Ja thuis
dit maakte je bang, een beetje verward, maar vooral pissig, hoe denkt hij dat hij zo tegen mij kan praten?!?! Waarom denkt hij dat ik overal met hem mee ga?
"Pas als je me op de grond zet, jij klootzak!''
Door je uitspraak stopte hij meteen, en gooide je tegen een boom. Hij deed beiden zijn klauw achtige handen naast je hoofd, waardoor je niet kon ontsnappen. Hij gromde....
''Waarom doe je nou zo moeilijk?''
''Moeilijk? Jij wil weten waarom ik zo 'moeilijk' doe?'' Op dit punt huilde je. ''Jij ontvoerde me, probeerde een kind te vermoorden waar ik aan het oppassen was, En nam mij bij mijn moeder weg! Weet je hoe moeilijk dit voor haar is?! Zij heeft niet mijn vader, En wil je weten waarom? Hij zit in de gevangenis omdat hij ons geslagen heeft! Het startte toen mijn vader betrapt werd op drinken laat in de avond! En mam dacht dat ze het erg had. Oh, maar ik had het veel erger omdat ik elke keer de schuld zou krijgen. Ik moest haar beschermen. Ik was pas 12 jaar.''
Je deed je hoofd tussen je knieën terwijl je ze omhelsde. LJ Stond daar gewoon dom te kijken. Niet wetend wat hij moet doen. Hij had dit niet verwacht.
''Sorry. Ik ben nog nooit zo ontploft. Ik praat nooit over mijn problemen laat staan met andere mensen. Ik vindt het niet leuk om het er over hebben, Ik voel me nu zoon aandachtshoer. heb geen medelijden met mij.''
''What is er met met you?''
''What?''
Je keek op en zag hem op de knieën zitten voor jou.
'' Je bent bezorgd over andere mensen. Je riskeerde je leven voor een kind? Ik ontvoerde je en jij maakt je zorgen of je moeder het wel alleen zal redden? Ook al heeft ze je niet eens beschermt of geprobeerd te voorkomen dat je vader je niet sloeg. Geef je niks om je zelf?
Je stroopte je mouw op en liet hem sigarettenbrandwonden zien die je liefhebbende vader je gaf.
''Duidelijk niet"
Het volgende wat je volde was een warme omhelzing. Je was zo in shock. Dit is niet de psychotisch clown die ik leerde kennen.
''Jack?''
''ja (y/n)?''
''Wat doe je?''
''Mijn speelmaatje troosten, We kunnen niet beginnen met spelletjes spelen als je verdrietig bent.''
Voor dat je kon antwoorden. pakte hij je hand. Het onverwachte liet je helpen.
''laten we nu maar naar huis gaan.''
JE LEEST
You Don't Scare Me (Laughing Jack X Reader)
TerrorJe bent 16 en baby zit de zoon van je moeders baas, Sven . Je dacht dat het een gemakkelijke nacht zou worden. Sven is pas 6 jaar oud en beweert een denkbeeldige vriend te hebben. Hoe moeilijk kan het zijn?