15.BÖLÜM:YARIM KALAN ÖYKÜLER"HAYAT ÖYKÜSÜ ANI"SENİN İÇİN ALIŞMAK ZORUNDAYIM❤️💔

76 10 2
                                    

                                        01.03.2020 PAZAR

*****

15.BÖLÜM: YARIM KALAN ÖYKÜLER VE HAYALLER "HAYAT ÖYKÜSÜ ANILAR" SENİN İÇİN ALIŞMAK ZORUNDAYIM 💕💔

Nazlı ve Ali üzgündü. Anıları düşünüyorlardı. Bu biraz da olsa gülümsetmişti. Doktorluk yaptıkları bu hastanede hastalarından, farklı hayatlardan çok ders almışlardı. Nazlı ve Ali'nin ay ve yıldızlarla dolu, güneş ışığıyla parıldayan, stetoskopla kalplerinin dinlendiği Işıklı Yolu ancak umut ettikçe var olacaktı.

Bugün günlerden pazartesi,
Dünkü sessizlik bu günün habercisi.
Önce hafif bir rüzgâr, ardından fırtına.
Böyle başladı, bu ayrılık hikayesi...

Sevmemiş miydim yoksa sevilmemiş miydim?
Ne kadarı yalan, ne kadarı gerçekti?
Özenle seçilmiş, yalın cümleler kurduk.
Vedalaştık dışarıda, fırtına dinmişti.

Şimdi o, sevdiğim ışıklı yolu...
Yalnız mı yürüyeceğim?
Seçtiğimiz filmleri birer, birer
Yalnız mı izleyeceğim?

Şimdi o, sevdiğim ışıklı yolu...
Yalnız mı yürüyeceğim?
Seçtiğimiz filmleri birer, birer
Yalnız mı izleyeceğim?
Yalnız mı izleyeceğim?

Bu sırada Zenan, Ela, Levent ve Suat, hastaneden çıkıyordu.

"Araya o kadar zaman girdi ki bazı şeylere alışmak zor. Eskisi gibi olmayan şeyler var. İkinci şansa rağmen hala gelgitli bir durumdayız ve her şey farklı geliyor. " dedi Ela.

"Bunu ben bile fark edip anladım. " dedi Zenan.

"Araya giren sorunlardan dolayı bunların olması gayet normal. " dedi Suat.

"Evet. Biz neden böyleyiz? Hepsi benim yüzümden. " dedi Levent.

"Şu an her şey düzeldi ama kendi içimizde bazı şeyler düzelmedi. Her şey zamanla. Bu yüzden kendini suçlama. " dedi Ela.

"Haklısın ama olmuyor işte. Ne yapmak gerek? " dedi Levent.

"Buna iyi bir çözüm bulursak sizin için her şey eskiye döner hatta eskisinden daha iyi olur. " dedi Suat.

"Bence de öyle. Zaten Ela, kendini günlerdir işine veriyor. Eskisinden daha iyi çünkü bu ikinci şans, size iyi geldi ama bazen bir şeyler düzelse de içten düzelmeyince olmuyor. Bir çözüm bulup buna uyarsanız olur. " dedi Zenan. "Ben çok zekiyim. " diye devam etti Zenan.

"Biliyorum Zenan. Sen çok zekisin ama bunun konumuzla ne alakası var. " dedi Suat.

"Ben bu kadar zekiyken ve aklımda her zaman bir fikir varken aklıma şu an bir fikir gelmiyorsa siz bu duruma bir çözüm bulamazsınız demek oluyor Suat Bey. " dedi Zenan.

"Öyle mi Zenan Hanım? " dedi Suat.

"Öhhhömm. " dedi Levent hafifçe öksürerek. "Bizim meselemize odaklanmıştık. " diye devam etti.

MUCİZE DOKTORLAR🩺👩‍⚕️👨‍⚕️😷🥼 İKİNCİ ŞANS🌙💫 KALBİNİ DİNLE❤️🦋💖 İSTANBUL🦋 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin