Acemi Sürücünün Gazabı

242 10 8
                                    


Sevgili Hiçkimselerim
Yorumlarınızı çok merak ediyorum lütfen paylaşın.
Bu bölümü yazmamda çok yardımcı olan dostum Deryanur' a ithaf ediyorum :*
İyi okumalar :)

Ben küçükken bizim ailecek  gittiğimiz bir bisiklet parkı vardı. Aslında hala gidiyoruz ama eskisi kadar değil. (Ailenin küçük çocukları büyüyünce ailenin eğlenme kat sayısı gittikçe azalıyor maalesef:( )

Annemle ben beraber bisiklet sürüyorduk. Biraz yorulduğumuz için durmaya karar verdik. Hani küçük silindir şeklinde demirden çubuklar olur ya onların önünde durduk. Benim durduğum kısımda bir top büyüklüğünde taş vardı. Bisikletten inmeden ön tekerleği o taşa dayadım.

Ayaklarım yerdeydi ve annemle konuşuyordum daha sonra anlamadığım bir şekilde bisikletle beraber kendimi yerde buldum. Ama gerçekten çok saçma bir düşüş olmuştu. Sol tarafıma düştüğüm için sol dirseğimi kanatmıştım. Ben kendi halime annemde bana kahkahalarla gülüyordu. Daha sonra toparlanıp yola devam ettik.

Annem bisiklette bulunan frenleri hiç ti' ye almaz. Onun yerine doğal frenler olarak ayaklarını kullanır.

Biz yola devam ederken karşımıza kalabalık bir kadın topluluğu çıktı. Annem yolun kenarına doğru sürmeye başladı ama orda da kadınlar vardı.

Anneme bakıp telaş yaptığını anladım. Arada ki mesafe iyice kapanınca annem" Çekilin çekiliiiiiin!! " diye bağırmaya başladı. Ama biraz geç olmuştu. Çünkü o mesafeden annemin doğal frenleri de işe yaramazdı. Annemde sanırım tek çareyi kendini yere atmakta buldu.

O iki seksen yerde yatarken ben de ona hunharca gülüyordum. Annem kendi kendine hem gülüp hem "Rezil oldum, rezil oldum." diyip dururken teyzelerden biri " Yok ablacım, biz de yeni öğrenirken düşüyorduk. Takma kafana." dedi ve diğerleride onu onayladılar.

Ben bunu duyduktan sonra daha çok gülmeye başladım. Çünkü annem yaklaşık 3 yıldır bisiklet sürüyordu. Bana 'çaktırma' bakışı atınca birşey demedim.

Kadınlar gidince annem ayağa kalktı bana bakıp " Sakın babanla ablana söyleme." dedi. Ben de fırsattan yararlanıp anneme şantaj yaparak "Magnum alırsan bir anlaşma yapabiliriz acemi sürücü. " diyip pis pis sırıtınca el mecbur kabul edip "Kız sen varya çok fenasın." dedi.

Annemle beraber günün sonunda kendimizi gazi ilan ettik :))

Yok ArtıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin