Η Τσικνοπέμπτη πλησιάζει και τα παιδιά έχουν κανονίσει να πάνε μια εκδρομουλα στο βουνό να ψησουνε και να περάσουν καλά τα κορίτσια θα κάνουν κοπάνα από το σχολείο στα κρυφά για να πάνε όλοι μαζί από το πρωί και να έχουν ελεύθερη την μέρα τους.
Έλσα pow
Ξύπνησα το πρωί και ετοιμάστηκα γρήγορα γρήγορα να πάω στην Καμέλια που με περιμένει να μαζευτούμε όλοι μαζί να ξεκινήσουμε να πάμε ελπίζω όλα να τα έχουν έτοιμα στο αυτοκίνητο τα αγόρια επειδή βαριέμαι να περιμένω αυτά είναι αντρικές δουλειές.
Έφτασα στο σπίτι με περίμεναν τα κορίτσια και πιάσαμε μια συζητησουλα μέχρι να είναι όλα έτοιμα να φύγουμε.
- Κ: Κορίτσια Καλημέρα έχω να σας πω χθες το βράδυ μ έστειλε μήνυμα ο Άλεξ.
- Αν: Και και και
- Ελ: Για πες για πες
- Κ: Ε να μου είπε κάποια πράγματα έτσι ήρεμα να γνωριστούμε καλύτερα και από ότι κατάλαβα ενδιαφέρεται για εμένα με Όχι φιλικό τρόπο.
- Ελ: Εσύ ψήνεσαι??
- Αν: Σίγουρα ψήνεσαι το βλέπω εγώ.
- Κ: Ψήνομαι λέει μόνο τσουρουφλιζομαι κιόλας αλλά δεν ξέρω άμα θ πάει εκεί γάμοτο.
- Ελ: Εγώ έχω ένα καλο προαίσθημα ότι σήμερα κάτι θα γίνει δεν ήταν τυχαίο το μήνυμα χθες.
- Αν: Και εγώ έτσι πιστεύω αλλά και τπτ να μην γίνει θα το κάνουμε εμείς να γίνει.
- Κ: Είσαι εσύ μια αλλά και οι δύο είστε άμα βάλετε κάτι στόχο θα γίνει ο κόσμος να χαλάσει.
- Ν: Τι λένε εδώ τα κορίτσια μου??
- Ελ: Τπτ baby είμαστε έτοιμοι? Ξεκινάμε??
- Ν: Ναι είμαστε έτοιμοι baby πάμε φεύγουμε.
Στο δρόμο τα τραγούδια ήταν τέρμα και τα γέλια πήγαιναν σύννεφο.
- Ελ: Φτασαμεεεε!!!
- Κ: Ναι γκρίνια φτάσαμε.!
- Αν: Άντε αγόρια φτιάξτε την φωτιά να κάνουμε εμείς καμία βόλτα να δούμε πως είναι εδώ το μέρος.
- Ελ: Όχι Αννουλα εμείς θα καθίσουμε να βοηθήσουμε τα παιδιά με το φαγητό ας πάνε βόλτα η Καμέλια με τον Άλεξ όλο και κάτι θα έχουν να πουνε.
- Αλ: Εμείς?? Γτ??
- Ελ: Έτσι εσείς θα πάτε είπα.
- Αλ: Καλά ντε μην βαράς πλάκα κάνω έχουμε πολλά να πούμε.
- Ν: Τον νου σου την αδελφή μ Ε κανόνισε
- Αλ: Ήρεμα φίλε θα την προσέχω σαν τα μάτια μ.
- Κ: Δεν χρειάζεται προσέχω και μόνη μ.
- Ν: Ήρεμα μικρή.
- Αλ: Πάμε??
- Κ: Άντε πάμε.. θα γυρίσουμε όταν θα είναι έτοιμο το φαΐ βάλτε τα δυνατά σας.
Καμέλια pow
Ξεκινήσαμε και περπατούσαμε και ο Άλεξ απομακρύνθηκε λίγο λέω τι συμβαίνει και γύρισα και τον είδα με ένα τριαντάφυλλο στο χέρι και με ρώτησε εάν θέλω να είμαστε μαζί.
- Κ: Θέλω να μ πεις από ποτέ νιώθεις έτσι??
- Αλ: Από της πρώτες μέρες απλά μ πήγαινες κοντά και δεν ήξερα εάν θα έβγαινε κάπου.
- Κ: Η προσπάθεια μετράει όμως.
- Αλ: Τι εννοείς η απάντηση σ είναι Όχι?? 😢😢😢
- Κ: Εννοείται πως είναι ΝΑΙ χαζουλη από το πρωί το συζητάω με τα κορίτσια και όντως είχαν δίκαιο...!!
Λοιπόν πάμε στα παιδιά να τους μιλήσουμε και μετά θα πάμε ξανά μια βολτίτσα να μ πεις κ αλλά πράγματα αλλά τώρα ήρθα με να περάσουμε καλά όλοι μαζί.Τέλος και αυτό το κεφάλαιο ελπίζω να σας φάνηκε ενδιαφέρον τα λέμε στο επόμενο φιλάκια.!!!
أنت تقرأ
My New friend and my love..!!!
قصص عامةΗ Καμέλια 17 χρονών με μπλε μαλλιά και γαλάζια μάτια ύψος 1.70 έχει δύο κολλητές την Έλσα 17 ετών πράσινα μάτια και κοκκινα μαλλια ύψος 1.75 και την Άννα επίσης 17 ετών με κάστανα μάτια και μαλλιά υψος 1.69 επίσης έχει δύο αδέλφια τον Νίκο 20 ετών...