1.bölüm

84 11 7
                                    

Annem ve babam öleli 4 ay oldu hale aklıma geldiklerinde ,o güzel günler, gözlerim doluyor .ve şimdi nağaptiğimi sorarsanız siyah şemsiyem ile yağan yağmurun altında babamın mezarının önünde diz çökmüş ağlıyorum önce kendimi sonra beni daha çocukken bırakıp gittikleri için onlara kızıyorum ama bu sefer ilkez gitmeyi düşündüm yeni bir hayat kurmaya karar verdim.  Yeni arkadaşlar, yeni ev, yeni sokak beni üzecek hicbir şey olmayacağına karar verdim ve Brezilya'ya saat 22.00 da olan bir uçak bileti bulup brezilya'ya gittim.
Amerikadaki evimi ve arabamı satıp burdan lüks bir daire aldım yeni ev takımları aldım.Ve yeni yaşamıma hazırdım

Taşındıktan 2 hafta sonra

Jeniee içeceğin'den bir yudum alırken "lisa şu kadehi yavaş iç  çarpar bak "
Lisa"sen beni merak etme bana birşey olmaz sen asıl bizim iki gerizekalıya bak nasıl dans ediyorlar
Jeniee gülerek "hadi eve gidelim şunlara kahve yapalımda ayılsınlar
Lisa "tamam ben kızları alırım sende arabayı getir "der ve anahtarları jeniee ' ye atar .
Jeniee göz kırpıp anahtarları havada tutar ve arabayı getirmek için doğrulur lisa 'da jisoo ve rose kollarından tutup sürüklemeye başlar jeniee o sırada üstü açık kırmızı renkli arabayı barın on kapısına çekmiştir lisa jisoo ve rose'u arka koltuğa oturtur ve öne jeniee nin yan koltuğuna oturur. Eve vardıklarında saat 1'i geçmiştir. Jeniee günün pisliğinden arınmak için banyoya girip yatmıştır. Lisa jisoo ve rose yatırdıktan sonra yatağına geçip hemen uymuştur .
                           ***
Jeniee'den
Sabah olmuştu başıma kotu bir sancı girdiği için başımı yastıktan kaldıramamıştım. Dün akşam nasıl eve geldiğimizi bile hatırlayamıyorum.Eninde sonunda kendimi banyoya atıp yüzümü yıkadım ve aklıma yaz tatilinde olduğumuz aklıma geldi ve görmek istemeyeceğiniz bir şekilde yerimde zıplayıp dans etmeye başladım. Yarım saat banyodan çıkamadım sonra lisanın beni çağrısıyla banyodan çıktım ve bana canerin aradığını ve buluşalım dediğini söyledi ve bende üstümü giyindim ve birlikte evden çıktık. Eninde sonunda evden çıktık ve arabaya bindik jisoo arabayı sürüyordu bende yanında oturuyorum.Elimi uzatıp radyoyu açtım ve dedimki
"Bu sarki bize gelsin "dedim ve radyoda romeonun kırık kalbi  çalmaya başladı.Nedense her bu sarki çalarken kalbime hitap ediyormuş gibi hissediyorum ve üzülüyorum. Tam başımı cama yastlamıştımki araba birden durdu korkmuştum kızlar birden ona doğru gitti arkadan rose "jisoo sana birdaha araba yok "
Jisoo "neden parketmemi sevmedinmi ne yapayım baktımki  hepiniz dünyadan koptunuz bende geri getireyim dedim " dedi ve lisa büyük bir kahkaha attı. O sırada caner kafenin üst katındaki balkonda oturduğunu gördüm ve yanında birkaç arkadaşı vardı. Hızlıca yukarı çıktık ve bir sandalye çekip kahve renkli  açık mavi rengi gözler olan yakışıklı çocuğun yanına oturdum selam verdim ve caner bizi ormandaki villasında bir parti yapcağını söyledi ve bizi de çağırdı .O sırada tam karşımda gözleri bal rengi olan çocuk bana beni yiğecekmiş gibi baktı. Korkmadım değil ama gitmeyi kabul etmiştik .

Yazarken hatalarım olduysa lütfen uyarın

Kilitli kapıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin