oda Kertitörp.
-Fogalmam sincs. Válaszolt halkan.
-A torta tálalva! Érkezett meg Tréfi. Levették Törpapáról a kendőt és boldog 98. születésnapot kivántak neki.
-Oh, köszönöm srácok, remélem nem került pénzbe. Mondta egy kicsit izraeli tájszóláson.
Mind elkezdtek falatozni a tortából amiben Hami testi megnyilvánulása túlzottan is benne volt.
Eközben Ügyifogyaték magához tért, kinyitotta szemét és Törpillát pillantotta meg teljesen meztelenül.
Farka újra kőkemény lett, és felvette a harci pozíciót. Leterítette Törpillát és eltorzított hangon így szólt:
-Már rég vágytam erre puncira királylány, ma ezt szárazra kefélem.
-Várj, bánj velem úgy mint egy úriember, még szűz vagyok.
Ha nem lett volna tele Ügyifogyaték keze a lány testével akkor most pofon vágta volna az egyértelműség kedvéért.
Az ágyra helyezte puha, kis testét az ágyékára vetette tekintetét, farkát beolajozta, majd tövig benyomta úriember módjára a falloszát.
-ÁÁÁÁÁÁ. Ez fáj! Mondta sírva Törpilla.
-Nekem nem haha. Mondta röhögve Ügyifogyaték.
Ügyifogyaték leharapta az első szőrt Törpilla punciján. A farkát befestette, Törpilla vörös vére, ami fokozatosan a heréire csöpögött, valamint néha gecidarabok, ami még nem ürült ki Törpilla kukijából.
Megállás nélkül ki-be húzogatta a faszát Törpilla szűk barlangjában, ez a folyamat hangos állathangokat vonzott magával.
Törpilla olyan hangokat adott ki mint egy csimpánz, Ügyifogyaték meg olyanokat mint egy reptillián.
A dugás olyan szenvedélyes volt, hogy Törpilla végighúzta körmeit Ügyifogyték hátán, akinek ez nagyon fájt ám ettől lett csak jobb neki, még jobban tolta Törpillát.
Ügyifogyaték elérkezett a véghez, olyan masszívat élvezett, hogy betörte Törpilla bordáit és ezzel mozgásképtelenné tette őt. Ekkor még Ügyifogyaték nem tudta, de Törpilla terhes lett.
Törpilla elájult. Ügyifogyaték ijedtében gyorsan elhagyta a tetthelyszínét és hazament.
Másnap Ügyifogyaték arra kelt, hogy megy a nagytakarítás, mindenki dolgozik (aki még életben van) eltakarítják a buli után maradt felesleget.
Kertitörp ásózik, kiváncsivá téve ezzel Ügyifogyatékot, aki azonnal kiment megkérdezni őt, hogy mit csinál.
-Jó reggelt Kertitörp, mi jót csinálsz?
-Hol voltál tegnap? Kérdezte szemöldökét összeráncolva Kertitörp.
Ez nem jó, őt sem tudja kiütni és most bárki észreveheti mit csinál. Megpróbálom kimagyarázni magam. Gondolta, hogy ez majd segít ebben a nagyon forró helyzetben.
-Aludtam, fáradt voltam, fájt a fejem, aranyerem volt, ment a tvben a kedvenc sorozatom, anyám meghalt.
Egy kicsit túl sok kifogást talált ki Ügyifogyaték, ezért egyből leesett, hogy a sorozatgyilkos nem más mint Ügyifogyaték.
-Ő az, fogd le Törpojáca.
Törpojáca gepárd sebességgel rohanva, lefogta Ügyifogyatékot majd Kertitörp, revolvert szorított a fejéhez.
-Most meghalsz. Mondta idegesen Kertitörp.
Ekkor nagy morajlás vágta félbe ezt a jelenetet. Hokuszpók rátalált a falura, a törpök nagyon megijedtek, megdermedtek a félelemtől, kivéve Ügyifogyaték.
Hokuszpók elővette a lángszórót és lefújta a falut, Sziamiaú tűzálló ruhában meg elkapta a menekülő törpöket. Ügyifogyaték teste porrá égett, Törpapa felkelt a nagy zajra majd mérgesen kikiabált.
-Mi ez a kurva nagy zaj mi a faszt csináltok? Aztán megpillantotta az égő holtesteket, Törpapa már régen piromán volt, de még sose tapasztalt vagy gyakorolhatott ilyen élményt.
Törpapa kukija felduzzadt majd kilyukadt és összeesett szívrohamban a vezér.
Hokuszpók miután kiirtotta a törpöket ráverte a falura, hogy eloltsa a tűzet, hogy a rendőrség ne vegye észre mit művelt.VÉGE
YOU ARE READING
Hupikék Törpikék fanfiction - Egy új lakos
RomanceElső művem, elbaszott szar lett, nagyon részletes, ezért nem igazán személyes kedvenc. Viszont az aberráltság itt is jelen van. Történet a novellában kifejtésre kerül.