"Demi anak aku Ussy..aku sanggup buat apa saja"
"Jadi....apa yang kita nak buat sekarang Encik Vendick?"Soal Yushin selepas dia dan Sei ditendang keluar dari bilik Suwarama.
"Emm haha tak ada pilihan kan?Mari pergi minum kopi nak?"pelawa Sei."Encik belanja on!"Kata Yushin
"Boleh saja doktor.."Senyum Sei
Manakala di situasi lain
"Kalau doktor tak pernah guna...doktor tahu ke nak guna?"Soal Carla sambil mengikat rambutnya.
"Saya ni pakar dalam masalah masalah method,don't worry"Sengih Suwarama.
"Baik..saya percayakan Doktor?"kata Carla malas
"Sebelum kita mulakan..boleh kita tengok anak puan dulu?"Soal Suwarama.Carla memandang Suawarama.
"Ya semestinya"Kata Carla
Carla mula berjalan kearah pintu untuk keluar.Sebelum sempat Carla menyentuh tombol pintu,pintu tersebut hilang sekelip mata.
"Aip..aip..siapa kata kita guna pintu?Kita Witch jadi kita boleh guna sihir kan?"Kata Suwarama
"Hah??Saya mana bawa tongkat saya doktor..gila apa nak bawa tongkat ke tempat awam manusia"Pelik Carla
Suwarama tersenyum dia berjalan kearah rak buku miliknya,dia menarik satu buku dan membuatkan rak itu terbalik.Rak itu dipenuhi pelbagai tongkat,potion dan permata sihir yang digunakan doktor witch.
"Pilih satu Puan Carla Vendick"Senyum Suwarama.Carla mencebik.
"Perlu ke?"Soal Carla lagi dengan muka mula berkedut kedut.
"Kenapa?Dah lupa cara nak guna?"Sengih Suwarama membuatkan Carla terkilan.
"!..siapa kata saya lupa!?"Marah Carla.Tangannya laju mencapai salah satu tongkat di rak Suwarama.
"Heh!"Suwarama tergelak sendiri.Agaknya dia suka mengusik Carla yang perangainya agak tsun tsundere dehhh.
"Jadi apa tunggu lagi doktor?Rasanya kita dah boleh pergi?"kata Carla.Suwarama mengangguk.
Selepas mereka membaca jampi kedua dua mereka tiba betul betul ditepi katil hospital yang Ussy pengsan sekarang.
"Jadi dia anak puan..Ussy Vendick kan?"soal Suwarama sekilas memandang lalu.Memang wajah Ussy betul-betul ada iras Carla.
"Ya..dia masih tak sedar huh..."Sedih Carla.Suwarama memeriksa keadaan Ussy.
"Jangan risau..dia masih bernafas dan degupan jantung masih bergerak walaupun agak perlahan"Jelas Suwarama.
"Ya ke..Baguslah"Lega Carla.Kemudia bahu Carla ditepuk oleh Suwarama.
"Jangan terlalu awal lega..kita masih belum pulihkan dia"Pesan Suwarama serius."Saya tau.."Kata Carla
YOU ARE READING
The Cursed
Fantasy[Sunday] Hidup sebagai manusia mistik sangat menyusahkan bukan? Kalau manusia dapat tau tentang wujud sebenar kita.. Kita pasti akan dibunuh Kerana itu aku, Ussy si gadis penyihir telah menyamar menjadi manusia biasa dan hidup berhampiran manusia ta...