-Ty sobie chyba żartujesz!?-krzyknął wściekły niebiesko włosy.
Znaczy teraz czarno włosy...
Zapytacie pewnie dlaczego?
Otóż ten Dabil(Dabi+debil=Dabil)
nie pozwolił mu za farbować włosów i zresztą on sam miał swoje nieszczęsne czerwone włosy...
-Nie, nie żartuje...Ja też nie farbuje włosów i jakoś żyje!-powiedział z tym swoim irytującym uśmiechem...-I tak teraz nie chodzisz na misję tylko ja, więc to ja mam większy problem...
No i to była prawda.Choć oboje chcieli mieć dziecko i mieli nawet imię i nazwisko:Harumi Todoroki.
Jednak 65% męskich Omeg porania(?)
15% rodzi martwe dziecko, a zaledwie 20% rodzi żywe dzieci lub dziecko...Były małe szanse na to że przeżyje, lecz oboje się nie poddawali.
-Ejj!Bo przyszedł bohater numer jeden i dwa, a nie chcą nas zamknąć!-krzyknęła "spokojnie" jak na nią, a tylko teraz czarnowłosy (Shigaraki) się zdziwił.-Wyłaździe!
Po około dwóch minutach oboje wyszli.
-Hej Shoto...To twój chłopak?-pokazał na Deku, który nie wyglądał na szczęśliwego.
Cheterochromik trzymał go za rękę i nie puszczał.
Za turkusowookim schował się Tomura, ponieważ nie chciał pokazywać się w tym stanie bohaterom.
-Spoko Tom..Nie zjedzą Cię, chyba...-uśmiechnął się złowieszczo i popatrzył na Izuku.
Czarnowłosy stał po chwili obok chłopaka.
Jego brzuch pięknie się odznaczał, choć i tak czerwonooki nosił bluzy starszego.-A więc my już się zbieramy, zadzwoń jak Tomura urodzi, a jak Deku urodzi to też zadzwonię!-wyszli.
Tenko wtulił się w wyższego.
-W końcu wyszli...Gardzę tym Deku...-powiedział Dabi siadając na kanapie z Shimurą.-Byłem tak miły jak potrawie, ale i tak dla Ciebie jestem milszy!-pocałował czerwonookiego w czoło
-Zmieniłeś się...-westchnął czarnowłosy-Na trochę lepszegi, ale do innych dalej ten sam...-kontynuował
Czerwonowłosy popatrzył się z wyraźnym zdziwieniem.
-A to źle?Zawsze Omega działa na Alfę trochę uspokajająco.Nie mogę Cię poważnie skrzywdzić bo mnie by to zabolało serce moralnie...Staram się uspokoić dla Ciebie i dziecka...-pogłaskał widoczny brzuch Tenko-Kocham cię!
Wtedy do salonu weszła Toga z Twicem.
-Elooo!Co tam?-powiedział zwykle szczęśliwy, czarny Deadpool.
I romantyczna, i spokojna chwila znikła razem z dobrym chumorem oby dwóch...®®®®
Może być niedługo mały problem z rozdziałami, mogą być jeszcze krótsze...
Wyrazy:360
Opublikowane:7.03.20r.
Poprawione:NWM
CZYTASZ
Twoje Spojrzenie (BnHA/MHA, DabiShiga, Omegavers)
RandomTomura Shigaraki (Tenko Shimura) to młody lider "Ligi Złoczyńców" z wiecznym mordem w czerwonych oczach i długich, prawie do ramion, niebieskich prawie białych włosach. Jego Qiurckiem jest rozkład, czyli wszystko co dotknie całą ręką się rozpada w p...