capitolul 4

13 1 0
                                    

Dupa ce i-am cerut lui Anelise niste haine,am decis  sa ma plimb prin conac,sperand sa gasesc camera secreta de cand aveam 7 ani.Trecand prin multitudine de camere si holuri  am ajuns in biblioteca ,care era situata pe 2 etaje:jos era un birou negru si rafturi cu carti vechi si prafuite,iar sus erau situate cartiile cele mai rare ,plus cateva exponate ale bunicului meu.O multime de amintiri mi-au trecut prin minte.Trebuia sa dau cumva de cartea acea ,care va deschide pasajul secret spre camera mea.Dupa cateva zeci de minute de cautare gasesc acea carte.Raftul de carti deschide un pasaj si dau peste niste scari,se pare ca duc sus.Nu fac niciun pas,deoarece imi aud numele strigat

-Lucy,Lucy unde esti?Am gasit acea academie.Haide unde esti?

-Sunt in biblioteca.urlu eu inapoi.

-Deci ce-ai  gasit?o chestionez e pe mica satena

-Este o academie la 10 km de aici.Se numeste J.H.Rock.Am dat cateva telefoane si suntem acceptate!

-De abia astept .Deci cand incepem?

-Daca vrei putem merge de mine?

-Maine.Cu cat mai repede cu atat mai bine.Dar avem nevoie de haine si de o masina plus doua motociclete.

-Stiu sa conduc o masina,nu o motocicleta

-Te invat eu.spun cu un ton atotstiutor.

-Pai atunci ,hai la mall si la un showroom.

Pov Lelouch

Wow,cate lucruri interesante gasesc despre regatul intunericului.La naiba trebuie sa ma pregatesc pentru liceu.Nu vreau sa par tocilar,dar sunt cel mai bun din academie.

-Hey frate!

-Numai da buzna in halul asta,doar nu esti berbec?

Vi-l prezint pe Joey Storm,cel mai bun prieten al meu.Pe cat este de nebun,pe atat este inteligent si onest.Are parul blond,ochi negri,statura atletica.

-Anelise mi-a spus de Lucy.Se pare ca va invata la academia noastra.Deci ce vei face?

-Nu stiu,dar trebuie sa-o evit pe cat posibil.Este pentru binele ei.

-La tine nu te gandesti?

-Atunci cand e vorba de ea,eu nu contez.

-Stii ca Anelise m-a rugat sa-i devin mentor!?

-Nu.Te rog ai grija de ea

-Bine.

Pov Lucy

Dupa sesiunea de shopping  si dupa ce am invatat-o pe Anelise sa conduca o motocicleta,m-am declarata franta de oboseala.Maine imi termina ultima an de liceu si voi incepe antrenamente dure,altele pe care le faceam inainte.Nu trebuie sa ma plang,trebuie sa lupt pentru ceea ce al meu.Neavand somn am decis sa explorez din nou conacul,sa redescopar vechile mele ascunzatori.Ma las purtata pe holuri intunecate  si interminabile in compania lunii, care arunca cateva sclipiri atunci cand trec pe langa un geam,dar si a gandurilor mele intortocheate cu privire la lume,la viata,la orice.Privirea imi este distrasa de trecere unei umbre ,care da de-a coltul in aripa unde se afla biblioteca.Curioasa din fire,decid sa urmez acea umbra,pastrand o anumita distanta.Cand ajung in biblioteca,umbra disparuse.Oare este rodul imaginatiei?

Se pare ca am lasat locul asa cum am plecat.Mai bine m-as grabi,ma uit eu la ceasul de pe mana mea care arata 2 noapte,altfel o sa ma trezesc cu niste cearcane imense.Ma indrept cu pasi rapizi spre camera mea,dar cand sa iau coltul ma lovesc  de cineva ,cazand astfel pe podea.

-Ce naiba cauti pe holuri la ora asta?spun ca o voce serioasa.

-Ma scuzati,imi era sete si am coborat la bucatarie sa iau un pahar cu lapte.

-Doamne,ce fata aveai.ma trezesc eu razand ca o descreierata.

-Dar tu ce cautai pe holuri?

-Pai,nu am mai putut sa dorm si ma gandit sa ma plimb.Eu ma duc sa dorm .Noapte buna!

-Noapte buna!Vezi ca trebuie sa ne trezim la 7,iar la opt incep cursurile.

-Bine.

Spre surprindere mea ,nimeni nu s-a uitat ca la masini straine,ba mai mult m-au tratat cu respect.Destul de ciudat,dar na.Academia este destul de frumoasa ,are o biblioteca uriasa,sali de sport,cantine ,chiar si un camin.Primele 3 ore au trecut pe nesimitite,oricum n-am fost atenta prea mult.Pacat ca nu am acelasi ore ca si Anelise.

Ma las purtata pe coridoare,spre cantina,cand trec pe langa biroul directoarei si aud o discutie destul de aprinsa.

-D-na directoare,stiti cine-i in scoala,nu-i asa?

-Da stiu.De aceea trebuie sa fim precauti.Nu trebuie sa lasam ca anumite zvonuri sa se imprastie.Trebuie sa o protejam.

-Stiu.Sunt foarte multi care vor puterea ei.

-De aceea am suplimentat garzile,iar in fiecare clasa sunt cei mai bun magicieni.

N-am mai ascultat discutia lor,deoarece sunt trasa de Anelise spre cantina.

Pov Lelouch

Dupa discutia aprinsa cu matusa mea,am plecat destul de furios.Sunt foarte sigur ca avem informatori,dar nu stiu care sunt.Peste doua saptamani sunt testele finale,pentru determinarea clasei in care ne vom afla,trebuie sa aflu pana atunci.

DOAR CUVINTEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum