"so ade kata terakhir"
Nino~(buat macam sairen polis)🚔🚔
"tuan polis"
"yaish menyusahkan saja bawak di bersehkan cepat"kata taeh lalu berlalu dari situ.
Orang tadi dengan cepat membersihkan tanpa ade sedikit jejak pada bagunan itu.
Kereta polis tiba di bagunan lama.
Naeh dan rina turun dari kereta lalu mengarahkan orang untuk masuk kedalam.Tingallah naeh dan rina yang bersanda pada kereta.
Mereka tak tahu bahawa mereka diperhatikan oleh 2 orang mafia yang duduk disebalik semak.
Mereka terus memerhatikan sampailah pegawai yang masuk ke dalam bagunan tadi keluar semula.
'shit dia sangat cantik,memiliki tubuh yang ramping,Dialah yeoja pertama yang menarik perhatian aku'-batin taeh yang masih lagi memerhatikan naeh.
'kenapa dia nampak cantik bahkan lebih cantik daripada yeoja di club,dialah orang pertama yang menarik perhatian aku'-batik jungkook yang memandang rina.
Mereka berpandangan seketika lalu pergi dari situ.
"ade jumpa ape ape tak"
"hem tak puan kami masuk je terlihat seperti biasa saja"
"baiklah mari kita pergi kita akan bincang lagi pasal benda ni"kata naeh lalu yeollie manganguk dan menyuruh skuadnya untuk berundur.
Skip
"kenapa dia sangat cantik"kata jk sambil bersandar pada sofa.
Mereka sudah tiba di appartment taeh.
"siapa yang kau cakap"
"orang yang sebelah pegawai yeoja tadi dia pegang fon ditangannya"
"oh yang tu"
"kenapa takkanlah kau jatuh cinta pegawai yang sebelah dia"tanya jk sambil menaikkan keningnya pada taeh.
"ahah memang pon dia cantik,aku dah tekat nak dia jadi milik aku"balas taeh.
"ok gak sebab aku pon nak jadikan orang kat sebelah dia tu milik aku"balas jk
Mereka sama-sama tunjuk smirk.
Skip
Polis station
"naeh jom balik aku penat ah"kata rina
"ha jomlah"balas naeh lalu mereka keluar dari balai dan masuk ke kereta.
Naeh Appartment
Buh
Rina menjatuhkan tubuhnya di sofa.
"ha penatnya"kata rina
"aku naik lu"kata naeh lalu bergerak ke tangga.
Naeh prov
Penatnya aku menjatuhkan tubuhku pada katil.Hai tak sangka bahawa mafia terunggul tu tunang aku yang lupa ingatan.
Dia tak ingat aku tapi aku ingat dia.kat mana aku boleh jumpa dia eh.
End prov
Naeh bagun dari katil masuk ke bilik mandi.
Selepas beberapa minit dia keluar dengan siap berpakaian lalu turun kebawah.Naeh memakai seluar jean hitam,baju hitam diamasukkan dalam seluar dan jaket biru gelap bersama kasut hitam Nike.
YOU ARE READING
MAFIA LOVE (Cast:Kim Taehyung Dan Kim Naehyung)
Romansamenceritakan seorang mafia boleh jatuh cinta pada seorang yeoja anggota polis yang ditugaskan untuk menghentikannya. "aku suka kau,aku jatuh cinta pada kau,bercintalah dengan aku"-taeh "kau gile ke aku ni polis kau tu mafia mana boleh polis bercinta...