Hikâye bölümünde ve gelecek diğer bölümlerdeki yazım hatalarım için şimdiden özür dilerim. Neyse hikâyeye geçelim. Umarım beyenirsiniz❤
Medyada ki şarkıyla okuya bilirsiniz: Fake Love
~~~~~~~~~~~~~Yine o karanlık yerde uyandım. Yine beni dövüp tuvalete kapatmıştı. Koranlıktan kortuğumu bildiği için dövdükten sonra
tuvaletin ışığını kapatıp beni tuvalete kilitlerdi.Birden ışık açıldı, uzun süre karanlıkta kaldığım için gözlerim kamaştı ve acıdı. Sonrada kapı kilidi yavaşça açıldı, içeri her zamanki gibi ağlamaktan gözleri şişmiz annem girdi. Kapıyı açık bıraktı ve hızla yanıma gelip, yanıma çömeldi. Bana sarılıp konuşmaya başladı.
Hea-Woo/Hea:(ağlayarak) Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim, özur dilerim, özür dilerim, özür di-
Eun-Mi/Eun:Anne yeter(!) Özür dileyip durma! Sen bilemezdin böyle olucağını
Evet, annemle evlenmeden önce çok iyi bir adamdı. Bana ve anneme karşı çok iyi davranırdı. Hediyeler alır, gezdirirdi...
Eun: Az kaldı. Şu parayı hemen toplıyım ve o itten boşan
Anneme daha sıkı sarıldım ve ikimizde ağlamamızı hızlandırarak ağlamaya başladık.
«»«»«»«»«»«««»»
Yaralarımı makyajla kapattım ve kilotlu çorabımı giydim. Bir kaç gün önce oluşan morluklar vardı, kapanmak üzerelerdi. Sonuçta okul formamda etek var ve yaralarımı, morluklarımı kapatmam gerek. Üstüme bir hırka giydim ve elime çantamı aldım. Çantayı sırtıma koycak halim bile yoktu. Evden çıktım ve okula gitmeye başladım.
En azından okula gitmeme izin vardı. Okuycam ve lanet yerden annemide alıp gidicem...
💔
Sonunda okul bitti ve çalışmakta olduğum işime gitmeye başladım. Annem ise gidemiyordu çünkü o adam kızıyordu. Zaten bende ondan gizli çalışıyorum, beni okulun yaptığı kursta zannediyo. Bunu ilk söylediğimde ağzıma sıçmıştı.
FLAŞHBAK
(Yanlış yazdım kusura bakmayın. Yazılışını unuttum doğrusunu yazarsanız sevinirim )"
Neden benden habersiz böyle bir şey yaptın!? SEN KİMSİN Kİ!?"
Diyerek bana tokat atmıştı. Gerçekte çalıştığımı söylersem beni gebertir. Gözlerim dolmuştu, her zamanki gibi.
(Korkarak) "B...Ben katılmadım. Ögretmen k..katılmamı istiyormuş"
"O zaman o siktiğimin ögretmenine söyle! Seni çıkarsın!"
"A...ama y..yapamam. İsmimi y..yazdırmış ve ismimi (sesi titrer) s..sildiremem"
Üzerime geldi ve yine şiddet...
FLAŞHBAK END
Düşüncelerimden kurtulduğumda iş yerine varmıştım. Aslında garsonluk yapıcaktım ama sonuçta orası bir cafe ve oraya gelebilir
•••
Hiç istemeyerek iş yerinden çıktım ve eve soğru yürümeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY OĞLUM ~JJK~
FanfictionSg:AMK, BİRİNİZ BİR ŞEY SÖYLESİN! NE BOK OLUYOR!? Jk: HYUNG ONA D..DOKUNDU B..BEN BİR ŞEY YAPAMADIM! Jm-Sg:NE!? Jk:B..Ben engel olamadım. S..sadece odamda kaldım Jk:Kulaklarımı kapadım. Duymak istemedim.