Şerif Barnes Bayan Baker'ın haber vermesiyle hızla hastaneye gelmiş doktorun söylediklerini dinliyordu.
"Kolu çok ciddi bir şekilde kırılmış oldukça yüksek bir yerden düşmüş olmalı." Şerif Barnes kafası başka yerde gibi dışarıyı izleyen oğluna döndü. "Bucky merdivenlerden düştüğüne emin misin?""Evet baba ayağım kaydı."
Doktor konuşmasına devam etti."Dediğim gibi kırık çok ciddi olduğu için sadece alçı iyileşmesine yardımcı olmaz bu yüzden omzundan itibaren sabitleyici metal plakalar takmamız gerek. Merak etme sargının altında olduğu için pek farkedilmez. Ama o kolla birine vurursan ciddi hasar verebilirsin evlat." Bucky adamın yaptığı espriye gülemeyecek kadar düşünceliydi.
Yaklaşık bir saat sonra doktorun işi bitmişti. Bucky dışarı çıkınca Tony dahil Steve'in tüm arkadaşlarını görmeyi beklemiyordu. Peter aralarında yoktu çünkü Tony onu kimseye bir şey anlatmaması konusunda tembihleyip eve göndermişti. Konuşulması ve ortaya çıkması gereken sorunları olduğunun hepsi farkındaydı.
"Baba bizi S.H.I.E.L.D'a bırakır mısın ?""Emin misin daha yeni düştün Bucky evde dinlenmek istemez misin?"
"Hayır baba ben iyiyim." Şerif Barnes endişeli gözlerini oğlundan çekip diğer çocuklara baktı. "Hadi gidelim çocuklar."
Steve, Natasha ve Bruce Bucky ile birlikte şerif Barnes'ın arabasına ; Thor ve Clint ise ikizleri almak için Tony ile gitmişlerdi. Bucky meraklı bakışlarını Steve'e yöneltti.
"Onlar gelmiyor mu?""Geliyorlar ikizleri almaya gittiler." Bucky şaşırmıştı.
"İkizler mi?""Evet Wanda ve Pietro ."
"Ne yani Wanda da mı bu işin içinde?!" Steve arkadaşını sakinleştirmek adına omzuna elini koydu. Soğuk metali hissetmişti. "Sakin ol Bucky kafan karışık biliyorum hepimiz öyleyiz ama her şeyi açıklığa kavuşturacağız."
●●●
Gençlerin hepsi sonunda tam olarak toplanmış başlarına gelen olan biten her şeyi ayrıntılarıyla anlatmışlardı. İnanması imkansız olan olaylar yaşadıkları için korkuyorlardı. Ama daha çok sevdikleri insanların başınadaha kötü olaylar gelirse ne yapacaklarını düşünüyorlardı. Steve Natasha'nın yeşil gözlerine baktı onu kaybetmeye dayanabilir miydi? Ya da Bucky'i ? Aslında bu masada oturan hiçkimseyi kaybetmek istemiyordu. Her ne kadar yeni tanışmış olsalar da Wanda ve Pietro da dahildi bu gruba.
"Anlamadığım şey şu neden biz? Neden diğerleri hiçbir şey göremiyor?"
"Bilmiyoruz Speedy Gonzales tek bildiğimiz mutlaka mantıklı bir açıklaması olmalı belki de bu-"
Bucky sinirle kırık olan kolunu masaya vurdu.
"Bunun mantıklı bir açıklaması yok Tony. Ne gördüğümüzü ikimiz de iyi biliyoruz. Halüsinasyon falan da değildi kolum bunu yeterince iyi kanıtlıyor!"Bucky ona bakan Wanda ile göz göze gelince sinirine hakim olup geri çekildi. Steve ise olası bir gerginliği önlemek için her zaman yaptığı gibi araya girdi.
"Pekala her şeyi en başından alalım. Siz cesedi buldunuz siyah gözler ve mor çiçeklerle, ardından nerdeyse hepimizde kabuslar başladı, daha sonra sis ve siyah kurt ortaya çıktı, ardından Bruce benim onu bataklığa çağırdığımı gördü, ve en son siz ikiziniz ve bir çocuk Bayan Baker'ın tuhaf şekilli canavarımsı haline tanık oldunuz. Ve bir de şu resimler var!""Hepsinin ortak bi özelliği var siyah gözler ve şu çiçek." Herkes Thor'u onayladı.
"Ayrıca şu yaratık her neyse insanların ve hayvanların şekline girebiliyor olmalı." Diğerleri sanki bunu daha yeni farkediyor gibi birbirlerine baktı.
"Bu olayları birilerine anlatmalıyız çocuklar tek başımıza halledebileceğimiz bir şey değil bu." En başından beri suskun olan Wanda konuşmaya dahil oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadows of Marvel》Avengers (Ara Verildi)
Mystery / ThrillerSırlarla ve gizemlerle dolu bir kasabada liseye giden ve başlarına geleceklerden habersiz yaşayan bir grup genç.Onları bir araya kader mi getirdi dersiniz... Saintfour Gölgeleri adlı oyundan esinlenilmiştir..