Aku , seorang gadis yang hanya sebatang kara . Terpaksa menyara diri dengan bekerja sambilan disebuah kedai yang agak terkenal .
╔═══*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*═══╗
BTS magic SHOP
╚═══*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*═══╝
" Azra , sila ambil order dekat meja sebelah sana ." Seorang gadis yang begitu menawan . Cukup membuatkan hati pelanggan tenang memandang . Hanya ikut arahan .
Dia , pergi ke arah meja yang ditunjuk tadi . Kenapa hatinya berdebar-debar . Mungkin , pelanggan nie cantik kut .
" ye encik ada apa-apa yang nak dipesan ?" Dengan buku kecil berwarna biru laut dan pen ditangan sedia untuk mencatat pesanan .
Namun , pelanggan itu hanya mendiamkan diri . Azra pandang dengan pandangan pelik . Dia cuba berkata lagi , seperti tadi . Masih tak berjawab .
Dia nie bisu ke pekak ?
Bisikkan hati nya . Dia cuba beredar dari situ , sebelum itu dia tunduk hormat dahulu lalu beredar .
" nama kau siapa? " azra berpaling kebelakang semula. Menghadap lelaki itu.
" ariana azra. " selepas itu dia terus berdiri dan tinggalkan azra dalam kepelikkan igtu.
" nama dia Ariana Azra tuan !" Pelanggan tadi berkata melalui telefon .
°•✮•°
Selepas dapat panggilan tersebut , terus hatinya berbunga-bunga . Senyuman tak dapat nak elakkan . Rasa gembira tu hanya tuhan sahaja yang tahu .
"Time to check my club." Seorang lelaki memakai baju t shirt berwarna ungu . Subang Gucci dia pakai lalu beredar dari situ.
" Ariana Azra , what a nice name . Like her." Satu senyuman sinis terlekat di bibirnya . Dia mula memandu hingga sampai ke hala yang dituju .
" boss , sila duduk." Seorang pekerjanya , tarik kerusi supaya dapat dia , duduk .
" hui , taehyung . Lama tak nampak , pergi mana ha ?" Muncullah sebuah kumpulan besar yang datang . Dia duduk disebelah lelaki tersebut .
" hey yo , hitman bang." Perkataan yang boleh buat mereka ketawa .
" macam mana perempuan yang kau cari-cari tu . Ada jumpa ?" Soal lelaki yang tinggi berbadan tegap . Dikelilingi perempauan-perempuan yang bekerja disitu .
" nie taehyung lah , mana pernah tak dapat !" Balasnya dengan bangga . Di tegup air alkohol dicawan kecil .
" um , kalau aku pinjam perempuan kau nie , boleh tak? " sempat lagi dia memujuk. Taehyung menggulingkan anak matanya lalu angguk .
" bawak lah . Jangan sampai tak bawak balik sinu dah lah , aku pancung kepala kau nanti." Pesannya .
" nie aku lah soobin , pernah ke kau berani buat macam tu ?" Taehyung ketawa kecil . Soobin membawa perempuan itu pergi dari situ . Mula lah 'aktiviti' mereka .
Begitulah keadaan mereka . Waktu malam bila nak release tension mesti datang situ, tempat yang besar dan agak popular dikalangan negeri itu.
Tapi disebaliknya hanya dia dan rakan sejahatnya sahaja yang tahu.
°•✮•°
Waktu larut malam. Jalan yang selalu dilalui oleh Azra mula kesepian, hanya bunyi cengkerik yang kedengaran.
Tiba dijalan besar. Hanya beberapa buah kereta sahaja. Azra cuba jalan hingga menuju ke dorm nya.
" ugh ." Jeritnya sebaik sahaja nampak seorang lelaki sedang berlari dihadapannya lalu terlentang.
Yang paling mengerikan Azra. Dia nie, sedang dilumuri darah .
" encik , encik . Hidup lagi tak ? Apa jadi nie kenapa darah semua nie." Belum sempat azra sambung ayatnya dia nampak sekumpulan lelaki sedang lari kearahnya.
Azra pandang kembali lelaki yang sedang sarat menahan kesakitan . Kumpulan tersebut jalan ke arahnya . Azra cepat-cepat bangun .
" cik , ada nampak tak seorang lelaki tengah lari ke arah sini? " soalnya dengan pernafasan tak teratur . Azra kembali memandang kebelakang .
" takde . Encik boleh cari dekat belah sana ke ?" Mereka mengangguk kepalanya lalu pergi dari situ . Azra menghela nafas panjang .
Tiba-tiba sebuah van berhenti situ . Dua orang lelaki datang ke arahnya lalu berkata "terima kasih selamatkan tuan kami" dia bawa lelaki itu masuk ke dalam van.
Azra terpana . Apa dia nampak tadi betul ke ? Why banyak pistol dekat badan lelaki nie . Bodyguard dia kut .
Dalam kereta dia hanya termenung sendiri .
" one day i will get you sweetheart."
To
Be
Continue
Vote and comments
YOU ARE READING
【ɢᴜᴄᴄɪ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜYᴜɴɢ】
Fanfic『 ARIANA AZRA 』 membunuh ? Slave ? Perkara biasa bagi dirinya . Diakan mafia ! ______ ❝ i guess i will make you scream my name babywife ❞ ❝ youre mine and only mine !❞ .. ❝ hidup aku musnah semua disebabkan kau , kim taehyung. ❞ Status : slow-upda...