''Danas nam je divan dan, divan dan..''- Mama i baka su pjevale dok sam silazio niz stubiste. ''Nisam beba da mi to pjevate.'' odgovorio sam i presao baki, mami i zagrlio ih. '' A mene neces zagrliti.'' - Samanta je izasla iz kuhinje. '' Seko.'' - Potrcao sam premanjoj i jako je zagrlio, dok sam cuo njene suze kako padaju na moje rame. '' Sretan rodendan.'' - Rekla je kroz plac. '' Zasto places?''- Upitao sam je i pogledao je u lice. '' Prvi put te vidim nakon oceve smrti. Proslo je 9 mjeseci.'' - Jako me je zagrlila, i nastavila plakati. '' Nemoj plakat.''- Rekao sam joj i poljubio je u celo. '' Djeco, hajde da dorckujete.''- Rekla je baka, dok je stavljala kruh na stol. Danas mi je 18 rodendan, ali ga proslavljam bez oca. Umro je prije 9 mjeseci, ne znam kako sam nastavio dalje, ali jesam. ''Jel neko kuca na vrata?''- Upitala je Samanta, dok je ustajala sa stolice i krenula prema vratima. '' Sam, neko te je dosao vidjeti.''- Viknula je Samanta iz hodnika. Ustao sam i krenuo prema ulaznim vratima, pocelo mi se je mantati ali nastavio sam dalje. ''Sam.''- Rekao je slatki glasic, dok sam dizao glavu i pogledao ravno u lice curu koja j to izgovaralo. Bila je to Anna, male usnice, kosa do ispod ramena, smedje oci...''Anna.''- Zagrlio sam je, i odigao od zemlje. ''Nisam te vidjela 9 mjeseci, kako si?''- Upitala me je i slatko se nasmijala. '' Ma dobro sam.''- Nisam bio dobro, nisam. ''Dosla sam samo da ti kazem sretan roden...''- pocelo mi se je mantati, tlo pod nogama nisam osjecao..
''Gubimo ga, temperetura tijela je prevelika.''- Nsam osjecao ni jedan dio tijela, niti sam vidjeo, samo sam cuo galasove oko sebe koje nisam mogao da razumijem....
''Djecace''- Viknuo je covjek koji je stajao pored mene. Ptice pjevaju, lisce oko mene... Cekaj mi smo u sumi. ''Ko si ti?''- Viknuo sam dok sam se pokusavao pridici uz drvo. ''Cekaj, necu ti nista. Stani nisi dobro.''- Viknuo je na mene dok me je polio vodom.'' Ko si ti?''- Viknuo sam ponove dok sam pokusavao doci do zraka. '' Molba tvog oca...''- Spomenuo je mog oca. Ko je ovaj covjek? ''Moj otac? Odkle vi znate mog oca?''- Upitao sam ga i pridgao se. Naslonio sam se na drvo, dok sam osjecao da mi tijelo kljuca...''Vidi moram ti nesto objasniti.''-Rekao je i sjeo do mene na tlo. Nasmijao se i prosao rukom kroz kosu. Imao je zelene oci, tano zelene. Hiljadu nijansi plave boje u kosi, mozda je imao oko 35 godina. '' Ja sam Jacob Snows, bio sam prijatelj tvog oca. I zamolio me je ako se njemu nesto desi da te poducim kako da budes to sto jesi.''- Pogledao me je u oci i rekao. Zastao je na 2-3 sekunde i nastavio. '' Ti nisi obican covjek, kao ni tvoja sestra... Vi, vi ste vukodlaci.''- Bio sam zbunjen... Ma on je samo lud. '' Ako mi ne vjerujes pita slobodno sta god zelis Sam.''- On zna moje ime, sta je ovaj covjek. '' Sta si ti?'' - Uplaseno sam ga upitao dok sam se spremao da pobijegnem. '' Sad ces da vidis sta sam.''- Izdreknuo se. Skinuo je majcu i pantalone. On je lud. Poceo je da se dere, vice... Cuo sam kako mu se kosti lome u tijelu. Na renutak sam zazmirio i na mjestu gdje je bio covjek bilo je ogromno cudoviste. Vuk, vukodlak... Pokusao sam da pobijegnem ali od straha nisam mogao ustali. ''Vidim rekao ti je sta si.'' - Rekla je zena koja se je pojavila iza mene. Imala je Plavu duzu kosu, smedje oci. Jako zgodna i vitka. '' Pogledaj ga koliko se je prapao.''- Mladja cura se pojavila. Imala je oko 16 godina, crnu kosu sa zelenim ombrama. Jako lijepa. '' Ja sam Kara, a ovo je Kim.''- Rekla je zena sa plavom kosom, dok me je pridizala sa zemlje. '' To su moje sestre.''- Rekao je Jacob. Ponove je bio covjek. Nista od ovog nisam mogao da vjerujem... '' Ponesite ga.'' - Rekla je Kim, dok je krenula u pravcu odakle su dolazili zvukovi auta. Jacob me je uzeo i prebacio preko ramena. Izgledao je kao da nemam ni 20 kila kako je lahko to uradio. Ali opet sam se onesvjestio od tempereture. Nesto sam cuo kao kroz tunele... '' 18 mu je godina, pretvorit ce se u vukodlaka na iduci pun mjesec.''- Rekao je neko, nisam razumio ko.....
YOU ARE READING
The Monster
FantasyOvo je prica o vukodlacima. O teskom zivotu Sama i njegove sestre Samante, jer se nisu mogli prilagoditi vukodlackom zivotu. Sam nakon nekog vremena se zaljubljuje u vampiricu, bice to zabranjena ljubav. Ako zelite saznati sta ce se desiti na kraju...