Εγώ

51 5 5
                                    

Μπαίνοντας στο σπίτι βγάζω μικρά επιφωνήματα αφού τα τακούνια μου μου έχουν σακατέψει τα πόδια .Αφού δεν μπορώ να τα περπατήσω καλά ,τι τα φοράω τα ριμάδια!

Βγήκα για ποτό με τον Χρήστο ,τον μοναδικό φίλο που έχω εδώ στην Αθήνα .Μόνο μαζί του ταίριαξα και μόνο αυτός με καταλάβαινει .Φυσικά στο ορφανοτροφείο είχα κάνει κι άλλες φιλίες ,η Κατερίνα ήταν και θα είναι η αδερφή που δεν είχα ποτέ .Μου στάθηκε ,με βοήθησε ψυχολογικά και όταν είχα τις μαύρες μου ήταν πάντα εκεί.Χαιροταν με τη χαρά μου και λυπόταν με την λύπη μου .Η μια συμπλήρωνε το κενό της άλλης ,η μία ήταν για την άλλη οικογένεια .Την οικογένεια που δεν πρόλαβα να ζήσω τη βρήκα στο πρόσωπο της Κατερίνας.

Πετάω τα τακούνια μου άτσαλα σε μια μεριά και κάθομαι στον καναπέ .
Το στομάχι μου αρχίζει να διαμαρτύρεται .Για να δούμε τι έχουμε .Κατευθύνομαι πρός την μικρή μου κουζίνα και ανοίγω το ψυγείο .Πάλι είναι σχεδόν άδειο .Να πάρει!Ανοίγω τα ντουλάπια της κουζίνας και βρίσκω μια ξεχασμένη τονοσαλάτα .Εε τώρα και αυτό μας κάνει .
Την ανοίγω βιαστικά και κάθομαι ξανά στον καναπέ .
Πρέπει να βρω δουλειά ,οι λιγοστές οικονομίες που έχω στην άκρη από την προηγούμενη δουλειά δεν μου φτάνουν για ούτε μία εβδομάδα !
Ανοίγω την τηλεόραση και παρακολουθώ ένα θρίλερ .Διακόπτει
την ηρεμία μου ο ήχος του κινητού μου .Είναι ο Χρήστος .Μα καλά τι θέλει πριν λίγο ήμασταν μαζί .Το σηκώνω παραξένεμενη .

«Ναι;»

«Ελα Ερμιόνη»

«Τι έγινε ;»Τον ρωτάω βιαστικά .

«Τάξε μου και σου έχω κάτι καλοοοο!»Φωνάζει.Αχ θα με σκάσει αυτός ο άνθρωπος.

«Λέγε ρε μαλακά τι έγινε »

«Βρήκα μια πολύ καλή δουλειά και για τους δυο μας »

«Οταν λες καλή;»

«Παιδάκι μου θα πληρωθούμε πολύ καλά για όλο αυτό »

«Και για πες ,τι δουλειά είναι αυτή;»

«Θα έρθω αύριο το πρωί να σου τα εξηγήσω όλα από κοντά ,από το τηλέφωνο δεν θα καταλάβεις τίποτα»

«Αχ θα με σκάσεις από την αγωνία άνθρωπε μου....Καλά θα σε περιμένω αύριο .»

«Θα έρθω στις 10 »

«Έγινε...Καληνύχτα Χρήστο »

«Καληνυχτα αδερφούλα »
Λέει και τερματίζω την κλήση .

Όταν βλέπει ο Χρήστος πως εγώ θυμώνω ,με αποκαλεί "αδερφούλα".Είναι όντως σαν αδερφός μου. Με προστατεύει και με νοιάζεται πολύ .Όταν δεν είχα που να μείνω ,εμένα σπίτι του ,όταν τελείωναν τα λεφτά μου ,μου δάνειζε χωρίς να το σκεφτεί και του τα επέστρεφαν όταν ειχα,δεν περίμενε ποτέ να πάρει για να δώσει ,και αυτό είναι που αγαπώ πιο πολύ πάνω του .Τον αυθορμητισμό του και την γενναιοδωρία του.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 07, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Το Κορίτσι Με Τον ΔρακοWhere stories live. Discover now