|James|
Vzbudí mě cinknutí telefonu. Natáhl jsem se tedy pro něj.
Lily: Dobré ráno Jamie<3
Lily: Co děláš dneska?;)
James: Dobré ránko Lily<3
James: Dneska asi nic, proč?
Lily: No tak už máš:D
James: Jo?
Lily: Ano, jdem k tobě;D
James: Aha, dobře
Lily: Nikdo u tebe nebude ne? Včera si říkal, že tvoji rodiče jsou od rána do večera v práci
James: Jop, nikdo tady nebude
James: Něco vymyslím teda;)
Lily: V buse?
James: Jojo za chvilku teda<3
Lily: Za chvilku<3****
Vstal jsem a šel do koupelny, kde jsem vykonal ranní hygienu. Potom jsem šel do pokoje, kde jsem se převlékl do riflí, trička a kostkované košile. Sešel jsem dolů a ani jsem se nezastavoval v kuchyni a šel jsem rovnou do předsíně, kde jsem se obul. Šel jsem na zastávku, kde už stal bus, takže jsem trochu dobíhal abych ho stihl. Začal jsem přemýšlet co dneska budeme s Lily dělat teda. Najednou jsem ucítil něčí rty na mé tváři.
„Čauky." Řekla nadšeně.
„Ahoj." Řekl jsem s úsměvem.
„Takže, co dneska budeme dělat?" Zeptala se.
„To ještě nevím, ale půjdeme k nám, jak si chtěla." Řekl jsem s úsměvem.
„Fajn, překvap mě." Řekla taky s úsměvem.
„Další zastávku budu vystupovat." Řekla smutně.
„Dobře, dneska ve tři čtvrtě na čtyři?" Zeptal jsem se.
„Jo a zas u mě? Že bychom pak šli k vám?" Zeptala se.
„Jo, přesně takhle a já vymyslím nějaký program." Řekl jsem a políbil ji. Polibek mi oplatila. Hned na to se, ale odtrhla a začala se zvedat aby mohla vystoupit.
„Ve tři čtvrtě." Řekla a vystoupila. Na další zastávce přistoupil Sirius.
„Čau brácho." Řekl jsem.
„Čau." Odpověděl.
„Máš ten úkol? Byl jsem u vás jestli bys hi nechtěl napsat se mnou, protože víme jak jsem na tom s matikou, ale nikdo neotvíral." Řekl mi.
„No...já nebyl včera doma." Řekl jsem popravdě.
„A kdes byl?" Řekl.
„To je jedno." Vyhrkl jsem.
„Že tys byl s holkou a neřekl mi o tom?" Zeptal se. Asi došlo jaká je odpověď, když jsem už po zbytek cesty byl potichu a usmíval se.
****
Domů jsem došel výjimečně ve dvě. Šel jsem do koupelny hledat hřeben. Ten jsem nenašel ani po deseti minutách, tak jsem se na to vykašlal. Šel jsem na zahradu, kde mamka pěstuje růže a jednu ji ustřihl, tak jak mě učila abych to dělal. Když jsem vešel domu ze zahrady, koukl jsem se kolik je hodin. Zjistil jsem, že je nejvyšší čas vyrazit. Došel jsem k jejímu domu. Spis teda domu její rodiny, ale to bych tady slovíčkařil ještě. Po chvilce vyšla z domu a mířila přímo ke mně. Když byla u mě, políbil jsem ji a podal jí růži.
„Ahoj." Řekla a uculila se.
„Ahoj Lily." Řekl jsem jí s úsměvem na rtech.
„Tak já si zajdu domů dát tu růži do vázy a pak můžeme vyrazit." Řekla jsem s úsměvem a šla do domu. Chvilku jsem přemýšlel.
„Můžeme?" Zeptala se.
„Můžeme." Propletl jsem si Lily prsty a vyšli jsme směrem k mému domu.
„Co budeme dělat?" Zeptala se zvědavě.
„Uvidíš Lily." Řekl jsem a mrkl na ni. Zastavil jsem, když jsme byli před mým domem. Šli jsme po cestě ke dveřím , které jsem následně i odemkl. Vlezli jsme dovnitř. V předsíni jsme se vyzuli a šli dovnitř do domu. Vešli jsme do obýváku. Řekl jsem Lily aby tady na mě počkala. Zašel jsem do kuchyně, kde jsem vzal popcorn a něco k pití. Šel jsem do obýváku za Lily.
„Pojď za mnou." Řekl jsem a šel jsem ke schodům. Když jsme vlezli do mého pokoje, Lily se úžasem zastavila na prahu.
„Jamesi...to je...já nemám slov." Řekla s úžasem v očích.
„Šup běž dovnitř ať tam můžu jít za tebou." Řekl jsem s úsměvem. Když si tam vlezla, napadlo mě, že by to v té košili nemuselo být pohodlné. Proto jsem po ní hodil jedno moje triko a k tomu aj mikinu pro jistotu.
„Převleč se, bude to pohodlnější než v tý košili." Řekl jsem jí.
„Ehm...Jamesi kde máte koupelnu?" Zeptala se.
„Když vyjdeš z pokoje tak dveře hned naproti." Odpověděl jsem jí. V mém triku došla zpátky do pokoje. Šla do bunkru, kde už jsem byl zalezlej a vybíral film.
„Co bys chtěla?" Zeptal jsem se Lily.
„Dej tam třeba Harryho Pottera." Řekla s úsměvem. A tak jsme zkoukli dva díly.
„Lily?" Zeptal jsem se.
„Ano?" Odpověděla mi.
„Nechceš tady přespat? Víš jak, mohli bychom se dokoukat na to." Řekl jsem s úsměvem.
„Jo, ale musím zavolat mamce." Řekla s úsměvem. Vyšla jsem tedy před dveře pokoje aby si mohla zavolat. Nějakou dobu jsem čekal, dokud jsem neslyšel nějaký rozhovory
„Ehm...Dobrý den." Špitla Lily.
„Dobrý den." Odpověděla jí mamka. Rozhodl jsem se Lily vysvobodit a šel mamku pozdravit.
„Ahoj mami." Řekl jsem s úsměvem.
„Ahoj Jamesi, kdo je to?" Zeptala se.
„Mami to je Lily, Lily moje mamka." Představil jsem je.
„Těší mě." Řekly zároveň.
„Tykej mi a říkej mi Euphemie, ne příjmením." Řekla mile.
„Dobře." Odpověděla Lily.
„Mami? Muže tady Lily dneska přespat, že? Zeptal jsem se a udělal psí oči.
„Jasně." Řekla mile.
„Tak mi půjdeme, dobrou." Řekl jsem.
„Dobrou." Hlesla Lily a zapadla do mého pokoje. Potom jsme si vlezli do bunkru a pustili film. Hlavu měla opřené o mé rameno a měli jsme propletené prsty. Vyfotila to. Asi uprostřed čtvrtého dílu mi Lily usla na rameni. Vyfotil jsem si ji, byla rozkošná když spí. Chvilku na to jsem usnul taky.****
Posledních pět kapitol do konce😌❤️
ČTEŠ
Something new✔️
Ficção AdolescenteDalší příběh o Jamesovi a Lily. Ale přeci jen trošku jiný a doufám, že i originální. . . . Příběh není psán za účelem zisku, ale za účelem pobavení a popsání doby Pobertovské. Všechny postavy stejně jako prostředí Harryho Pottera, kromě mnou vymyšle...