merhaba ben ayça. hocanın" anladınızmı?yoksa tekrar anlatayımmı" demesiyle beraber kafamı masadan kaldırdım. sınıftan uğultular yükseliyordu. zil çaldığında aşagıya inip kantine girdim. keşke bu tenefüste sınıftan çıkmasaydım diye içimde geçirdim. çünki kantinin duvarına yaslanmış ve öpüsen iki kişiyi görünce midem kalktı.hemen sütümü ve kekimi alıp arkadaşlarımım yanına gittim. arkadaşlarım dediğime bakmayın zaten benim 2 tane arkadaşım tek vardı resmen. onların yanına gittim ve bir sandalye çekip oturdum hiçbirşey demeden sütümü içtim. benim cikolataya zafım vardı.hemen hemen her saat içerdim.tahanın" naber ?maviş" demesiyle kafamı ona çevirdim. tahanın bana maviş demesi mavi gözlü olmamla alakası yoktu ve zaten gözlerim mavide değildi. sadece herşeyim maviydi.içinde bir mavi aşkı vardı ve ben gökyüzündeki bulutaları birşeylere benzetmeye bayılırım. o yüzden bana maviş diyordu."iyiyim sen"dedim.tahada tam o sırada elini cebine koydu ve sigarasını alttan gösterdi. bunun anlamı "ben arkaya sigara içmeye gidiyorum" demekti. sanem tahaya göz devirirken taha tam o sırada kantinde çıkmıştı.sanem bana dönüp kafasını salladı ve bende ona" ne var?" dedim.bana" egemen bize bakıyor" dedi.acaba egemen kimdi?arkamı dönüp baktığda saha yeni öpüşen çocuk olduğunu farkettim. sanem bana dönüp" şu an sana bakıyor, kesin seni gözüme kesdirdi" dedi.bende ona iğrenircesine bakış attım "saçmalama " dedim. bana" benim senin egemen ile çıkmanı çok isterdim" dedi ve bir anlıgına sustu. acaba aklında ne vardı. bana dönüp" kızım,ölmeden önce yaplıacaklar listemde senin egemen ike çıkman olacak hemde en başta olacak" dedi ve güldü. buna bende güldüm çünkü gercekten gülünecek şeydi. benle egemen .ayçayla egemen çok saçan diye geçirdim içimden. ders zili çaldıgında kalkacaktımkı sanemin kaldığinı gördüm derse girmeyecekti demmeki bişey demeden kantinin kapısına doğru kafam yere bakar şekilde yürüyordum. ve birine çarpıp kafamı kaldırdım. karşımda egemen vardı ona" çık önümden dedim" ve bana dönüp" sen bana emir veremezsin!" dedi. bende ona " allah allah" dedim ve arkadan tahanın geldiğini gördüm kaşları çatılmıstı. geldi ve kolunu benin omuzuma attı. egemene dönüp" bir sıkıntımı var" dedi egemende ona "senlik birsey yok" dedi. taha ban dönüp" maviş sen sanemide alıp sınıfa gidin ben gelecem"dedi.saneme kaş göz işareti yaptım ve sanem oturduğu yerden kalkıp benim yanıma geldi, bense o sırada tahaya" sakın kavga etme" dedim ve egememe bakıp bağırırcasına"değmez!!" dedim. kantindeki herkesin ağzı bir karış bize bakıyorlardı. sanemim elinitutuo üsr kata sınıfa çıktık. sanem kendi sınıfına gitti bende sınıfa girdiğimde hica dersdeydi hocadan izin isteyip yerime oturdum. Acaba taha ne yapmıştı? ne konuşmuşlardı. okul çıkışında tahanın sınıfına gittim ama taha sınıfta değildi tam o sırada sae benim yanıma geldi be" taha o olaydan sonra okuldan çıkmış, nereye gittiğinide bilmiyorum"dedi ve "acelem var servis kapıda gitmem gerek" dedi beni öpüp gitti. bende okuldan eve gittim. kapıyı çaldı ve her zamanki gibi kapıyı ann açtı.ve koşarak mutfağa gitti .
"anam!az kalsın yemek yanacaktı" dedi
Bende hemen odama gittim ve uyudum çok yorgundum..