- Bože Martinusi. 38,2.. -

741 29 37
                                    

Marcus

Probudil jsem se po dokonalé noci s mým bratrem. Nechápu jak jsem mu mohl ubližovat. Nenávidět ho..

Jelikož ten andílek stále spal v mojí posteli, já ho nechtěl probudit a tak jsem také ležel a pozoroval ho.

Jak může být někdo tak nádherný?

Byl ale hrozně rudý a spocený. Asi se mu něco zdá.

„Lásko. Vstáváme. Asi potřebuješ sprchu."

Hned co jsem to dořekl, začal otevírat oči. Rudé oči.

„Bože Tinusi. Ty jsi plakal?"

„Ne. Je mi zle" zachraptěl

Tohle nebyl jeho normální hlas po ránu..

Začal hrozně kašlat. Ještě hůř jak včera.

Pomohl jsem mu, aby se posadil. Byl úplně mokrý stejně jako vše okolo něj.

„Bože. Ty jsi nemocný."

Vzal jsem ho do náruče a odnesl ho k němu do postele. Tam ho zabalil do peřiny a dek tak, že mu šla vidět jen hlava.

Ani to ne.

„Lásko. Já ti uvařím čaj a převleču peřiny. Donesu ti teploměr a pojedeme k doktorovi."

Odběhl jsem, zapl konvici a do hrníčku nachystal jeho oblíbený čaj. A taky jsem mu do toho vymačkal celý citron.

Nebude to dobré ale musí se uzdravit.

Běhal jsem po bytě jak kdyby byl konec světa.

Peřiny mi převléct nešli, tak jsem se na to vysral.

Zalil jsem čaj, v lékárničce vyhrabal ibalgin a teploměr a doběhl zpět k němu.

Zase se dusil.

Pomohl jsem mu sednout ale na to neměl sílu aby se udržel v sedě sám.

Proto jsem si sedl za něj tak, že jsem se opřel o čelo postele a ho si přisunul mezi nohy.

Čaj jsem vzal z nočního stolku a přiložil mu ho k ústům. Trochu se napil ale pak už odmítal vzít jakoukoli tekutinu vzít do pusy.

Teploměr jsem mi přiložil k čelu a ten po pár sekundách zapípal.

„Bože Martinusi. 38,2"

„Vem si prášek a-"

„Vodu" řekl s obtíží.

Proto jsem ho položil a letěl pro vodu.

Přišel jsem zpět a lehkým stisknutím jsem otevřel jeho ústa. Na jazyk jsem mu položil prášek a sklenku s vodou přiložil k jeho puse..

„Musíme k doktorovi lásko.."

Krátká. Já vím 😂

Omlouvám se, že teď moc nevychází kapitoly ale moje učitelka z matiky mi v tom brání. 😂 Každou hodinu píšeme test, ve kterém jsou 2 příklady, máme na to minutu.😂.

Jak vypadají moje známky? :3,5,3,4,1

Takže já se jen učím a učím.. Nenavidim tu krávu 😂😂

Brácho, vypršel ti čas {M&M incest} Kde žijí příběhy. Začni objevovat