.9.《nevetés》

9.1K 246 7
                                    

- Na most már menjünk be mert hideg van és részeg is vagy!- mondta apáskodóan megint.

- De ahj jól érzem magam itt kint! Nincs is hideg hiszen augusztus van még- hisztiztem. Nem ő az apám szóval leszállhat rólam!

- Gyere Csipkerózsika- mondta egy "elájulsz ha meglátod" féloldalas mosolyal.

- Okés- mondtam és odafordultam Liamhez - majd még találkozunk.

- Biztos...-  mondta Nathan a szemét forgatva. Rá néztem ő meg csak Liamt méregedte. - menjünk- nézett rám és elindultunk a házba vissza.

Még mielőtt beleptem volna a házban vissza néztem Liamre aki éppen fújta ki a cigi füstöt.

- Eric,Sandra?- kérdeztem a szemöldökömet felvonva.

- Haza mentek mert elvileg Sandra kis húga beteg lett a szülei meg mentek el- mondta és elkezdet a tánc parkett felé húzni. Csak felnevettem. Táncoltunk majd megszomjaztunk.

- Alkohol neked tilos- mondta fenyegetően. Én csak megfogtam egy üveg piát, és bele ittam.- Naaa!- mondta majd elment az üveggel együtt. Egyedül maradtam. Már megint....

- Szia Nancy- köszönt a fülembe Liam amitől kirázott a hideg.

- Szia!- mondtam elpirulva.

-Csak annyit akartam hogy- vakarta meg a tarkóját- eljönnél velem táncolni?- kérdezte mizonytalanul én csak bólogattam.

Megfogta a kezem és elhúzott vissza a táncparkéttához. Sokat táncoltunk. Már olyan hajnali 3 körül lehetett.

- Csipkerózsika! Elég az ívásból!!- kiáltott rám majd elvette az üveget és felrakta a szekrény tetejére, mivel én ott nem érem el.

- Rohadj meg!- mondtam de ő csak kuncogott. Húztam oda egy széket majd felálltam rá, de Ő csak a lábamhoz nyúlt  és felvett a határa és kicipelt. - Hééé!!- kiáltottam rá. Letett a kocsinál majd beültünk és indultunk haza.

- Nem vezethetsz! Ittál!- mondtam neki

- Én soha nem iszol mikor vezetek- jelentette ki.

- Miért hívsz Csipkerózsikának ?- kérdeztem. Igazából már nem tudom miket kérdezek csak jön belőlem.

- Mert, majd elmondom később mikor már nem leszel részeg.- mondta és bekanyarodott az utcánkba.

Egy pár penc múlva megált az autóval a ház  előtt. Kinyitotta nekem az ajtót én meg olyan részeg voltam hogy csak nevettem.
Ő szemforgatva  vett ki az autóból mennyasszony pózba. Erre is nevettem.  Felvitt a szobámba majd betakart és hozott meg egy pohár vizet majd ott hagyot.

Bátyám Legjobb HaverjaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt