13.BÖLÜM: SIMSIKI SARIL HAYALLERİNE "İÇ ÇEKİŞLERİM" ❤️💔 (ALNAZ) ❤️💕

95 10 2
                                    

29.02.2020 CUMARTESİ

*****

13.BÖLÜM: SIMSIKI SARIL HAYALLERİNE "İÇ ÇEKİŞLERİM" ❤️💔 (ALNAZ) ❤️💕

Hayat, ne kadar garip... Her an farklı duygular içinde oluyor insan. Mutluyken mutsuz, mutsuzken mutlu, sevinçliyken üzgün, üzgünken sevinçli, huzurluyken huzursuz, huzursuzken huzurlu olabiliyor insanlar... Sadece bir anda, tek bir anda çok şey değişebiliyor. Bu değişiklikler bazen iyi bazen de kötü... Ama niyet iyi oldukça her şey iyi olur.

Geçmiş, bugün, yarınlar yani gelecek... Bazen bizim elimizdedir her şey, bazen de akışına bırakmak gerekir. Nerede, ne zaman, nasıl davranacağını bilirsen ve hayata umutla bakarsan, kendine inanırsan daha iyi olur her şey.

Hissedersen daha iyi yaparsın bazı şeyleri. Bir ilham perisi, omzuna konan bir ilham perisi yeterlidir bazen. Aynı yazarken olduğu gibi... Bir şiir, bir şarkı, bir öykü yazmak misali... Güzel bir resim çizmek ve onu hayalinde olduğu gibi renklendirmek gibi. Hayatını renklendir...

Sevgi sarar sımsıkı kalbi, merhemini sürüp iyileştirir yaraları belki. Ya da bir sarılmayla, içten sımsıkı bir sarılmayla sarmak yaraları iyileştirebilir mi? Tüm bunlar yürekten yapılırsa kalpten gelirse mümkün çünkü yürekten istersen olur... Eğer istersen ve inanırsan olur. Bir de sabretmek gerek.

Gerçekten olur mu? Belki olur ama inanmak tek başına yetmez. İnandığın şey için savaşmalısın. Elinden gelen çabayı göstermelisin ve başarmak için uğraşmalısın.

Kalbin ağlasa da içine aksa da gözyaşları sen yine umutla gülümseyeceksin hayallerine. Ponpon gibi hayallerin, çilekten hayallerin gerçek olacak belki iki sözle. İki söz... Ben başaracağım "sabır ve umutla"

İstediğin şeyi hemen elde edersen ne anlamı kalır ki? Önce onu hak etmelisin. Hayallerini gerçekleştirmek, hedeflerine ulaşmak için önce onu hak etmen gerek. Sonra hayaller gerçek, hedefler ulaşılmış olacak. Gökyüzündeki ay ve yıldızlar kadar uzak hayaller, sana sen kadar yakın olabilir çok istediğin şeyler için çabalarsan. Yanına bir de umudu al ve git hedefine.

Bir tutam umut serpiştir hayallerine ki rüyan gerçek olsun. Harikalar diyarı, olsun umut diyarı...

Gözlerini kapatıp güzel bir rüya gördüğünde, rüya bitmesin diye uyanmamak, gözlerini açmamak istersin bazen. Hayaller, mutlu eder ama gerçekler acıdır. Acı da olsa gerçekler iyidir. Çünkü tatlı yalanlarla mutlu olup kendini hayal dünyasına kaptırıp bir süre mutlu olursun ama gözlerini açtığında gerçeğe döndüğünde daha çok yanar canın. Gerçeğin farkında bir şekilde, gerçeklerle yüzleşerek hayal kurduğunda ve hayalin için çabaladığında böyle yapmak daha iyi hissettirir.

İnsanlar hayallerinden vazgeçmemeli, insanlar hayallerine tutunmalı. Sımsıkı sarılmalı hayallere...

Bebeklerin ilk adımlarını attığı an gibi at adımlarını, hayallerine giden yolda. Gerekirse bebek adımları misali yürü hayallerine. Bebekken sımsıkı sarıldığın tatlı ayıcığını ve şirinleri hatırla. Belki de hala büyüsen de tatlı oyuncak ayıcığın senin yanındadır. Bebek adımlarıyla yürü hayallerine doğru. Emin ol, geç kalmış olmazsın. Sen önce bebek adımlarıyla ilerle, hayallerine yakın olduğunu hisset, bunu hissettiğin an zaten koşarsın en hızlı şekilde. Unutma, her şey zamanla...

Herkesin hayat öyküsü farklıdır ama sevgi, sabır ve zaman, her şeyin ilacıdır...

Sürprizler ve hediyeler, hayaller yolunda iyi gelir, iyi hissettirir. Bunların yanı sıra hayallerine ulaşınca ödülü almış olsun. Bu bir mucize...

MUCİZE DOKTORLAR🩺👩‍⚕️👨‍⚕️😷🥼 İKİNCİ ŞANS🌙💫 KALBİNİ DİNLE❤️🦋💖 İSTANBUL🦋 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin