Buna,eu sunt Katie,Katie Klarckson si locuiesc in Romania pai de....defapt de 3 zile,mmdea,mai am o surioara mai mica de 8 ani pe nume Nicole.
*Prima zi de scoala*
Ma trezesc cam pe la ora 6:30 si ma duc direct la baie gandindu-ma ce imbracaminte sa aleg,nu vreau una foarte impopotpnata,dar nici una foarte simpla....dupa lungi contraziceri cu mine insami am decis sa iau o pereche de colanti din piele, negri, cu un tricou largut alb si peste o geaca din piele,tot neagra,iar in picioare o pereche de botine cu toc destul de inalt.Parul pe stat,ca de obicei si un machiaj simplu.
Pe drum,eu cu gandurile si cu telefonul meu ma indrept spre liceu.
Pe drum insa cineva da peste mine brusc si ma face sa-mi scap telefonul pe sosea cand o masina trece peste el si il face bucatele. Eu ridic privirea si in fata mea vad un tip destul de inalt cu par brunet si ochi albastrii ca marea.
-Buna eu sunt Andrew Anderson dar mi se spune Drew.Tu?-spuse el cu un zambet larg.
Chiar daca vocea lui era putin groasa in mintea mea suna atat de calda si de dulce.
-Katie Klarckson.Imi pare bine.-spun eu zambitoare.
Ne-am privit in ochi circa 5 minute dupa care telefonul lui a inceput sa sune.
Ok te las, trebuie sa plec.-spun eu.
Am plecat gandindu-ma oare are prietena,oare chiar ea a sunat. Chiar nu stiu.
*La liceu*
Clopotelul suna,eu intru in clasa si ma pun in ultima banca langa o fata foarte draguta satena cu ochi foarte micuti si atat de draguti.
Buna,eu sunt Megan Smith.Tu?-zise ea.
Eu sunt Katie Klarckson,imi pare bine.
Si mie.-zise ea.
Dupa care profesoara ne intrerupe si spune:
-Copii el este noul vostru coleg.
Ridic privirea si...
CITEȘTI
Prinsa la mijloc
RomanceCe se întâmplă când o fată se îndrăgostește de doi tipi total diferiți? Unul amabil,dulce și prietenos. Iar celălalt dur,misterios și rece. Pe care îl va alege oare? Aflați numai dacă citiți cartea.