-Kuc, kuc, kuc.
-Napred!
Vrata kancelarije su se otvorila i na njima se pojavila jedna atraktivna plavuša dobroćudnog lica sa malim smeškom na usnama. Bila je obučena u sivo kariranu tesnu suknju, dok je gore imala potpuno belu košulju dugih rukava. Bila je u cipelama sa štiklama srednje visine, što je za kancelarijske uslove bilo sasvim dovoljno da se ostavi utisak elegancije i naravno da se stavi do znanja da osoba brine o svom izgledu. Nije imala neke krupne grudi ali su joj kukovi bili fino zaobljeni. Prišla je kancelarijskom stolu i na njega ostavila neke fascikle.
-To su papiri koje ste tražili.
-Hvala vam.
Plavuša se okrene i počne lagano ljuljajući kukovima da se udaljava od stola.
-Vi ste Sanja?
Devojka zastane, pa okrene glavu.
-Da, jesam. Već smo se upoznali.
-Znam da jesmo, budući da sam ja ovde novi a upoznao sam se sa puno ljudi, teško je zapamtiti sva imena. A ja inače imena jako teško pamtim, ne znam zbog čega je tako.
-Izgleda da ste moje zapamtili?
-To me baš i čudi. Obično ona imena koja su mi važna ne mogu zapamtiti.
-To onda znači da vam moje ime i nije bilo nešto naročito važno kad ste ga zapamtili.
-Logika vam radi savršeno i to mi se jako dopada. Imate li minut vremena?
-U poslu sam kojeg shvatam veoma odgovorno. Ali ako vam nešto treba tu sam.
-Nije vezano za posao. Hteo sam da vam nešto ispričam.
-Ako nije nešto mnogo dugačko, spremna sam da vas saslušam.
-Da li gledate ljubavne filmove?
-Ponekad, zašto vas to zanima?
-Verovatno ste zapazili scene kad se on i ona upoznaju u baru ili na nekoj žurki pa znate kako to završava?
-U krevetu, normalno.
-To nije sporno, ali nije ono što sam hteo da naglasim, već način kako završe u krevetu. Kad oni dođu u njen ili njegov stan, dođe do eksplozije strasti, počne skidanje ili kidanje odeće sa velikom nestrpljivošću samo da bi se došlo do očekivanog cilja.
-Da, tako bude na filmu.
-Možda toga ima i u realnosti?
-Zašto ne bi bilo? Ljudi se ponašaju onako kako im odgovara.
-Slažem se, ali sam hteo da vam kažem da se meni taj opisani scenario nikako ne dopada. Ja smatram kad se udruže strast i požuda da one ne dozvoljavaju ljubavi da se razvije. Veoma često u tim scenama par kad se ujutro probudi sa iznanađenjem konstatuju šta se desilo. To pravdaju viškom alkohola kojeg su konzumirali pa na kraju odu svako na svoju stranu kao da se nikad nisu sreli.
-Ima i toga, - odgovori devojka.
-Drago mi je da smo po tom pitanju saglasni. A sada imam konkretan predlog. - on je tu malo zastao, a Sanja je čekala da kaže predlog.
-Da li bi hteli da spavate sa mnom?
-Štaaa? Kako vam to pada napamet. To je mobing. Prijaviću vas zbog toga!
-Sanja, molim vas da se smirite. Hoćete li da sednete na onu stolicu tamo? Dozvolite mi da vam objasnim, jer ste me potpuno pogrešno razumeli.
-Razumela sam vas ja odlično, - Sanja je ipak sa malo oklevanja sela na stolicu. Bilo je očigledno da se veoma uznemirila i da joj je dobro došlo da sedne da se smiri.
YOU ARE READING
Kraća šetnja
RomanceOna je po njegovoj meri ali nije njegova jer je tuđa. Izlaza nema.