🍱02

236 25 1
                                    

┊     ┊     ┊       ┊   ┊   ˚✩ ⋆。˚ ✩ °   ┊ ˚ ✩

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

┊     ┊     ┊       ┊   ┊   ˚✩ ⋆。˚ ✩ °   ┊ ˚ ✩.    ┊     ┊

┊     ┊     ┊       ┊ .✫ °                        ┊        ⊹ ┊     ┊

┊     ✫.    ┊       ☪︎⋆                            ° ┊           ✫      ┊

,┊ ⊹         °┊                                           ☪︎ ⋆                     ┊

☪︎ ⋆.          ┊. ˚                                                                  ˚✩        

                   ┊

                ˚✩

" Azra ! Kenapa masuk lambat lagi ?" Seseorang sedang bercekak pinggang di hadapan pintu kelas .
Ye , azra masih lagi bersekolah . Umur die baru je mencecah 17 tahun . Tapi nasibnya , waktu 12 tahun je dia dah bekerja untuk sara diri sendiri .

" maaf cikgu , tadi saya tertinggal bas ." Azra tunduk tanda maaf . Cikgunya , hanya angguk lalu azra duduk di tempatnya .

" babe , asal lambat sangat ha ! Nie dah kali ke berapa kau lambat ." Azra pandang sebelah . Kawannya , sedang membebel sebab dia . Selalu lah azra kena asal datang lambat .

" sorry lah , aku bukan sengaja pun . Bangun lambat lepas tu tertinggal bas ." Balas azra . Kawannya hanya meng-ia kan sahaja .

" azra , helena . Kamu berdua bercakap lagi duduk dekat luar ." Satu jeritan lantang didengari . Mereka berdua cepat-cepat beri tumpuan .

°•✮•°

" macam mana budak tu? " soal seorang pemuda yang boleh dikatakan sangat keji. Atau lebih kepada jahat ?.

" dia okay je buat masa sekarang . Cuma dia masih lagi budak sekolah tuan ." Balas pembantunya . Dia membulat mata .

Jimin tersentak . Dia membulat mata , betul ke apa yang taehyung ceritakan nie ?

" kau biar betul hyung , kau jangan nak ambil anak dara orang . Dah lah muda lagi tu . Berapa umur ?" Soal jimin . Taehyung senyum sinis dia bermain dengan pennya .

" 17 tahun ." Balasnya selamba . Semua pandang dengan riak terkejut . Sangat ! Taehyung dah gila ke apa ?

" tak lawak taehyung . Srs tak lawak ." Seokjin masuk lalu duduk di atas sofa . Taehyung mengecilkan matanya .

" apa pulak nie ? Sedang elok tu 17 tahun , dara lagi . Tak tahu lah kan kalau betul , tapi aku rasa dara lagi lah ."

" dia tahu ke selama nie kau stalk dia ?" Kata seorang lelaki yang berambut biru . Beomgyu tolak kepala jungkook . Dia terpeleng .

" kau kalau bangang simpan sikit , kalau budak perempuan tu tahu takde nya dia akan duduk diam ." Semua tahan gelak . Taehyung hanya menilik gambar 'dia' dalam telefonnya .

" berani kau tenyeh senior kau !" Jungkook dengan geramnya pergi ke arah Beomgyu.

" ish dah-dah lah nya gaduh. Tumbuk nanti. " yoongi tunjuk sikunya. Mereka berhenti seketika.

°•✮•°

" Ariana azra , sila berjumpa dengan ketua pengawas sekarang . Dekat bilik Matematik ." Seorang pelajar yang berpangkat pengawas juga memetik nama azra .

" kenapa ? Ada apa-apa ke ." Azra terjaga dari tidurnya , semua pelajae hanya angkat bahu . Azra bangun .

" good luck azra ." Helena tepuk bahu azra lalu sambung main game pubg nya . Azra hanya mengangguk lalu beredar .

Selang beberapa minit , sampai lah azra dibilik tersebut . Tanpa buang masa azra masuk ke dalan , sebelum itu dia buka kasutnya dahulu .

Nasib dia tak pakai stokin langsung . Sila geleng kepala gais .

" um , ada apa nak jumpa dengan saya ?" Seorang lelaki dengan berpakaian serba hitam membelakangi azra .

Sejak bila sekolah , pengawas pakai baju hitam nie ? Dah tukar baju ke ? Tak bagitahu aku pun .

Bisikkan hati azra . Dia terus pergi ke arahnya , baru sahaja nak panggil lelaki tersebut tolah kebelakang , tepat jarak mereka sangat rapat .

Azra membulat mata , dia bukan ketua pengawas tu kan ? Azra kebelakang sedikit , dia tunduk maaf .

" maaf saya salah tempat kut !" Azra membuka langkahnya untuk keluar dari situ . Tapi pintu ditutup rapat dengan sekilas wajah azra mula pucat .

" youre not going anywhere sweatheart ."

TO

BE

CONTINUE

Vote and comments

Stream BTS new song 💖😘

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stream BTS new song 💖😘

【ɢᴜᴄᴄɪ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜYᴜɴɢ】Where stories live. Discover now