Bardzo dawno temu żyły sobie dwie rasy ludzie i potwory pewnego pięknego dnia wybuchła afera pomiędzy ludźmi i potworami pewno dziecie spadło do podziemia. Miało nadzieję że tam się schroni na imię miało Chara (wiek nieokreślony). Niestety Chara nieznała nikogo w podziemiu więc zaczęła prosić o pomoc.
usłyszał ją Asriel który pomógł Charze i zaprowadził ją do królestwa Drremorów. Chara została oficjalnie adoptowana przez króla Asgora i królową Toriel. Charze żyło się cudownie aż pewnego dnia Chara zachorowała na nieuleczalną chorobę królestwo popadło w żałobę nikt nie wiedział jak pomóc Charze. Nagle dziewczynka powiedziała "po mojej śmierci weź moją duszę i zabij ludzkość"
Ariel przerażony tymi słowami rozpłakał się i odżucił propozycje
Chwilę potem dziecie umarło
Całe królestwo płakało król i królowa byli przerażeni Asriel wzią duszę i pomaszerował do dawnej wioski Chary i położył ją na łożu złotych kwiatów które uwielbiała dziewczynka zobaczyli to ludzie któż pomyśleli że Ariel zabił Chara i zaczęli atakować jednak Asriel nie próbował się bronić i po przekroczeniu bariery umarł i się odnowił się w królestwie Asgora jako "Flowey" rodzice niepamientali Asriela i ten zaczął zresetować jednak po paru latach determinacja Floweya ucierpiała po tym jak Frisk spadł do podziemia i tu wkraczasz ty i gra zadecyduje na którą stronę przejdziesz genocide(ścieżka gdzie wszystkich mordujesz) neutral(mordujesz tylko niektórych)pacyfist (nikogo)
CZYTASZ
Undertale fabuła
Misterio / Suspensota książka ma za zadanie opowiedzieć o grze pod tytułem "Undertale" by.tobyfox