Çalan alarmla yavaşça gözlerimi araladım. Yatakta doğrulup çıplak ayaklarımın zeminde ses çıkarmasına izin vererek banyoya gittim ve günlük rutinlerimi halledip geri çıktım.
Odama tekrar girdiğimde açık balkon kapısı gerçekleri yüzüme sertçe vurmuştu.
Dün gece Jungkook odama girmişti.
Ben uyuyasıya kadar yanımda kalmıştı.
Ve...
Beni öpmüştü.
Bu belki masum bir öpücüktü ama Jungkook birini öylesine öpecek birine benzemiyordu.
Ama ona soracağım sırada sorgulamamam gerektiğini söylemişti.
Ama ben meraklı biriydim. Merak ederdim ve mutlaka merak ettiğim şeyi öğrenirdim...
Jungkook'un nasıl biri olduğunu hala anlayamamıştım ama ona kapılıyordum sanırım.
Gerçi ona kapılmamak bana göre imkansızdı.
Bembeyaz soluk bir ten rengi vardı. Ama ona inat renkte olan simsiyah saçları her gün karışıktı ama bir o kadarda parlak, yumuşak ve düzenli görünüyordu.
Pek renkli giyinmiyordu ama giydiği gri, siyah ve koyu renkli kıyafetler her zaman bedenine uyuyordu. Üstelik onun baldırları ve bacakları oldukça sıkıydı.
Ayrıca çadırdayken yanlışlıkla elimi koyduğum yerin Jungkook'un karnı ve göğsü olduğunu öğrendiğimde oralarında oldukça kaslı olduğunu anlamıştım.
Dudakları her zaman kırmızıydı ama dudaklarının iç kısımları koyu kırmızıydı sanki ısırılmış gibiydi. Bunuda vampir olmasına bağlıyordum çünkü Yoongi'ninkisi de öyleydi ama Jungkook'da bir başka duruyordu işte. Dişlerini daha önce hiç görmemiştim. Jungkook onları göstermemek için üstün çaba sarfediyordu çünkü görürsem iyi olmayacağını söylüyordu. Ama sorun değildi bana göre. Ondan bu yüzden uzaklaşmazdım.
Ki bana göre onun vampir olması, gözlerinin renk değiştirmesi benim için oldukça havalı ve ağız sulandırıcıydı.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Okula geldiğimde kantine girip kendime kahve aldım. Ardından Taehyung ve Hoseok'un yanına gidip oturdum.
Onlarla konuşurken kantinin kapısından girenlere gözüm takılmıştı. Tabi üçümüzde başımızı oraya çevirmiştik. Jungkook ve Yoongi ciddi bir ifadeyle yanımızdan geçtiler.
Ancak Jungkook yanımda geçerken gözlerini gözlerimle birleştirdi. Ardından 1 saniyeliğine bana göz kırpıp yine ciddi ifadesine büründü ve Yoongi ile hızlıca kantinden çıktılar.
"O sana göz mü kırptı?"
Şaşkınca başımı onlara çevirdim.
"Bilmiyorum."
"Bence kesinlikle kırptı. Aman tanrım! Yoksa çıkıyor musunuz?"
Taehyung'un sözleriyle sessizce iç geçirdim.
Keşke...
Ne diyorum lan ben?
"Tabiki çıkmıyoruz. Saçmalamaya başladınız yine ya."
Hoseok elini geçiştirircesine salladığında gözlerimi devirmiştim.
"Neyse, bebeklerim, benim derse yetişmem gerekiyor. Zaten zilde çaldı. Görüşürüüüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘌𝘈𝘙 𝘝𝘈𝘔𝘗İ𝘙𝘌🍷 |Jikook <tamamlandı>
Vampiro"Kimsenin kanı bu kadar başımı döndürmemişti" "-... Ve kimsenin kanı için bu kadar direnmemiştim." -TAMAMLANDI-