1

8.1K 136 43
                                    

Ντριννν ντριννν...

Αυτός ο ενοχλητικός ήχος ηχισε στα αυτιά μου και με έκανε να ξυπνήσω από το υπέροχο υπνακο μου....ναι όπως καταλάβατε είμαι λάτρης του ύπνου λίγο παραπάνω από το φυσιολογικό....

Αλλά τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή δε μπορούμε να τα έχουμε όλα

Αυτά σκεφτόμουν καθώς ετοιμάζουν για τη δουλειά..τι δουλειά κάνω?

Ιδού η απορία... είμαι διευθύντρια μια τεράστιας πολυεθνικής εταιρίας της Ελλάδας και ναι είμαι μόλις 25... ξέρω ακούγεται αδύνατο αλλά πιστέψτε με δεν είναι!

Από μικρή με θυμάμαι να θέλω να γίνω η κυρίαρχος των πάντων να θέλω να κατακτήσω τα πάντα! Πολλοί με χαρακτιριζουν πολύ δυναμική και σκληρή αλλά θεωρώ πως έτσι πρέπει να ειμαι για να επιβιώσω.... είναι η μόνη λύση

Ζούμε σε ένα κόσμο που ο καθένας κοιτάει την πάρτη του,τον εαυτό του....δεν νοιάζεται για τίποτα και κανένα οι συνθήκες με έκαναν να είμαι και εγώ ένα από αυτά τα άτομα..αν δεν ήμουν θα με εκμεταλευοντουσαν όλοι το σιχενομαι αυτό! Αν μπορείς να τα βάλεις μαζί μου κάντο... μετά όμως μη κλαίγεται αν σε κάνω ένα από τα χίλιαδες αξεσουάρ μου πάλι....
........................
Αφού βάφτηκα με ένα σκούρο κραγιόν στα χείλη...μα φυσικά τι άλλο,δε το έχω αποχωρίστη και πότε μου είναι το χρώμα του πάθους και της φωτιάς ότι πρέπει για εμένα δηλαδή!

Τόνισα όσο πρέπει τα κάστανα μου μάτια και άρχισα να ετοιμάζομαι.... έβαλα μια πενσιλ φούστα Α γραμμής χρώματος μαύρο και μια κόκκινη αρκετά ανοιχτή θα έλεγα Τίραντα.....

Όχι δεν ψάχνομαι! καμία σχέση πλέον το κομμάτι της σχέσης το έχω αφήσει πίσω μου ... τόλμησε να με πληγώσει ο μοναδικός άνθρωπος που εμπιστευτικά και αγάπησα όσο κανέναν άλλο στον πλανήτη ολόκληρο εδώ και τρία χρόνια από τότε δεν έχω ξανακάνει σχέση.... όταν με παράτησε έφτασα στα όρια της κατάθλιψης για τέσσερις μήνες περίπου δεν μιλούσα σε άνθρωπο...με τσάκισε γαμώτο από τότε άλλαξα έμαθα να είμαι σκληρή και δυναμική αυτό που πρέπει..
Όχι ότι δεν ήμουνα αλλά πλέον για να μου μιλήσεις πρέπει να πάρεις μια ειδική άδεια... από εμένα.. ακατόρθωτο δηλαδή

Όσο σκεφτόμουν αυτά τα γεγονότα ήμουν έτοιμη να λιγησω... όχι δεν το επιτρέπω στον εαυτό μου να τον ξανασκεφτεί.... γαμώτο Νικολετα ξεκόλλα....

Με αυτά και με εκείνα ήμουν έτοιμη πλέον ντυμένη αυστηρά και θυλικα φυσικά!

..............
"Ναι Αγγελική σε λίγο φτάνω και θέλω να μου έχεις κανονίσει όλα τα ραντεβού μου και να μου τα παρουσιάσεις οργανωμένα και με σειρά.ευχαριστω"είπα και της το έκλεισα καθώς ήμουν στον δρόμο για την εταιρία μου..το μέρος που πλέον έχει γίνει δεύτερο μου σπίτι...το μέρος που αγαπάω όσο τίποτα άλλο στον πλανήτη πια...

Η καταστροφή μουWhere stories live. Discover now