Multimedya:Rüzgar
YİNE Mİ SEN?
Arkamı döndüğüm anda karşılaştığım yüzle şok olmuştum.O da beni görünce asık olan suratını iyice asmıştı.Of ya şimdi bu beni seçmelere de almaz.*O olmasa da kazanamazsın ki.
*Ya Nurullah sussana sen!
"Evet kızım sıra sende"
Sahaya doğru ilerledim ve kendimi serbest bıraktım engelleri geçtim ve kalenin oraya yaklaştığım zaman iki adamın kaleyi koruduğunu gördüm. İkisine de çalım attıktan sonra gol attım ve tam övünecektim ki ayağım kaydı ve yere düştüm.
Of Alev yine rezil ettin kendini! Ben yerde pişmanlığımı yaşarken birinin beni kaldırmak için elini uzattığını gördüm.
"Teşekkürler."
Dedim ve Hafif bir tebessüm ettim.Bu çocuk çok tatlıydı hafif sivilceliydi ama bu o masmavi gözlerinin parlamasına engel olamıyordu.
"Rica ederim,sahada çok iyiydin."
Sağol koçum demek geldi içimden ama okulun ilk günü biraz kız gibi davranmaya karar verdim.
*Bence hayatının geri kalanı için de öyle bir karar ver.
* Nurullah bir kerede beni destekle.
*O gün gelirse alev bil ki kıyamet falan kopacaktır.
Bana bir şeyler söyleyen çocuğu duymadım ve her zamanki gibi en çok kullandığım kelimeyi kullandım.
"Ne demiştin?"
"Okul çıkışı kafeye gidelim mi futbol hakkında bir şeyler konuşuruz."
Bak futbol dedin aldın aklımı! Birde fenerbahçeliysen sabaha kadar konuşurum seninle.
"Olur çıkışta kapının önünde buluşalım."
"Sabırsızlıkla" dedi ve göz kırpıp arkasını döndü, tatlı çocuktu aslında. Sağ tarafa doğru baktım ve yanıma gelen antrenörü görünce çok heyecanlandım.Yüzünde hafif bir gülümsemeyle geliyordu, bence takıma alınmıştım.
"Evet kızım adın ne?"
"Alev"
"Alev biraz çalışman gerek ama sorun değil bu işte iyisin."
Yüzüme hafif bir gülümseme oluştu. Aslında çok iyi oynardım ama ilk defa seçmelere katıldığım için heyecanlanmıştım.
"Teşekkürler hocam."
"Rüzgar listeye Alev'in de adını yazarmısın."
"Ama hocam o kı-"
"Biliyorum ama çoğu erkekten daha iyi oynuyor."
İstemese de benim adımı da listeye yazdı çocuktan kurtulmaya çalıştıkça daha da yaklaşıyor.
Antrenör gitti ve Rüzgar bana pis pis baktı.
"Takımdan ayrılacaksın!"
"Tabi ki ne zaman ayrılayayım."
Yüzümdeki alaycı gülümseme hiç hoşuna gitmemiş gibiydi.
"Ulan!"
Bir şey diyecek gibiydi ama sonra sustu ve gitti.
Bende zaferin verdiği mutlulukta saate baktım dersin bitmesine 10 dk var 4 merdiven çıkana kadar zaten ders biter deyip lavaboya doğru ilerledim.Lavaboya girdiğimde Aynaya baktım."Euzubilleminişşeytaniracim bu tip ne?"
*Hasan amcanın saçı bile seninkinden daha güzel.
*Nurullah o kadar da abartma!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI BELA❤
Novela JuvenilAlev, çok inatçıydı sadece kendi bildiğini yapar başını beladan eksik etmezdi. Rüzgar, çok egoluydu sadece ben derdi ama herkes göründüğü gibi miydi ki? Kimseyi dinlemek, sevmek istemezdi. Tatlı bir oyun oynamak istemişlerdi.. Ama ortada öyle bir oy...