Zoe's POV
Όταν βγαίνουμε από το σπίτι με την Αγγελική, κοιτάω ξαφνιασμένη τον Ιωσήφ και τον Νικόλα που μας περιμένουν απέξω.
Η Αγγελική τρέχει πάνω στον Νικόλα και τυλίγει τα πόδια της γύρω του σαν κοάλα.
Εγώ χαιρετάω τον Ιωσήφ, δίνοντας του ένα φιλάκι στο μάγουλο και αφού η μαϊμού Αγγελική κατέβει από τον Νικόλα, ξεκινάμε να περπατάμε.
Μόλις φτάνουμε στο σχολείο, πλησιάζουμε το παγκάκι που κάθονται τα κορίτσια και κοιτάω τριγύρω αμήχανα.
"Γεια σας."
Λέω και τα κορίτσια σηκώνουν απότομα τα κεφάλια τους για να κοιτάξουν.
Η Πηγή σηκώνεται απότομα από το παγκάκι και έρχεται προς το μέρος μου.
Πριν καν προλάβω να πω κάτι, με αγκαλιάζει και ξεσπάει σε κλάματα.
"Μου έλειψες βλαμμένη! Μην ξανακάνεις τέτοια βλακεία, θα σε χτυπήσω!"
Σκουπίζει τα δάκρυά της και της χαμογελάω, ενώ την αγκαλιάζω ξανά.
Όταν απομακρύνεται για δεύτερη φορά, παρατηρώ την Αλίκη που με κοιτάζει έτοιμη να λυγίσει.
Την πλησιάζω και αφού πάμε λίγο πιο μακριά από τα παιδιά, την αγκαλιάζω σφιχτά κι εκείνη ξεφυσάει.
"Θέλεις να τον πλακώσω στο ξύλο;"
Ρωτάει χιουμοριστικά, αλλά ξέρω πως σοβαρολογεί και γνέφω αρνητικά.
"Δεν το αξίζει."
Της απαντάω κι εκείνη ανασηκώνει τους ώμους της, ενώ με τραβάει για να πάμε ξανά στα παιδιά.
Το βλέμμα μου πέφτει πάνω του κι εκείνος με κοιτάζει ήδη, αλλά γυρνάω το βλέμμα μου στα δύο κορίτσια που έρχονται προς το μέρος μας.
Η Δανάη με αγκαλιάζει και μου χαμογελάει γλυκά, πριν καθίσει δίπλα στον Νικόλα.
Κοιτάζω την Εύη, που με κοιτούσε διστακτικά, αλλά την πλησιάζω και την αγκαλιάζω γρήγορα.
"Αρκούδε, για come to δώθε."
Λέω και ο Ιωσήφ έρχεται προς το μέρος μου, αποφεύγοντας το βλέμμα της Εύης.
"Για να σε ακούω να apologise στο girlfriend σου, που την αποφεύγεις για κανέναν λογικό λόγο."
Εγώ απομακρύνομαι από αυτούς και κάθομαι δίπλα στα κορίτσια, που ξαπλώνουν πάνω μου.
Αφού βεβαιωθώ από μακριά πως οι Ευήφ τα βρήκανε, χαμογελάω νικητήρια και το σχολιάζω στα κορίτσια.
ESTÁS LEYENDO
Smile Again For Me [BOOK 2]
Novela Juvenil[ΒΟΟΚ 2] ♡ You are kinda, sorta, basically, pretty much always on my mind. ♤ I don't care how complicated this gets, I still want you. __ *Απαραίτητη η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου |Τhe Change| που θα βρείτε στο προφίλ μου.* Started: 23 Φεβρουαρίου 2...