Глава 1

378 17 2
                                    

Інколи я мрію бути схожих на тих людей, які не перевіряють по кілька разів будильник перш ніж заснути. Не перевіряють себе і не хвилюються як пройде їх перший робочий день. Можливо тоді, я би солодко спала всю ніч і не лежала ,дивлячись у стелю і чекаючи поки продзвенить той клятий будильник. Ця дурна звичка стала частиною моєї буденності.

Досі не можу повірити, що я буду працювати в одній із кращих лікарень міста. Я навіть не надіялася, що на моє резюме без досвіду роботи звернуть увагу, але це сталося. Після того, як я відповіла на всі питання під час співбесіди, на наступний день я почала стажуватися.

Огидні шпалери. Кожен ранок вони змушують мене встати та зірвати їх, залишивши по собі голі стіни. О так, поголені стіни будуть виглядати набагато приємніші, ніж ці коричневі візерунки на зеленому фоні. Але мого запалу вистачає лише на те, щоб підняти свою дупу з ліжка, а шпалери чекають наступного ранку. Тим більш, я наклеїла купу фото з яскравими моментами життя: перша вечірка за часів коледжу, неймовірно гарні заходи сонця, вручення диплому, сюрприз від Мета, переїзд в це місто. Отже, я живу в маленькій квартирі на сьомому поверсі поблизу центра. Невеличка затишна кухня в стилі лофт, де компактно розміщені стіл біля просторого вікна з м'яким підвіконням, дерев'яні стільці, зручні шухляди і кілька горщиків з квітами на полицях. Тоді саме ця світла кімната разом з неймовірним видом з вікна на місто підкорили мене.

Довго простоявши біля шафи, я все ж таки обрала світлі джинси, білу сорочку вільного крою та сірий піджак. Залишок вільного часу я посвячую книзі. Прочитавши багато романів, цей я перечитую вже не раз – «Після» А. Тодд. Ця історія залишила яскравий слід на моєму книжному серці. Коли залишається кілька хвилин до виходу, я збираю хвилясте волосся у легкий хвіст та залишаю квартиру. По дорозі до зупинки, пишу смс Мету – моєму хлопцю. Він вступив до юридичного університету, який знаходиться за двісті кілометрів від мого міста. Ми разом майже два роки і в нас все добре, навіть дуже. Мет має модельну зовнішність, чарівний характер і до мурашок приємний голос. Мені довелось звикнути до частих посмішок і засуджуючих розмов дівчат, які проходили повз нас. Спочатку я дуже ревнувала і нервувала, але згодом це пройшло. Відносини на відстані зовсім не те, чого ми очікували, але обоє розуміли, що стати студентом престижного університету доводиться зовсім не кожному. Ми свідомо прийняли цей вибір, тому зараз наше спілкування відбувається завдяки месенджерам і нетривалим розмовам по телефону.

Зайнявши місце біля вікна, не можу налюбуватись містом Таурі штата Огайо... На околицях вулиць розташовані клумби з квітами, різноманітні малюнки, графіті і цитати невідомих, але талановитих митців прикрашають стіни споруд. Проспекти переповнюють студенти, діти, пенсіонери, які йдуть в різних напрямках, але знаходяться на одній хвилі. Вуличні музиканти випромінюють оманливі звуки гітари, саксофона, скрипки, флейти, маракас, що прекрасно доповнюють романтичну атмосферу міста.

Так атмосферно і спокійно. Але неможливо розслабитися. Навіть, зараз, коли від мене нічого не залежить і все йде своїм ходом, я все ще напружена. Інколи, мені здається, що я схиблена на контролі, тому що не довіряю собі і своїм почуттям. Легше підпорядковуватися правилам, аніж відчути себе і свої бажання. Моя мама завжди вчила мене дисципліні у всьому, навіть у думках і стосунках, тож моє життя доволі передбачуване і нудне. Чи влаштовує мене це? Ні. Чи готова я щось змінити? Теж ні. Я застрягла у глухому куті своїх власних думок і не знаю як звідти вибиратися.

Той самий моментМесто, где живут истории. Откройте их для себя