Глава 33.1

3.6K 164 43
                                    

ГЛАВАТА Е РАЗДЕЛЕНА НА ДВЕ ПОНЕЖЕ ИНАЧЕ ЩЕШЕ ДА СТАНЕ ГИГАНСТСКА И НЕ СЕ ЗНАЕШЕ КОГА ЩЕ Я ЗАВЪРША, А НЕ ИСКАХ ДА Я БАВЯ ПОВЕЧЕ.

ПЪРВА ЧАСТ НЕ Е НИЩО ОСОБЕНО, НО ИМАМЕ НАПРЕДЪК ПО ВЪПРСА СЪС СТРАХИЛЧО И КРАЯТ Е ДОСТА ХУБАВИЧЪК

НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ....СПАМ МАЙ ЕС ОФ ПЛИЙС

ОБИЧАМ ВИ!


*Алена*

Мразех математика и в червата си. А, знаете ли какво е по-лошо от изпит по математика? Изпит по математика докато си в цикъл. Ей, това вече беше шибана десятка. Тъпият изпит ми отне два часа и разбира се, се молех за една тройчица колкото ей така да знам, че се е приключило и и се маха от главата. Минах да взаема Лев от леля Дари и трбябваше да ѝ откажа поканата за кафе понеже ми беше много лошо и исках едниствено да се прибра и да си легна.

Вкъщи бях посрещната от белият звяр на Алекс, който право да си кажа много много недолюбвах, но пък той мен поради някаква необмятна за мен причина ме харесваше. Странно същество. Както и да е, сложих му да яде от готвеното. Да, готвеното. Алекс му готвеше. То не беше ориз с пилешки гръбчета и моркови и яйце, макарони с гръбчета, макарони с пилешки сърчица, макарони със свински дроб, ориз със сърчица и още каквото друго се сетите. Лев веднага протегна ръце към него и кучето заврътка опашка. Изрод...

Едвам успях да преоблека Лев и аз самата да си махна и сутиени и абсолютно всичко от себе си и си навлека едно широко долнище и откраднах една от тениските на Ачо. Съдете ме колкото искате, но в момента имах нужда от това.

Направих си два сандвича при това с Лев на ръце и щом се наместих на дивана Страхил веднага се подреди и м гледаше с влажни очи. Погледнах го злобно и отхапах от първият си сандвич Започна да пуска лиги и кълна се не изпускаше сандвичът от поглед все едно му беше първа любов....а, някои жени дори мъжете им не ги гледаха така. Аз нищо не можех да кажа понеже покрай Алекс започавах да се очовечавам и започвах да вярвам в себе си повече и да бъда по-уверена. И ако досега виждах гърдите си като пречка предвид ниският ми ръст...то пак си бяха пречка но пък ми печелеха споровете с Алекс и то без да правя нищо друго осве да си кръстосам ръцете пред тях.

Само моя (ВИС-3 №3) (18+) II ЗАВЪРШЕНАKde žijí příběhy. Začni objevovat