9

2.3K 174 17
                                    

"Nějaký problém, budete potřebovat další injekci?" zeptal se šéf podniku, jakmile Yoongi vstoupil do kanceláře, kde se na klíně tlusté alfy momentálně vrtěla omega.

Yoongi hned zalitoval stavu, ve kterém přišel. Tílko částečně vytahané z uplých džín. Zajisté to vypadalo tak, že mu Jimin odpadl v půlce aktu a neprobral se ani po injekci.

"Ne, všechno je v pořádku. Chtěl bych s vámi mluvit" černovlásek poukázal na lehce opilou omegu, co se teď malátně pohupovala v sedě na zemi.

"Oh... Rozumím" kývl na druhou alfu, než se obrátil na stříbrovlasou dívku "Ty... Vypadni, řekni si Lise o nějakou práci" rozkřikl se na ní. Omega se ihned poplašeně zvedla, na vratkých nohách vykopýtala ven a práskla za sebou dveřmi.

"Prosím, posaďte se" opět klidným a vyrovnaným hlasem a poukázal na stejnou židli, na kterou Yoongiho posadil poprvé. Tentokrát se ani nepozastavil nad její špinavostí a sedl si.

"Opravdu proběhlo vše v pořádku? Pokud přestal dýchat nebo něco, tak to řekněte, máme tu spoustu jiných schopných omeg, můžu vám poslat jinou" obtloustlý muž si okamžitě vyvodil vlastní názor a už zvedal sluchátko položené na stole.

"Počkejte! Ne nic takového, Jimin je v pořádku" hned zase slovy uzemnil tlustého alfu a chytil jeho ruku, kterou se natahoval pro telefon. Rychleji, než se stihlo stát nějaké nedorozumění.

"Vlastně... Vlastně jsem nadmíru spokojen" narovnal záda a jeho hlas se vrátil do zcela profesionální úrovně, která se slušila při rozhovoru mezi alfami.

"V tom případě jsem jen rád. Budete si přát platit, nebo ještě zůstanete?" zeptal se muž potěšen z toho, že byl bohatý alfa s jejich klubem spokojený.

To bylo totiž přesně to, o co se každý majitel podobných podniků snažil. Udělat si dobré jméno u smetánky znamenalo vyšší zisky.

"Chci Jimina koupit" vyhrkl najednou, aniž by o tom přemýšlel. Nevěděl, co vlastně dělá, ale nemohl poslouchat, jak o té krásné omeze mluví jako o věci, kterou lze kdykoliv vyměnit.

"Koupit?" muž zmateně zapadl do křesla. Netušil, jak se k této situaci postavit. Mohl teď z alfy vyždímat docela dost peněz, což ale mohl za ty dva měsíce z omegy taky.

"Víte, Jiminova zdravotní péče byla dosti drahá, a přezevšechno je to dobrá omega. Zvládne i tři zákazníky za noc a během jeho heatu může být prodaný i několika alfám najednou, takže jeho cena..."

"80 milionů wonů" přerušil Yoongi rychle, jen aby nemusel poslouchat všechny ty hrůzy, které muž naproti němu vnímal jako omegovi senzační výhody.

"80 milionů... Pane Mine, myslíte to vážně" Jiminův dosavadní majitel překvapeně zalapal po dechu. Ta částka vysoce převyšovala cenu drobné omegy. Koupil ho za méně než čtvrtinu a teď dostal takovouto nabídku.

"Smrtelně vážně" alfa kývl a začal vytahovat ze zadní kapsy v džínách šekovou knihu. Jediné co mu chybělo byla tužka, či cokoliv jiného, s čím by mohl psát.

"M-Myslím, že ano... J-Já prodám vám ho. Mám tu jeho zdravotní kartu a vše, co budete potřebovat" obtloustlá alfa se samým vzrušením z veškerých těch peněz, co mu teď hloupý mladík nabízel, zakoktal.

"Budu velice rád" Yoongi potlačil potěšený úsměv. V dnešní době stačilo zamávat pár bankovkama a mohl dostat úplně vše. Lidé si občas ani neuvědomovali cenu toho, co mu prodali a jen se radovali z pár barevných papírků.

"Smlouva nebude třeba, Jimin není plně evidován" muž před bohatého alfu položil dvě poměrně tenké složky týkající se drouboučké omegy.

"Přesto budu požadovat fakturu o platbě" černovlasý alfa znal podobné podvodníky. Chtěl mít jistotu, že když už se do toho bláznovství žene, nic mu v tom nezabrání.

"Dobrá, hned to bude" na stůl dopadly dva papíry, jeden byl právě kupní smlouvou a druhý prázdný šek. Muži na sebe ještě krátce prohlédli, aby se ujistili, že obě strany s obchodem souhlasí.

První se podepsal papír Jiminův majitel. Umístil na řádek svůj kostrbatý podpis, než předal popisku Yoongimu. Ten vyplnil prázdná pole v šeku i podepsal svoji část smlouvy.

Jen co dopsal poslední čárku mu vypsaný šek alfa vytrhl z pod ruky, aby si to už nestihl rozmyslet a místo toho mu podsunul čerstvě podepsanou smlouvu.

"Je váš" muž už se na Yoongiho ani nepodíval, jediné, co ho teď zaujímalo byl papírek s vysokým číslem. Alfa se ani neobtěžoval rozloučením a odešel z kanceláře. Ať si ten muž s těmi penězi dělá, co chce.

Yoongi zamířil do pokoje číslo sedm. Rozhodl se, že přemýšlení nad tím, co právě udělal nechá na jindy. Minimálně nad tím bude přemýšlet doma. Teď si musel vyzvednout svou omegu.

S povzdechem se zastavil přede dveřmi. Jimin tam teď pravděpodobně poklidně spal a neměl ani tušení, že byl prakticky prodán.

Pomalu, aby nezavrzaly panty otevřel dveře a naskytl se mu pohled na pokoj tak, jak ho opustil. Stejně červené zdi a povlečení, stejně černý nábytek.

A na posteli ležela stejná krásná omega, kterou tu zanechal. Jen její poloha se změnila. Ležel stočený do klubíčka, zachumlaný v bílé mikině, která v tom dvoubarevném pokoji doslova zářila a spokojeně oddechoval.

"Co s tebou budu dělat?" položil sám sobě otázku, na kterou zatím neznal odpověď. Ale jako dobrý začátek považoval dostat ho odsud domů.

Opatrně omegu podebral pod koleny a zády a vyzvedl si ho do náruče. Obával se, že až s ním půjde přes hlučný sál stejně se Jimin vzbudí. No do rána tu s ním čekat nechtěl.

Klíč od pokoje nechal na zmuchlané peřině a ani se neobtěžoval se zavíráním dveří. Zaplatil tu dost na to, aby si případně mohli dovolit vybavit takové pokoje minimálně tři.

S povzdechem se rychlím krokem rozešel onou úzkou chodbou, jen aby už byl ve svém autě, ještě lépe ve své posteli, hlavně už mít tuhle šílenost za sebou.

Přesně jak předpokládal, jak se přibližovali k hlavní místnosti, zesilovala se hudba, stejně jako přibývalo různých opilých hlasů.

Ale s omegou to nic neudělalo. Stále stejně klidný a spokojený výraz přiváděl alfu na otázku, kdy se vlastně tento drobeček naposledy pořádně vyspal.

Kolem tyče se obtáčela jiná omega, tentokrát dívka kolem třicítky, která poutala pozornost většiny alf kolem.

Po cestě je nikdo nezastavil, přestože na omeze v jeho náručí spočinulo pár zvedavých pohledů. No Yoongi působil dostatečně nabroušeně na to, aby je všichni nechali na pokoji.

Konečně vyšli ven, na čerstvý vzduch. Alfa zašátral v kapsách svých džín ve snaze nahmatat klíče, ale bezúspěšně. Našel jen svou šekovou knihu, kterou jako správný boháč nosil neustále u sebe a mobil.

Podíval se na místo, kde zaparkoval, ale místo svého černého sporťáku viděl nějaké klasické modré auto. Někdo ho musel obrat, mezitím co se snažil dostat k bezvědomému Jiminovi.

"To snad ne... Proč zrovna dneska?"

Tadaaaa Jimin oficiálně patří Yoongimu

Doufám, že jste si užili víkend a nenechte se zabít školou

BloodyPrincess

Heart Boom/Yoonmin A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat