20°

220 13 0
                                    

,, Stalo sa niečo, Alex? "opýtal sa ma vystrašene Luke.

Pootočil som hlavu a mierne sa usmial, aby som ich upokojil.

,,Nie, v pohode. Je to jedna známa, nevystupujte z auta!" rozkázal som im a sám vystúpil.

Ledva som stihol zatvoriť dvere a už sa na mňa z jej úst rútili nadávky. Dúfal som, že to deti nepočuli.

,, Ja fakt stále nechápem, ako mohli dať takému slepému kokotovi vodičák! Čo ti ho dal nejaký kamarát tvojho otecka?!" zvolala Ruby nahnevane. Mal som pocit, že tým nadväzuje na naše prvé stretnutie. Aj keď sa teraz poznáme už trochu viac, stále mi nadáva rovnako. Čo som vlastne od nej čakal?

,, Pozri, ty by si sa mala naučiť, aký je rozdiel medzi cestou a chodníkom. A radím ti, ak sa chceš dožiť viac než tridsiatich rokov, tak sa kurva prestaň hádzať ľuďom pod kolesá! A čo sa týka mojej kokotnej jazdy, na zadných sedadlách mám dve malé deti a vchádzam do parkoviska. Naozaj si myslíš, že by som ich takto ohrozil? Kurva! Raz za život si priznaj, že si ty spravila chybu a hodila sa mi pod kolesá! "zavrčal som na ňu vytočene. Správa sa stále rovnako neznesiteľne!

,, Ja si žiadnu chybu priznávať nebudem, lebo som ju neurobila! A očividne je ti ukradnuté, že vezieš deti, keď si ma druhýkrát takmer zrazil!" zavrčala.

,, Tak poprvé! Keď sme sa prvýkrát stretli, išla si po ceste a ja som ťa autom len obišiel! Nemôžem za to, že na teba dopadli tri kvapky vody v daždivom počasí, pretože si bola v tielku! A už druhý raz ti hovorím, nepoučuj ma, keď ani nemáš vodičák!" zavrčal som na ňu tentokrát ja. Nenechám si nadávať!

,, Išla som po chodníku, ty idiot!" to bolo jediné, čo zavrčala na svoju obranu. Začalo na nás trúbiť auto, pretože sme blokovali autom vchod na parkovisko.

,, Hneď! "naštvane som vykríkol a práve v tom momente vystúpila z auta vyplašená Ruth. Veril som, že nepočúvali.

,, Ideme Alex?" spýtala sa opatrne a stále sa držala dverí.

,, Samozrejme, príšerka, choď do auta. Hneď som tam. "usmial som sa na ňu a otočil sa späť na Ruby. Z jej očí stále sršali blesky a pritom to bola jej skurvená chyba!

,, Za toto mám u teba drink!" povedal som jej ukončujúc hádku a otvoril si dvere na aute.

Ruby sa ironicky rozosmiala.

,, Akurát tak v tvojom sne, ty idiot! " zavrčala a nazlostene obišla moje auto. Musel som sa zasmiať. Tú ženskú mi boli dlžní všetci čerti.

,, Kto to bol, Alex?" opýtali sa naraz deti.

,, Kamarátka. Ale to neriešte, teraz sa idete baviť. " úsmevom cez spätné som ich upokojil.

V tom parku sa naozaj vybláznili a našťastie tú ženu nespomenuli celý víkend.

××××××××××××××××××××××××××××××××

Ten čas letí nenormálne rýchlo. Ani som sa nestihol spamätať a bol znova piatok. Robil som každý deň do ôsmej večer a keď som sa konečne zvalil tak ako som bol oblečený do postele, moja jediná túžba bol spánok. Už som nepočítal s tým, že pôjdem von.

Driemal som, keď mi telefón oznámil príchod novej SMS.

Natiahol som sa po telefón a otvoril jedno oko určené na prečítanie správy.

Prekvapilo ma, keď som prečítal meno Ruby. Myslel som si, že sa našou poslednou výmenou názorov končí dohoda. Asi som sa mýlil.

O desiatej v klube Fullmoon. A drink kupuješ ty mne, slepý kokotko. 😘

Musel som sa zasmiať nad správou a rýchlo som ťukal odpoveď.

S tým drinkom sa ešte dohodneme. 😘 Aspoň ťa pri ňom naučím zásady chodenia po chodníku/ceste.

Jej odpoveď znela jednoducho ale nahnevane: Kokot!

Ja som si však tiež nedokázal odpustiť provokáciu.

Aspoň viem aké je tvoje obľúbené slovo. 😂😂

Zasmial som sa a hodil telefón na posteľ. Smiech ma nejako prebudil k životu.

Vyskočil som z postele, dal som si rýchlu sprchu a obliekol sa. Bol som veľmi zvedavý, čo mi dnešná noc prinesie nového. Na tú minulú sa sťažovať nemôžem.

Ten klub nebol ďaleko od môjho domu, tak som sa rozhodol, že prejdem pešo. Aj tak nemôžem stále míňať na taxík.

Vošiel som priamo do klubu a zastavil pri bare, aby som si mohol objednať drink. Neobzeral som sa, veril som, že si ma nájde. Tá žena sa zjaví aj zmizne kedy sa jej zachce.

,, Dlho sme sa nevideli. "ozval sa za mnou hlas, ktorý som počuť nechcel. Môjho ramena sa dotkli dlhé gélové nechty a až vtedy som zaradil, kto sa ua mnou nachádza. Kurva!

,, Stella!" otočil som sa na ňu a falošne sa usmial.

,, Pozveš ma na drink, krásavec? " opýtala sa a posadila sa na barovú stoličku vedľa mňa. Chcel som sa z toho nejako slušne vyzuť, no príchod Ruby a jej slová ma zachránili.

,, Sklamem ťa, dráha, ale drink už sľúbil mne, takže odchod! " povedala Ruby a chytila ma jednou rukou okolo krku.

,, A ty si akože kto?! "zavrčala po nej. Minule, keď sme boli spolu, tak si všímala len mňa.

,, Vylož si to ako chceš! Ale dnes si prišla neskoro. Odchod! "

,, Stella stretneme sa inokedy, naozaj som dohodnutý s Ruby. " prehovoril som. Stella sa nahnevane postavila a s dupotom odkráčala preč. Jej miesto vedľa mňa zaujala Ruby.

,, Ďakujem. "prehovoril som s povzdychom a chcel si odpiť z môjho pohára. Avšak Ruby bola rýchlejšia. Uchmatla si môj pohár a kopla ho do seba skôr, než som stihol zaprotestovať.

,, Za moje služby si mi momentálne dlžný ešte štyri drinky. Som predsa tvoja dnešná záchrana." usmiala sa na mňa a ja som si porazenecky povzdychol.

,, Za toto si ich zaslúžiš. Barman, ďalšie na môj účet." oslovil som ho a on nám začal hneď nalievať. Dnes tu nebolo veľa ľudí.

,, Alex, pre tvoje vlastné dobro ti poviem jedno životné múdro. Žena má vždy pravdu, aj keď ju nemá. Ešte ti to pomôže, ver mi. Takže to znamená, že keď chce aby si jej kúpil drink, tak jej ho bez rečí kúpiš. A na prvýkrát. Bez hádok. Či už je to frajerka alebo známa. " usmiala sa na mňa žiarivým úsmevom. Bolo mi jasné, že narážala na seba.

,, Kúpim jej ich aj 20, ak si prizná svoju chybu." usmial som sa a nastavil jej svoj pohár, aby sme si mohli pripiť. Len pretočila s povzdychom očami.

,, Bože, Alex! Stále si nič nepochopil. Čaká ma s tebou ešte veľa práce. " zasmiala sa a až vtedy si so mnou pripila.

Nevedel som na čo naráža, ale som zvedavý.

BojovnýWhere stories live. Discover now