03.03.2020 SALI
*Bir günde 3 bölüm arka arkaya yayınladım :) Dayanamadım yayınladım işte. Bugün üçüncü ayın üçü olduğu için 3 bölüm olsun bakalım. Umarım beğenirsiniz :)
*****
19.BÖLÜM: "AYRILIKLAR YARA AÇAR YARA ÜSTÜNE" ÖZLEDİM ❤️💔 (ALNAZ) ❤️💕
Nazlı ve Açelya ise asistan odasında konuşuyordu.
"Bu sil baştan olayının sonunu merak ediyorum ama ben de Açelya isem her şey çok güzel olacak. " dedi Açelya.
"Bilmiyorum Açelya. Umarım öyle olur. Şarkıda ne diyor? " dedi Nazlı ve şarkının sözlerini şiir gibi söyledi.
Duracağım burada,
Gidişini seyredeceğim,
Kıpırtısız, sakin gibi görüneceğim.
Kavgasız olacak, fırtınasız olacak.
Saçma sapan olacak,
Organlarım birbirine vuracak.
Arkandan sessiz bakacağım.
Ben yine salağı oynayacağım...Gönlüme bir kor düşer,
Gitme öyle zamansız!..
Önce hayaller biter,
Yanar külsüz, dumansız.Baharlar hiç gelmez,
Mevsim hep kış olur,
Günlerime güneş doğmaz,
Hislerim uyur.Dilimden hiç düşmez,
Adın hasret olur.
Yüreğimde sızı dinmez,
Gülmek güç olur.Ayrılıklar yara açar, yara üstüne
Yağmur ağlar sensizliğe, iç çekişime
Sensiz olmaz bu yerlerde dünya dar olur,
Eğer gidersen bu aşka çok yazık olur."Ben de şöyle söylemek istiyorum ona. " dedi Nazlı.
"Gittin, hayaller yandı...
Kül yok, duman yok!
Hiç, hiç bir şey yok... " dedi Nazlı gözleri dolarken.
"Zaten hastalar beni üzüyor. Elimde olsa gelen her hastayı iyileştirip yollardım. Bir de bunlar. Doktor olmayı çok istemiştim. Bu stetoskop benim hayalimdi. Hiç yanımdan ayırmıyorum tıp kazandığımdan beri. Ama belki de doktor olmak için fazla duygusalım. Bir de Ali... 'Ben özledim galiba seni' demek geliyor içimden. " dedi Nazlı.
"Senin doktor olmayı zamanında çok istediğin de mesleğini çok sevdiğin de belli. Sen çok başarılı bir doktorsun. Evet fazla duygusalsın ama duygusal olmak kötü bir şey değil, benim canım arkadaşım. Sen zaten doktor olarak elinden geleni yapıyorsun ve bazı şeyleri içinde tutma, söyle. " dedi Açelya. O sırada kapıdan ses geldi. Kapının önünde Ali vardı.
"Sen konuştuklarımızı duydun mu? " dedi Nazlı.
"Ben yalan söyleyemem. Hepsini duydum. Bu kadar üzgün olduğunu bilmiyordum ama şunu söyleyebilirim. Sen iyi bir doktorsun. Sen çok iyi bir doktorsun. Nazlı doktor. " dedi Ali.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE DOKTORLAR🩺👩⚕️👨⚕️😷🥼 İKİNCİ ŞANS🌙💫 KALBİNİ DİNLE❤️🦋💖 İSTANBUL🦋
General FictionMasallar gibi ikinci şans çıkarabiliyor hayat insanın karşısına ve hiç beklemediğin bir anda yeniden başlayabiliyorsun. Eğer istersen, ne kadar değişebileceğine kendin bile inanamazsın. Sen yeter ki çabala ve umut et. İkinci şansını iyi değerlendir...