Character ask - answers

11 5 1
                                    

Ahoj, tak váš čas na otázky vypršel.

* = otázka
~ = odpověď

Steven :

* Miluješ Margrett nebo jen žertuješ ?

~ No, hned jak jsem ji uviděl, tak jsem se do zamiloval. Ale nechci aby to veděla. (řekl s trochu rúžovými tvářemi a přitom se zazubil)

* Chtěl by jsi s Margrett chodit ?

~ No, jasně že chtěl jenom nevím jestli ona jo. (jeho úsměv už nebyl tak velký, a pomalu mu začala stékat slzička po tváři)

* Vrátíš se ještě někdy do Ameriky k Avengers ?

~ Á, Avengers na jsem zapoměl, dělám si srandu na Avengers nikdy nejde zapomenout. Moc rád bych je zase viděl, ale teď momentálně to nejde. (v hlavě se mu promítali všechny zpomínky s nimi)

* Jseš rád že si Kapitán Amerika ?

~ Ano, na tuto možnost stát se někým (superhrdinou) jsem nesmírně šťastný. (Neříkejte to Margrett, ale toto je můj největší majetek)

Margrett :

* Jaký si měla důvod,že Stevnovi říkáš Kápo ?

~ No, on mi říká Dolores, a já mu říkám Kápo. Ale popravdě ten důvod byl z toho, že on tu přezdívku nemá moc v oblibě, a tak jsem ho chtěla trochu naštvat. Už si na to zvykl a tak mu to nevadí, škoda.(ale jeho výraz byl k nezaplacení)

* Víš že Steven miluje ?

~ Samosebou, přece jsem nemohla přehlídnout jeho rudou tvář, a to jak znervózní a  koktá když se mnou mluví, tak to fakt nejde přehlédnout.
(vlastně je docela roztomilý, když neví co dělat)

* Miluješ Stevna nebo to je jen kamarád ?

~ Jsme veliký kamarádi, a možná i něco víc ? (ale víc se nedozvíte, je to moc osobní)

* Jak dlouho se znáš s Jesy ?

~ Dlouho. (tak asi 6 let)

* Proč sis nikdy nepřiznala,že umíš zpívat ?

~ Víte proč ? Protože nejsem dost dobrá, abych to přiznala. (Zpěv je můj sen, ale je nesplnitelný)

* Žárlila jsi někdy na Maylee, proto jaký vtah k Stevenovi ?

~ Asi vás to překvapí, ale ne. mám Maylee da. (je to moje kamarádka)

Zucky :

* Líbí se ti v hotelu ?

~ Ano, v tom hotelu makám 4 roky a hodlám tam I umřít. (jen mě trochu štve ten recepční, I mě říká jiným jménem, přitom ví, jak se jmenuji)

* Kolik let se znáš se Stevnem ?

~ Nemůžu tomu uvěřit,ale známe se 4 roky. (jo, je to hodně let)

* Jak dlouho pracuješ v hotelu, a proč jsi služebná ?

~ 4, roky. A služebná byla jediná volná, já jsem tu práci v tomto hotelu chtěl tak moc, že mi bylo jedno že budu služka. (Teď, toho lituju)

Jesy :

* Kde jste se s Margrett poznaly ?

~ Pardón, ale toto je děsně tajné, já jsem Margrett slíbila,že to zůstane mezi námi dvěma. Jen jedno slovo řeknu a to : hudba. ( Margrett vám to jednou řekne sama, doufám)

* Jak to jde ve skupině, a chtěly by jste tam Margrett, nebo ne ?

~ Ve skupině to jde skvěle, právě nahráváme nové album. Ano Margrett přemlouváme už dlouho, ale ona nechce. (a já vím proč)

Maylee :

* Jseš ráda že si poznala Stevna ?

~ Ano, jasně že jo. Byl to můj sen. (a teď když ho mám splněný tak mohu zemřít, kecám)

Žárlíš na Margrett ?

~ Ani ne, sice jsem to měla být já, ale moc mu to přeji. Margrett je správná osoba. (žárlím jen, když se líbají, což mi příjde totálně nechutné, říká se smíchem)

* Jseš ráda, že Steven zachránil Margrett ?

~ Ano, a moc.(byl smutný když tu nebyla, a to mu nesluší)

Ostatní z Avengers :

Tony Stark :

* Chceš mít více dětí s Pepper ?

~ Jasně, s Magunou je to bomba.(každý den s ní je super)

Natasha Romanoff :

* Jak to máš s břichem ?

~ No, bolí už jsem v 5 měsíci. (Ano, jsem těhotná)

Láska z krveKde žijí příběhy. Začni objevovat