Merhabalar :))
~
Jin
İyice yanına yaklaşıp pürüzsüz omuzlarına dudaklarımı bastırdım, öpücüklerim yavaş yavaş sırtına inerken mırıltılarını duyunca gülümsedim.
Dün gece benim için rüya gibiydi, tanrıdan başka bir şey isteseymişim olacakmış.
-Ryujin uyanır mısın artık.
"Hassiktir!" küfrünü duyduğumda ister istemez kaşlarım çatıldı.
Sabah bana olan ilk kelimesinin bu olmasını istemezdim.
Yatakta doğrulup şaşkınlıkla bana bakarken yüzünü görünce hafifçe gülümsedim, çatık kaşlardan eser kalmadı.
Ona aşık olmuş olabilirim çünkü her haliyle kalbimi hızlandırabiliyor.
-Günaydın, dün..
-Kes sesini.
Bağırınca omuzlarımı düşürüp yutkundum" yanlış bir şey mi yaptım"
Göz yaşlarını gördüğümde yanına yaklaşmak istedim ama eliyle beni uzaklaştırdı, göz yaşlarını sildi" yuna beni terk edecek.. "
Kalbime garip bir ağrı girince başımı eğip nefes almaya çalıştım..
-Bunu sen istedin ryujin.
-Biliyorum ama yapmayabilirdin, istemsizce oldu bende anlamadım. Çok kötü hissediyordum ve o an karşıma sen çıktın.
-Ben sadece jisoo ile takılmak için evine gelmek istemiştim, kapıda beni görüp dudaklarıma yapışan sendin. Garip olan çokta istekli olman, sabah ne değişti?
Çenemi kavrayıp göz göze gelmemizi sağladı" yaşananlardan yuna'nın haberi olmayacak, anladın mı?" tehtitkar bir şekilde konuşunca geri çekildim.
-Jennie'nin lisa'ya yaptığını yapmaya çalışıyorsun, sen gerçekten böyle biri misin ryujin? Beni kontrol altına alamazsın.
-Yuna'ya söylemeyeceksin dedim.
" bunu bile bile onunla olmaya devam mı edeceksin"
Yataktan kalkıp giyinmeye başladı" orası seni ilgilendirmez, çabuk giyinip git buradan"
Sözünü dinleyip yataktan kalktıktan sonra bende giyinmeye başladım, bir anda yanıma yaklaşıp yakalarımı kavradı" lütfen korunduğunu söyle bana"
Yakalarında ki ellerinin üstüne ellerimi koydum" sakinleş, korundum merak etme"
Ellerini çekti" kondom nerede"
-Ne bileyim, burada bir yerdedir. O yorgunlukla çıkardıktan sonra uyudum zaten.
Etrafı ararken üstümü giyinmeye devam ettim, sonunda bulduğunda küçük poşetin içine koydu.
Ardından bana dönüp poşeti elime tutuşturdu" giderken at"
-Tamam.
Hala suratıma bakıyordu" e git artık"
-Canımı yakıyorsun, beni kullandın ve şimdi de kenara atıyorsun.
Göz devirdi, umursamıyor bile. Zaten benim duygularımı hiç önemsemedi, bunu biliyorum ama yine de kalbime söz geçiremiyorum.
-Bir şey demeyecek misin ryujin.
Göz göze geldik" dedim zaten, git artık ve o lanet şeyi çöpe at. Yaşananları kimseye söyleme, soyeon'a bile"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Fanfiction*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...