"Dedikoduyu duydunuz mu kızlar?"
Kızlarla kahve içerken Aisah'in sesiyle tüm gözler ona çevrildi.
"Gelip otur Aisha. Hadi hadi anlat."
Jennie'nin bu ısrarı benim yine gözlerimin devrilmesine sebep oldu.
"Kızlar dedikodu benim alanım değil. Size iyi gossipler."
Masadan kalkarken Aisha konuşmaya başladı.
"Konumuz Bay Jeon"
Daha masadan sadece 1 metre uzaktaydım. Bay Jeon dediklerinde kalbim ağzımda atmaya başladi. Masaya geri dönüp yerime geri oturdum. Kızlar bana aldırış etmediler bile...
"Dün akşam Bay Jeon'a "Anna" isimli bir kiz tarafından bir mesaj gelmiş. Bay Jeon'un kuzeni Linda hakkında sorular sormuş. Bay Jeon'dan 10 yaş küçük olan bu kiz sanırım bizim okulda. Bizim kızlar ağızları açık Aisha'yi dinlerken benim ellerim terlemeye başlamıştı. Tüm okula yayildigina inanamıyorum.
"A-asiha bu bilginin doğru olduğuna emin misin? Belki yalan haberdir."
"Yok bebeğim kızlar Bay Jeon'u Bay Park ile konuşurken duymuş."
"Bay Park kim ya?!"
"Rose dersinize giriyor. Coğrafyacı ışte."
"Yani haber doğru. Bay Jeon kızı bulursa cezalandıracağını söyledi."
Benim ellerim terlerken Aisha beni fark eder diye ödüm kopuyordu.
"Neyse kızlar derse gitmem lazım. Size iyi bedenler."
Aisha'ya el sallarken kızlardan lavobaya gitmek için izin aldım.
Hızlı adımlarla lavaboya giderken Bay Jeon'u gördüm. Kalbim sanki ağzımda atiyordu. Bana gulumseyerek sınıfa girerken ben de gulumsedim. Banyoda yüzümü yıkarken içeriden bir ağlama sesi duydum. Sesin olduğu yere gidince Aisha'yi gördüm. Gözleri kıpkırmızı olmuştu ve çorapları yirtilmisti. Ne olduğunu soramadan bana sarıldı ve "o gitti" diye içini çekerek ağlamaya devam etti. Onu sakinleştirmeye çalışıyordum. Ama hıçkırmasını durduramadım.
"Aisha lütfen sakin ol."
Aklıma Jisoo uniemin bizim böyle kirizlerimizde yaptığı aklıma geldi. Genellikle bize tokat atıp sakinleştirirdi. Aisha umarım yanlış anlamassın diye içimden geçirdim ve ona okkalı bir tokat attim. Saçları, gözyaşlarını tutarcasina yanağına yapışırken Aisha artık ağlamıyordu.
"Aisha özür dilerim. Sakinleşmeyince bize tokat atardı."
Aisha o kan çanağı gözleriyle bana bakti ve tekrar bana sarıldı. Koluna girdim ve kızlarin yanına götürdüm. Son iki dersimiz beden olduğu için biz kızlarla rahattık. Kızlar Aisha'yi görünce koşarak yanıma geldiler ve onu oturtturdular. Büfeden su da aldık ve Aisha biraz daha iyi oldu.
"Aisha iyi misin aşkım?"
Bu Jisoo uniemin anaçlığı beni bitiriyor.
"Benim annem öldü."
Kızların gözü yere bakarken ben tam Aisha'ya bakıyordum. Onun ne hissettiğini çok iyi anlıyordum. Benim de ailem öldü. Kızlar benim ailem oldu. Ani bir kararla "Aisha bize taşın". Dedim. Tüm kızlar bana bakarken Rose konuşt;
"Evet Aisha. Bu çok iyi olur."
"Bilmem ki... Yani size uygun olur mu ki?"
"Bal gibi de olur". Okul çıkış saati geldiğinde Aisah'in evine gittik. Anlattığına göre annesini babası bıçaklamış. Hem de kızın gözleri önünde. Nasıl bir manyaklık bu!!
Gel de bu kıza bizde kalmasına ikna etme. Zaten babası cezaevinde kiz tek ne yapacak?
Evine gittiğimizde Aisah'in gözleri dolmuştu. Elini tutuğumda bana döndü ve yaşlı gözlerini sildi. Her şeyi unutmak istercesine odasına koştu ve eşyalarını hızlıca topladı. Iki valizle aşağıya indi ve eve yürüdük. Eve girdiğimizde misafir odasını ona veridik ve yemek yemek için aşağıya indik. Yemekte hiç ses çıkmadı. Yemekten sonra ise herkes odasına çekildi. Test,ödev derken çok beynim bulanmıştı. Zaten saatte geç olmuştu. Aisah'in odasına gittim. Içeride şarkı söylüyordu. Sesi gerçekten çok güzeldi. Aisha bizden 1 yaş küçüktü. Içeriye girmek istemedim. Odama çıktım ve telefonuma baktım. 1 mesaj vardı ve ondandı. Hızlıca mesajın üstüne 2 kez tıkladım ve mesajı okumaya başladım;
Bay Jeon: Sen kimsin?
Anna: Ben benim Bay Jeon.
Bay Jeon: Okulda benim girdiğim sınıflarin içinde hiç "Anna"isimli bir öğrenci yok.
Anna: Dikkaklisin ama beni bulacak kadar değil.
Bay Jeon: Merak etme seni bulacağım.
Anna: Umarım....
Konuşma bitince mesajları sildim ve telefonu kurup yatağa girdim. Bakalım yarın neler olacak...
Selammmmm. Umarım iyisinizdir. Çok uzun ve gerçekten iyi bir bolum oldu. Vote vermeyi ve takip etmeyi unutmayın sizi seviyorum.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love My Teacher|Lizkook|
Fanfiction"Ah o kokun. Beni her geçen gün kendine bağlayan o kokun. Olmaması gereken bu aşkı filizliyor...