(You pov)
Gdy podeszłam pod klasę od razu do niej weszłam. U mnie w szkole jest na tyle bezpiecznie że uczniowie mogą korzystać
Z komputerów podczas przerw. Lecz nauczyciel musi być wtedy w klasie.
Gdy weszłam do klasy moim oczom ukazał się.....
Mój ulubiony komputer
Zawsze na nim gram. Lecz gdy spojrzałam w stronę biurka to ujrzałam jakiegoś elfan?
Był ubrany dokładnie jak postać z zeldy. Oprucz tego że miał czarne oczy z których leciała jakś ciecz.
Kompletnie cie ignorował, więc postanowiłaś mu powiedzieć dzień dobry
-dzień dobry
Skrzat spojrzał na ciebie znad komputera. Zaczoł cie oglądać. Potem znowu skupił swuj zrok na komputerze. I odpowiedział ledwo słyszalnie "dzień dobry"
Podeszłam do swojego komputera i weszłam na własne konto. Na tym koncie miałam parę gierek ale ja wolałam pograć w Undertale. Gdy zaczęłam grać coś mi nie pasowało co jakiś czas moja postać się glitchowała. I miała owiele mocniejsze ataki niż powiną. Spojrzałam na nauczyciela który stał nademną. I wpatrywał się w ekran komputera. Wtedy twoja gra siębwyłonczyła. Byłaś trochę zmieszana, gdy wstawałam to zadzwonił dzwonek. Więc usiadłam spowrotem. Wszyscy weszli do klasy. Było 20 komputerów na 21 osub w klasie.
??? - dzień dobry klaso ja jestem Ben Drowned. Dziś możecie pograć w internecie.
Klasa- dobrze proszę pana
Ty tylko spojrzałaś na swuj monitor. Postanowiłaś pograć tym razem w robloxa ( >:3 hehehe nikt się tego nie spodziewał dop. Aut)
Po godzinie grania zadzwonił dzwonek
Przez całą lekcje Ben zerkał raz na komputer raz na ciebieTo trochę dziwne ale i tak starasz się nie reagować.
Wyszłaś z sali i wyjęłaś plan z kieszeni
Uhhh teraz mamy Wf
Pomyślałam i skierowałam się w stronę biblioteki po drodze spotkałam Martynę która jakimś cudem znalazła się znowu wbszkole
Ona cie kompletnie zignorowała ale ty w sumie i tak na to uwagi nie zwruciłaś
W bibliotece są trzy komputery. Usiadłaś obok jednego z nich i weszłaś w internet
Wpisałaś :creepypasta:
I zaczęłaś czytać.»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Jupi! Kolejny rozdział. Nie wiem czy tu nie będą shopy reader x ktoś
CZYTASZ
"creepypasta szkoła!!" - Kara_THE_flower!
De TodoMasz 16 lat. I masz na imię (T.I). Mieszkasz sama w swoim domku. W szkole masz 2 najlepszych przyjaciół, Martynę i Antka. Znacie się od małego więc świetnie się dogadujecie Nauczyciele ( na potrzebę książki) Wuderzet: Ofterman Polski: L. J Matma:...