31.rész💜

2.4K 164 35
                                    

/ Mikor elhelyezkedtem utoljára végig nézett rajtam, majd leült a vászon mögé és előkészített ecsetekkel és festékekkel kezdett el babrálni. Mindig is tetszett a művészet. Főleg a festészet. Jungkooknál jobb párt nem is találhattam volna.

Három órán keresztül készítette a művet, - kisebb szünetekkel- amit mikor megláttam olyan hatással volt rám hogy ajkaim csak elnyíltak egymástól az ámulattól.

Elképesztően tehetséges. /


Taehyung Pov.

A rólam készített alkotást természetesen Jungkook csak a dolgozó szobájában tárolta. A legláthatóbb helyre tette fel, mert szerinte ez lett az eddigi legjobb munkája. Zavarba ejtő volt számomra a folyamat még elkészítette a festményt, de így utólag ránézve igen csak elnyerte a tetszésem, annak ellenére hogy tudtam én vagyok rajta.

Jungkook festői stílusa nagyon tetszett és inkább az ragadott el.

Megkértem rá hogy tanítson meg engem is ilyenekre. Mindig is szerettem volna gyönyörű műveket kiadni a kezemből.

A napok csak teltek, majd később a hónapok is. Jungkook sokat dolgozott, de igyekezett mindig haza hogy mellettem lehessen. A hasam szépen lassan növekedett és a negyedik hónapomban az is kiderült, hogy milyen nemű gyereket várok.

Mikor az orvos elmondta hogy kislányunk fog születni, mind a ketten Kookkal elképesztően boldogok lettünk, bár tudtuk hogy ugyan így reagáltunk volna a kisfiú szó hallatán is.

Elképesztő számomra hogy egy akkora kis lényből egy gyermek lesz. Egy kis élő ember aki a mi szerelmünk gyümölcse. Nagyon vártuk már azt a pillanatot hogy a kezünkben tarthassuk az apróságot.

Jungkookkal elmentünk még aznap megvenni minden kelléket a babának. Most hogy már tudtuk milyen nemű lesz a gyerek könnyebben ment a vásárlás is.

A baba nevén is nagyon sokat gondolkoztuk. Sok minden felötlött bennünk, de végül Baekhyun javasolt egy nevet ami nekem és Jungkooknak is elképesztően tetszett. Így esett a választásunk az Ara névre.

Chanyeol és Baekhyun nagyon sokat jártak át hozzánk és ahogy láttam, Jungkook kezd megbékélni testvérével aki ténylegesen nagyon megváltozott szerelmemmel szemben.

Volt nevelőm beláthatta, hogy azzal nem megy semmire ha utálják egymást és csak még jobban tönkre teszi Jungkook életét. Kook hihetetlen boldognak tűnt mellettem és Baekhyun elmondása szerint, az is a hős szerelmes.

Jungkook nagyon jóban lett a gyengébbik alfával. Sokat szoktak beszélgetni, sőt volt olyan hogy csak Baekhyun jött át, mert Chanyeolnak sok dolga akadt a maffiánál. Chanyeol és Baekhyun kapcsolata továbbra is felhőtlen. Baekhyun mindig elmondja hogy mennyire fontos neki a másik alfa és hogy soha nem szeretné elveszíteni.

Nagyon büszke voltam rájuk. De mégis az tett igazán boldoggá, hogy Chanyeol és Jungkook között megszűnt a harc.

- Szerelmem - jött be Jungkook a konyhába. - Biztos ne segítsek? Most Jin sincs itt hogy tudjon melletted asszisztálni a főzésben - ölelt át Kook lágyan, vigyázva már nagy hasamra.

Most voltam a kilencedik hónapomban és csak pár nap választott el a szülésre kiírt időpontomtól.

- Nem kell Gukkie, megoldom ezt már. Direkt egy könnyű ételt választottam, amit csak a sütőbe kell dugni - mosolyogtam szerelmemre és mikor megis tettem a fő momentumot, felé fordulva öleltem át nyakát.

- Mikor jönnek a vendégek? - simítottam meg Jungkook puha arcát elmosolyodva. Hihetetlenül szerettem és boldognak akartam látni amíg csak élek.

Singularity •Vkook•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu