Part 1

2 0 0
                                    


- Agnes!! Czekaj!! - pognałam za przyjaciółką. 

- Hahaha złap mnie frajerko - odparła z uśmiechem Agnes.

  A tak ogólnie to cześć, jestem Amelie. Amelie Larissa White. Jestem szczupłą szatynką z niebieskimi oczami. Chodzę do I liceum w Californii, skąd pochodzę. Nie lubię się uczyć, nie lubię weekendów, a jedyną radość sprawia mi chodzenie do mcdonald i przesiadywanie z przyjaciółmi podczas przerw. Tymi przyjaciółmi są Agnes, David i Chris. Najmniejj lubię tego ostatniego.

- Dobra, foch - zaśmiałam się, po czym skierowałam się w stronę stołówki. Nigdy nie jem, tego co podają w trakcie obiadu, innymi słowy mówiąc: nie jem paszy dla królików.

- Siema - powiedział Chris po czym przybiłam mu piątkę.

- No hej, masz zadanie z chemii? - zapytałam.

- Do roboty leniu - odrzekł Chris po czym uśmiechnął się ukazując dołeczki i podał mi zeszyt.

  Poszliśmy na chemię. Siedzieliśmy w cztero-osobowych ławkach, ja obok Davida i Agnes. Dziś miała być kartkówka, więc trochę przekichane, ale jakimś cudem dziś nie było nauczycielki w szkole. Chrisa nie było jeszcze w klasie, ale zbytnio się tym nie przejeliśmy. Nagle drzwi otworzyły się z hukiem. Wkroczył wyraźnie wkurwiony Chris.

- Przeklęte archanioły - wymruczał pod nosem.

- Chris, siadaj tutaj! -krzyknęły nasze klasowe księżniczki. Zapomniałam wspomnieć, że mój kolega jest przystojniaczkiem: krótkie blond włosy, śliczny uśmiech oraz cudowne oczy koloru oceanu. W dodatku wyższy ode mnie i szczupły.  

  Skończyło się tak jak zawsze - Chris usiadł z nami. Zastanawiałam się dlaczego żaden nauczyciel nie przychodzi na zastępstwo. No cóż, może dziś nasz szczęśliwy dzień i będziemy mieli godzinę rozrywki.

- Masz jakieś plany na weekend? - spytał Chris.

- Nie.. - zaczęłam.

- To świetnie. Przyjadę o 18.

- Ale o co... - przerwał mi dzwonek.

  Chris tylko wyszczerzył zęby w odpowiedzi.

================================================================================

Hejus! To moja nowa opowieść :) Mam nadzieję że się spodoba i ktokolwiek będzie to czytał. Do zobaczenia! :)







You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

No one can hurt you~Where stories live. Discover now