🐰🐯
Deli gibi başım dönüyor olmasına rağmen önümdeki içkilerden tek tek dikmeye devam ediyordum.
Saatler öncesi jungkook evden çıktığında, tam olarak tanımasam bile yanlışlıkla bana çarpan jimin'le hastane de arkadaş olmuş ve o gün benden numaramı istemişti. Çünkü ayağım için endişelendiğini söylemiş ve iyi olduğuna emin olmak için ona mesaj atmamı belirtmişti.
Ve şimdi bende evde sıkıldığım için ona mesaj atmış ve buluşmak istediğimi söylemiştim. O da kabul ettikten sonra beraber bir süre gezmiş ve daha sonra bana içki ısmarlamak istediğini söylediğinde bende kabul etmiştim.
Evinin yanında çok iyi bir bar olduğunu söylemişti ve şuan buradayık.
Masaya oturduğumuzda her zaman kendisini severek içtiği içkiyi istemiş ve güzel olduğunu söyleyerek içmemi istemişti.
Tadı cidden güzeldi.
Gözlerim etrafta gezerken, herkes çılgınca dans ediyor eğleniyorlardı.
"Burası çok güzel bir yer, arkadaşım burada çalışıyor ama bugün maalesef izinli"
"Hmmm"
"İlk defa mı bara geliyorsun?"
"Evet, hiç gelmedim"
"İçkiyi sevmiyorsun galiba"
"Çok sık içmiyorum"
"Bende eskiden fazla içmezdim ama şimdi arkadaşım sayesinde buraya sık geliyorum ve içiyorum"
Gülmüş ve içkiden bir yudum almıştım.
Jimin gülümseyerek elindeki içkiyi kaldırırken, bende kaldırmış ve bardakları tokuşturduktan sonra içmeye devam etmiştim.
İlk defa arkadaş edinmiştim, ama bir erkekle evli olduğumu öğrendiğinde yine yanımda olur muydu bilmiyordum.
Gözleri etrafta gezerken, bende elimi yanağıma koymuş ve elimdeki bardakla oynuyordum.
Bir kez olsun aklımdan jungkook'u çıkarmak için dışarı çıksam bile hala nerede olduğunu düşünüp duruyordum.
Kulağıma gelen çırtlak kız sesleriyle rahatsız olmuş ve içkimden bir yudum alıp gelen seslere döndüğümde gözlerimin dolmasına engel olamamıştım.
Jungkook yanındaki kızlarla birlikte şen şakrak içeri girerken, yanında ki kızın içtiği içkiyi elinden alıp ağzına götürmüştü.
Onlara evlendiğimiz günden beri göstermediği güzelim gülüşleri onlara sunarken kalbimin paramparça olduğunu hissettim.
Deli gibi sevdiğim gülüşünü benim değil de onların görmesi nefes almamı zorlarken, jimin kötü olduğumu gördüğünde elini elimin üzerine koyup, dolu bakışlarımın ona dönmesine sebep olmuştu.
"İyi misin taehyung?"
Boş boş ona bakarken gözlerim kısa süreliğine jungkook'a dönmüştü.
Yanında ki kızlarla içkilerini tokalaştırıyor, onların ona dokunmasına izin veriyordu.
"B-ben i-iyiyim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐦𝐲 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝
Random❝Kendimi kaybettim on yedi de, sonra sen geldin buldun beni.❞