Глава 13

742 49 1
                                    

Сьогодні була п'ятниця тому навіть через погрози Юнги я не збиралася провести її дома. На годиннику вже було 18:43 тому я швидко пішла у ванну і привела себе в порядок. Зробила макіяж та зачіску я швидко одягла сукню.

Спускатися по сходах було ризиковано, тому я зв'язала дві простині і прив'язала одну кінець до перил балкона а інший спустила вниз, я і раніше так втікала з будинку

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Спускатися по сходах було ризиковано, тому я зв'язала дві простині і прив'язала одну кінець до перил балкона а інший спустила вниз, я і раніше так втікала з будинку.
Для початку я скинула на землю туфлі а потім і сама спустилася. Я взулась та швидко побігла на зустріч з Субіном.
-Мисо гарно виглядаєш.
-Дякую - сказала я і покотилася навколо себе.
- Ну що куди ідем? - запитав він
- В якийсь клуб, я хочу танцювати і напитися.
- Ого а ти серйозно налаштована- засміявся хлопець -тоді ходімо в Мафію
- Ходімо, мені там той раз сподобалось - в мене з голови вилетіло, що то клуб Юнги.
Ми прийшли в клуб і відразу сіли за столик та замовили коктейлі. Я вже напилася і пішла танцювати. Ми веселилися і я не замітила що вже 01:10.
         
                         ***

Юнги спав аж раптом почув дзвінок в двері. Неохоче вставши він пішов до дверей.
- та іду я, іду- сонно сказав хлопець
Відкривши двері він побачив Чимина, Техьона та Чонгука
-Юнги-хьон ми розуміємо ти одружений але не потрібно забувати про нас.- сказав молодший і надув моську.
- Чи дружина не відпускає- засміявся Техьон.
- І вона напевне чекає на його в спальні.- вдарив по плечу Техьона Чимин.
- Ми посварилися тому сьогодні спимо в різних кімнатах - сказав Юнги - і не вийобуйтесь, я зараз одягнуся і поїдемо до Мафії.
- Окей- хором сказали хлопці.
Юнги одягнувся  і хотів зайти до Мисо але у неї було вимкнуто світло. Тому він пішов вниз де на нього чекали хлопці.
- Ну що їдьмо розважатися- сказав Юнги і закрив вхідні двері.

А Мисо на все веселила в клубі вона не помітила як до неї підійшов якийсь хлопець і вони разом почали танцювати.
Юнги та хлопці швидко приїхали в клуб і пішли на другий поверх де завжди седіли. Через 15 хв прийшли Джин, Джун та Хосок.
- Хлопці привіт- сказав Джин.
-Привіт, чого так довго?- спитав Чимин.
- Та пробки на дорогах.-відповів Джун.
- Юнги а ти зовсім не ревнивий а ми думали, що собственник!- засміявся Хосок.
- Ти про що? - запитав Юнги.
- Дозволити Мисо так відкрито танцювати з іншим, я б напевне вбив би тоді їх двох- пивши коктейль сказав Хосок.
- Хосок ти можеш нормально все пояснити? Про що ти говориш?- суворо глянув на того Юнги.- Ми з Мисо взагалі посварилися.
- Тепер все зрозуміло- сказав Джин.
-Та що вам зрозуміло, мені нічого не зрозуміло?- сказав Чонгук.
- Просто коли ми йшли сюди то бачили п'яного Субіна і Мисо яка відкрито танцювало з якимось хлопцем а тей її обіймав та лапав.- опустивши голову сказав Хосок.
- Що!?- підхватився Юнги а всі хлопці злякалися.- де ти її бачив!!!-кричав Юнги.
- Юнги заспокойся- став заспокоювати того Техьон.
- Техьон краще мовчи, де ти бачив Мисо!!!
- Там знизу біля 3 столика- невпевнено сказав Хосок.
Юнги наче з цеми зняли, він був дуже злий  він швидко пішов шукати дівчину а хлопці йшли за ним, щоб той ненакаїв дурниць.

Я не здогадувалася, що демон може бути, таким прекрасним...Where stories live. Discover now