Всичко започва преди векове в долините на кралство Фройд, домът на магьосници и магове от целия свят. Магьосниците са по-миролюбивите граждани, които се грижат за земеделието и обучението по различните видове вълшебства и магии, докато маговете са воините, които защитавали града от нападенията на чудовища и всякакви други видове зверове. Въпреки че обитателите Фройд се разделят на два вида, обучения с магия се разделет на 5 вида с по 5 нива за преминаване, за да се превърнат в пълноправни членове на кралството и да си спечелят място сред обществото.
Всички живеели мирно и щастливо до деня, в който в кралското семейство се родили близнаците Хейкс и Митракс. Още в този ден се разбрало, че мирът между хората не ще продължи още дълго. От деня на раждането си братята се превърнали във върли съперници, но истинският проблем дошъл, когато трябло да коронясат нов крал на Фройд. Кралят и кралицата решили да не казват кой е роден първи и загинали без да кажат на някого.
Започнали се безкрайни кървави битки като хората заели страни. Магьосниците били на страната на благородния принц Хейкс, докато нечестивия принц Митракс имал на своя страна маговете. Войната между двамата братя се водила в продължение на 15 години, доката накрая магьосниците не победили. Маговете били прогонени от кралството заедно с Митракс и Хейкс се възкачил на власт.
Настъпили мирни времена, въпреки това маговете никога не се отказали от войната, която се предавала от наследник на наследник и нямала край. Въпреки че магьосниците живеели във Фройд войната никога не свършила.
През годините магьосниците започнали да се наричат хейкс на великия си крал, а маговете митракс. Те създали свое кралство, което нарекли Гриндел. Там митракс кроели плановете си как да унищожат хейкс и да си върнат властта, докато отговора им не се родил през 21 век в малко край езерно градче заобиколено от високи планини, но не напълно откъснато от света.
Там се родила малката Авалон Силвър дете на жена от хейкс и мъж от митракс. Те били убити малко след ражднето и а тя била изпратена в сиропиталище далеч от селцето, в което щяла да се върне някои ден, за да открие себе си...
YOU ARE READING
Хрониките на Силвър
RandomВ тази история се разказва за 16 годишната Авалон Силвър, която по време на зимния училищен фестивал разбира, че принадлежи към древен род магосници-Хейкс. В този момент живот и се преобръща и тя се оказва в центъра на битката на двата рода Хейкс...