,,Ale Já nechci k doktorovi" zakňoural Tinus a Já se musel pousmát.
,,Jinak to nejde lásko" pohladil jsem ho po tváři a sedl si za ním do postele.
,,Nemáš hlad, žízeň nebo na něco chuť?"
,,Asi bych si dal piškoty." Řekl tak tiše, že jsem si větu musel domyslet.
,,Tak Já zajedu do obchodu rovnou pro větší nákup. Ju?"
Tinus
,,Dobře." Řekl jsem s obtíží a na Mácův pozdrav že odchází a za chvíli přijde jsem jen smutně kývl.
Vím že si jede jen zasunout.
Chybí mu to..
Děláte to už od 14 let pomalu každý den.
Tak pro by se měnil.
Otočil jsem se na druhý bok a snažil se myslet na to, že v tuhle chvíli pro mě opravdu ty piškoty hledá a po chvíli usnul.
Marcus
Jezdil jsem mezi regály a hledal piškoty.
Všude byli lidi a Já měl chuť cele ten obchod vystřílet. Ne že bych nemohl najít piškoty ale hlavně jsem se nemohl klouzat.
Znáte to.
Rozběhne Te se s vozíkem, mezi tím sejměte 2 babky a prostě v nejlepší rychlosti se zapřete a cekate, kam nejdál dojedete. (Myslím, že ze mě mluvící zkušenost)
Jako male Dítě. .pomyslel jsem si a když jsem nasel piškoty, do košíku jsem naházel asi 5 balení.
Chtěl jsem si ještě zajet pro sprcháč. Martinus ho všechen vyplácal.
Děláte to když je mu vedro.. Vezme tunu ledového sprcháč a dá si tunovou vrstvu na tělo. (Že by další zkušenost?😂)
Zajel jsem tedy do regálu a začal ke všemu čuchat a na celej regál řvát, že všechno smrdí jako Můj zeschlej děda v hrobě.
Když jsem něco vybral a chtěl odjet, projížděl jsem kolem regálu s kondomy.
Bože jak Já to dlouho nedělal. .
Chtěl jsem někoho..
Ale nemohl jsem..
Neudělal bych mu to..
Poprvé v živote někoho opravdu miluji.
Nechci to posrat.
Proto jsem zahnal své choutky a jel směr pokladna.
U pokladen byli vloženy čaje a tak jsem zavolal Tinimu, jakou chce příchuť..
Takova nudnější. Ted nebude vycházet moc kapitol :( Moje známky neodpovídají představě Mé matky (jsem zvykla ji takhle oslovovat od malicka😂) a zebrala mi telefon tak mam tak trochu smůlu. Šlohla jsem svuj starý ale vůbec s nim neumím 😂 a ještě k tomu se nepřipojí na WiFi pokud nejsem metr od ni 😂 ale tak třeba mi ho brzo vrátí. :( Ale budu se snažit psát co nejvíc 💕💕
ČTEŠ
Brácho, vypršel ti čas {M&M incest}
FanfictionKdyž do mne naposledy kopl, zasmál se a odcházel z mého pokoje.. Já se s obtížemi zvedl ze země, kde bylo trochu krve která mi vytékala jak z nosu, tak z pusy.. Nebo v to aspoň doufám.. Podíval jsem se na dveře kde před chvílí stál můj bratr. Dá se...