Semua guru di sekolah ini memanggilnya akak, namanya Nurul. "Oh, Hazis, masuklah. " pelawa Kak Nurul dngn senyum manja dan lehernya yanng jinjang itu kelihatan melintok lembut mengghairahkan. "Tuan pengetua. " sampukku ragu-ragu sambil menapak ke dalam banglow mewah itu.
"Abang Abu baru ke jpn. katanya mesyuarat dgn Pengarah". "Ooh gitu, baiklah kak, saya hanye nak ambil gambar tuan pengetua untuk majalah sekolah itu. " "Kalau ya pun tunggulah minum dulu. Abang Abu dah pesan dan tinggalkan gambar itu pada kakak. Hazis duduk dulu, kakak ke dapur siapkan apa yanng patut".
"tidak usah sibuk-sibuklah kak. Lagipun. tuan pengetua tidak ada ni. " "Eh, Hazis nie cam tidak biasa pulak. Cikgu Martin kan orang harapan pengetua ? " "Harapan apa pulak kak ? " " Yalah. Kak Nurul dengar di sekolah itu, kerja-kerja penting semuanya diserahkan kepada Hazis. tidak gitu? " "Bukan semua kak. Tuan Pengetua tau apa yanng saya boleh buat. Kalau kerja-kerja menulis, mengedit majalah sekolah itu, bolehlah saya bereskan. Itulah tiap-tiap taun kerja saya selain dari mengajar kak. " "Apa pun duduklah dulu, kakak ke dapur. anak-anak dah ke rumah neneknya mengaji".
anak-anak Kak Nurul tiga orang semuanya. Semasa di universiti, anak-anak itu besar di atas dukunganku. Kami tinggal serumah di Seksyen 12 pj. Masa itu Tuan Pengetua kami, Encik Abu dah tahun 3, sementara saya dan beberapa kawan yanng lain baru Tahun 1.
Cikgu Abu masuk universiti stelah beberapa tahun mengajar sebagai guru keluaran maktab. Kak Nurul adalah anak muridnya. , Cikgu Abu berkahwin dgn Kak Nurul yanng jelita itu.
ketika bekas anak muridnya itu di Tingkatan 2. Semasa di pj akulah yanng selalu menjadi anak suruhannya. saya menjaga anaknya ketika mereka hendak berasmara tengah-tengah hari. Cikgu Abu tidak segan silu beritahu kami supaya jangan mengada-ngada nak mengintasi adegan legenda suami-bini itu.
"Hazis, jauh lamunan itu? " Kak Nurul keluar dari dapur sambil menatang hidangan pagi yanng menyelerakan. Ketika dia membongkok meletakkan hidangan di atas meja kecil di hadapanku, saya sempat melihat pangkal tetek nya yanng gebu di sebalik baju tidur yanng nipis dan lembut itu.
Gunung ghairah yanng putih melepak itu menggamit seleraku untuk menjilatnya. Setan betul nafsu ini. "Jemput Hazis, jangan malu-malu pulak. cam tidak biasa dgn kakak Hazis ni" "Bukan malu kak, tapi segan dan seram pulak saya ni. " "Eh, anak ni, mengada-ngada pulak. Apa pulak yanng hendak diseramkan pagi-pagi begini ? " "Entahlah kak, saya rasa lain cam pulak pagi ni. " "kau nie mengarut betul Hazis. " balas Kak Nurul sambil melabuhkan bontot nya yanng gebu di atas sofa sebelahku.
Kami hampir bersentuhan. Bauan yanng dipakai Kak Nurul sungguh menaikkan nafsu kejantananku di pagi Sabtu yanng berhantu itu. saya cuba mengelak hendak menjauhkan sedikit kedudukanku daripadanya, tetapi Kak Nurul sempat menghalangnya sambil berkata.
"Hazis, janganlah segan-segan dgn kakak, Hazis tau tidak, sejak di pj dulu lagi, Kakak selalu mengidamkan Hazis. Semasa abang Abu menggomoli kakak, kakak bayangkan badan hitam sasa itu adalah badan Hazis. Ketika abang Abu di atas dada kakak, kakak bayangkan, itu adalah Hazis yanng sedang mengerjakan tanah lading kakak. Kakak ikhlas Hazis, kakak benar-benar ingin menikmati kepuasan sek dgn Hazis! " Alamak! Mimpikah saya ini? Lidahku kelu, mataku terkebil-kebil untuk mempercayai apa yanng saya dengar dan saya lihat sekarang.
"Hazis, mengapa nie ? Hazis tidak suka kakak ke ? " Masyallah! Siapa yanng tidak suka perempuan secantik ini. Semua guru muda di sekolahku, termasuk Ustaz Seman yanng baru balik dari al-Ashar itu tergila-gilakan bini pengetua ini.
Semuanya berdoa agar Cikgu Abu cepat kojol – tidak kira kerana penyakit ke, accident ke atau apa-apa saja asalkan mati. Kak Nurul jadi janda. Semua akan berebut-rebut tidak kira sebagai bini pertama atau kedua atau ketiga kepada jantan-jantan yanng dah berbini dua itu.